Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Listhaug og hennes unnskyldning

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-18, 12:26   #381
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Vi lo også, og jeg synes JGS var både morsom og kjapp i replikken. Selv om han ikke er min favorittpolitiker.

Samme her.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-18, 12:27   #382
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg ler enda mer av denne da, det skal sies. (Får ikke til å legge inn annet enn link.)


https://www.facebook.com/NRKUnderhol...r4&pnref=story

Jeg ler også av den.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-18, 12:56   #383
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg ler enda mer av denne da, det skal sies. (Får ikke til å legge inn annet enn link.)


https://www.facebook.com/NRKUnderhol...r4&pnref=story


«Eg seier ikkje at Jonas Gahr Støre plage kattunga dag ut og dag inn, nei. Men han har ikkje benekta det heller! Det e noko å tenkje på!»

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-18, 13:01   #384
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.


«Eg seier ikkje at Jonas Gahr Støre plage kattunga dag ut og dag inn, nei. Men han har ikkje benekta det heller! Det e noko å tenkje på!»

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-18, 13:02   #385
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Så bra, da kan jeg se opptak.

JGS virker å gjøre en bedre figur utenfor politikken, enn I politikken, synes jeg. Det er kanskje ikke så rart, gitt alle utfordringene han fikk i fanget når han ble leder. Når han løsner litt på snippen, liker jeg ham godt, selv om jeg er lynende uenig med ham på mange områder

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-18, 13:54   #386
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jonas var kjempemorsom! Mye, mye morsommere enn jeg hadde trodd.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-18, 13:56   #387
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jonas var kjempemorsom! Mye, mye morsommere enn jeg hadde trodd.

Enig. Positivt overrasket her også

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-18, 14:44   #388
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.079
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg ler enda mer av denne da, det skal sies. (Får ikke til å legge inn annet enn link.)


https://www.facebook.com/NRKUnderhol...r4&pnref=story

Den er helt ustyrtelig morsom.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-18, 16:25   #389
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Det er jammen ikke lett å få bedt om unnskyldning! https://www.aftenposten.no/kultur/i/...ruk-av-spraket

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-18, 20:27   #390
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg lo av Jonas.

Ler ikke fullt så mye nå. Er i familieselskap og har akkurat fått høre at jeg må være litt raus og se bak ordene til sylvie og forstå at hun mener bare godt. Og at Jonas er barnslig. Det var ikke jeg som tok opp temaet, men det var jeg som avsluttet det. Hvilken planet er jeg på, egentlig?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-18, 20:32   #391
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Sukk,safran. Se bak ordene og forstå at hun mener det godt?

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-18, 20:36   #392
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Japp. Hun mener jo bare det beste for landet. Og hun ba faktisk om unnskyldning, men det vil jo ikke de andre politikerne godta. ja, hva ER det egentlig med politikere i Norge??

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-18, 20:48   #393
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

I min utvidede omgangskrets er det folk i alle leire. Folk jeg setter stor pris på på alle måter er Listhaug-tilhengere. Jeg må bare velge å se dem som de rause og Ok personene de er når jegomgås dem. Så er det andre igjen som er og blir duster, de holder jeg litt mer på avstand. Dette er ikke folk vi har hjemme, men som vi omgås gjennom vår hobby.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 10:45   #394
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Tor Mikkel Wara ny justisminister, den var uventet. Har han i det hele tatt vært aktiv i politikken siden tidlig 90 tallet? Men det er ikke føste gang ikke politikere blir ministre.

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 10:59   #395
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Wara husker jeg så vidt. Var han av dem som forlot politikken pga konflikt om ideologi eller var det noen andre? Det var en eller annen gnisning som gikk på hvor liberalistisk partiet skulle være.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 11:01   #396
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg husker han bare som ungdomspolitiker. Håper i det minste han har bedre gangsyn når det gjelder hvordan han kan opptre i sosiale media og massemedia, og at han er litt mer profesjonell og litt mindre kynisk beregnende enn sin forgjenger (og at han ikke har alt for mange #metoo-saker hengende ved seg).

Politikken blir jeg aldri enig i uansett.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 11:04   #397
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Wara husker jeg så vidt. Var han av dem som forlot politikken pga konflikt om ideologi eller var det noen andre? Det var en eller annen gnisning som gikk på hvor liberalistisk partiet skulle være.

Ja, han var vel en av "ungliberalistene" sammen med bl.a. Pål Atle Skjervengen (som senere har meldt overgang til Høyre) og Lars Erik Grønntun.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 11:11   #398
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ja, han var vel en av "ungliberalistene" sammen med bl.a. Pål Atle Skjervengen (som senere har meldt overgang til Høyre) og Lars Erik Grønntun.

Og Ellen Wibe.

Fra Romsdal Budstikke, der alt startet.
"Går vi 23 år tilbake i tida, opplevde Frp ett av sine mest dramatiske kapittel under landsmøtet på Bolkesjø – på folkemunne omtalt som «Dolkesjø». Splittelsen den gang kom som et resultat av politisk uenighet mellom dem som ville ha partiet i liberalistisk retning, Tor Mikkel Wara og Ellen Wibe var blant dem, og Carl I. Hagens fløy som sto for populisme med innvandringskritikk som hovedsak. Seinere har Frp opplevd opprivende internstrid som førte til at blant andre Vidar Kleppe og Jan Simonsen ble ekskludert. I Møre og Romsdal, med sterke fogderiinteresser, vil prosesser og vedtak ofte føre til at noen blir skuffet og såret. Det er mulig å lese innlegget fra de to kristiansunderne i lys av skuffelsen, men ordbruken og tonen var hinsides folkeskikk."

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 11:52   #399
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Han hadde jo faktisk en ideologi bak meningene, og snudde ikke bare kappen etter den populistiske vinden.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 12:03   #400
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Da husket jeg ikke helt feil.

Det kan bli interessant videre. Jeg er jo ikke happy for den typen liberalisme heller, men mindre innvandringsfiendlig populisme hadde vært en stor fordel når vi nå likevel må slite med Frp en stund til.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no