Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Bryllupsklær til mellombror

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-07, 13:09   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Bryllupsklær til mellombror

Vi skal i bryllup til helgen. Snuppa skal være brudejente så hennes klær er klar. Men hva skal vi finne til mellombror? Noen forslag til hva som er behaglig for han i denne varmen?
Synes dressbukse og langermet skjorte blir for varmt. Noen som vil komme med forslag?
Det er ikke så streng kleskode, men min mann tar nok dressen.Jeg går i en sommerkjole som rekker til anklene og en bolero over.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 13:35   #2
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bryllupsklær til mellombror

Hvis det blir like varmt til helgen som det er nå tror jeg at jeg ville gått for en piratbukseshortsaktig ting.
Poden har en fin en fra H&M med brune og hvite tynne striper. Til den kjøpte vi en fin hvit skjorte med korte ermer (også H&M). Skjorten har striper i stoffet. Passer fin-fint sammen, og hvis ikke det er streng dresscode i bryllupet og det er veldig varmt ville jeg gått for en sånn løsning. Mørke sokker og mørke pensko til gjør antrekket litt stivere

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 13:47   #3
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bryllupsklær til mellombror

Tror jeg hadde gått for mørke penbukser og hvit skjorte med tversoversløyfe. Jakke og sånt kan du droppe i varmen.
Pensko hører også med selvsagt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 16:08   #4
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bryllupsklær til mellombror

Jeg ville gått for en halvlang pen bukse og lys skjorte.

noe alla dette fra ellos:

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 16:54   #5
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllupsklær til mellombror

Har vært i endel sommerbryllup siden poden ble født, og det vi har gjort, er at han har fått på seg en fin kortermet skjorte med slips, og en mørkeblå shorts (evt. langbukse), og sandaler. Han har vært så fin atte.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no