Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-24, 21:23   #401
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Var det ikke en politiker som måtte sys eller noe, etter et sånt angrep nylig?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-24, 21:29   #402
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.237
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Var det ikke en politiker som måtte sys eller noe, etter et sånt angrep nylig?

Jo, Hadia Tajik måtte ihvertfall ha stivkrampesprøyte.

Shun er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-04-24, 21:44   #403
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.938
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av My, her.

En måke rappet burrito rett ut av hånda mi på Aker Brygge for en tid siden også, jeg stod bare med papiret igjen. Jeg bare hater nærgående fugler. Og nå kommer snart tiden da de skal forsvare avkommene sine, som de så beleilig har plassert midt i sentrum også. Hvorfor i alle dager må de plassere ungene sine midt i de travleste områdene i byen, kan de ikke lage reir litt lenger vekk fra folk?

Jeg hater måker passer bra nå:


(Kilde: youtube.com)

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-24, 22:49   #404
Bonzai
Superaktiv
 
Bonzai sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 306
Bonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Det er jo fordi vi har ødelagt Oslofjorden, det er ikke mat å finne for måkene. Da trekker de inn i byen. Jeg hater ikke måker, mer de som har drept fjorden vår da.

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-24, 23:48   #405
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.471
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Det er måker i byene der det er mat i fjorden også, her i byen er det helt krise på Torget om sommeren. Det er ikke et oslofenomen. De liker seg i byen fordi folk mater dem, og slenger rundt seg med mat og søppel. Jeg hater bymåker og folk som mater dem. Jeg hater ikke måker som befinner seg der de skal da, som bygger reir utenfor sentrum og spiser andre ting enn folk sine burritos.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 16-04-24 kl 08:57.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-04-24, 07:08   #406
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.407
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg tror måkene har funnet en enklere måte å finne mat på. Det var masse fisk i Oslofjorden sist sommer.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-04-24, 07:46   #407
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

De vil vel slippe å pendle inn til jobben.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-24, 07:48   #408
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.739
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

For ikke å snakke om hvor utrolig dårlige foreldre måker er! Jeg gruer meg intenst til perioden hvor de legger ungene helt ukritisk rundt og angriper alle som nærmer seg. Morgenturene med hunden er risikosport i den perioden der.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-24, 08:07   #409
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.992
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Hvert år pleier vi å ha et par måkeunder boende i bakgården, og det er måkeforeldrene går til angrep når vi beveger oss gjennom den. Og vi må gjennom den, for det er vår eneste inngang. Vi har lært at noen av dem har brattere læringskurve enn andre, for noen angriper veldig lenge, men noen av dem kjenner oss igjen og skjønner at de kan ta det med ro. Den i fjor var ikke så verst, men for 3 år siden var det helt grusomt.

Jeg hater måker.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-24, 09:37   #410
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.741
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Du vet det blir lang dag når første timen på jobb har sneglet seg avgårde.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-24, 10:33   #411
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.520
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg tror jeg må prøve å få meg en måke i overleppa også slik at jeg ser mer balansert ut

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-24, 11:19   #412
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.571
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Har du oppdatert stivkrampe, Floksa?

Jeg har heldigvis lite erfaring med måker, men i forfjor var det uholdbart mange måker på kafeen i Frognerparken, og én av dem stal brødskiva til Lillesøster. Den var gigantisk, mye større enn hodet hennes, men heldigvis kastet hun brødskiva fra seg da hun så måken kommen flyvende.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-24, 11:32   #413
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.411
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Vi har utrolig mye måker på jobb. I fjor angrep de oss på gangbroen vi må over. De sitter på taket og rekkverket og venter.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-24, 11:40   #414
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.407
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Har du oppdatert stivkrampe, Floksa?

Det håper jeg at hun har med tanke på jobben hennes, men det er noe å tenke på for oss andre om vi uansett skal til legen. Jeg skal ta ny i høst sammen med polio, difteri og er det kikhoste? Jeg fikk stivkrampe sist gang når jeg kuttet meg i 2014 og måtte sy noen sting.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-04-24, 13:50   #415
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.944
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Ungdommen som ikke er 18 år enda har blitt flyttet fra Sbanken til DNB fordi "Sbanken har ikke tilbud til barn under 18 år lenger". Forbanna møkkabank. Fra å være den beste.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-24, 21:24   #416
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.856
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

12 cm langt sår på leggen fordi jeg ikke så en ørliten sementblander som sto tilfeldig plassert langt unna andre blandere. Midt i gåveien til stigereolene. Den var nesten, men ikke helt godt pakket inn. Noen veldig skarpe utstikkere i metall, i perfekt legghøyde, sto og ventet på et intetanende offer, som ble meg. Fysjom så vondt det var. Hull i strømpebuksa og hull på meg. Blodet rant og tårene også, men ingen brydde seg om det gikk bra med meg. De var bare opptatt av at telefonen min var like hel, etter at den gikk i bakken i samme slengen. Mulig det ikke er i orden å grine på "mannfolksteder" som Obs bygg.

Har skylt og renset og plastret meg sammen etter alle kunstens regler, og gleder meg ikke veldig til det store J-formede arret jeg får foran på sommerkjoleleggen. Men men, det kunne sikkert vært verre.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-24, 21:30   #417
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.119
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Er i en jævlig jobbmiddag med eviglange sexistiske taler.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-24, 21:34   #418
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Er i en jævlig jobbmiddag med eviglange sexistiske taler.

Det er i slike tilfeller man burde hatt et par treffsikre kommentarer på lager, og en mikrofon lett tilgjengelig. Og pågangsmotet til å gjennomføre..

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-24, 21:52   #419
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.856
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Uff, Pelle. Og det er vel ikke bare å være partypooper og reise seg å gå heller?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-24, 08:41   #420
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Er i en jævlig jobbmiddag med eviglange sexistiske taler.

Nei, så 1990 lizzom. Er det noen det går an å si fra til, som kan ta det med talerne? Det høres ikke greit ut.

Stakkars deg, Kaija! *pjusker på* Er du sikker på at det ikke skulle vært sydd?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no