Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotellanbefaling London

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-09, 21:10   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.056
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hotellanbefaling London

Mannen og jeg skal en langhelg til London i september. Vi har allerede ganske fullt program. Vi skal på konsert med Coldplay på Wembley (vår aller første date var på coldplay-konsert for omtrentlig 7 år siden). Dagen etter spiller visst Liverpool kamp i London, så jeg tror nok at vi skal dit også. I tillegg skal vi treffe mannens forlover som bor i England for tiden.

MEN; det er nå bare en måned igjen, og vi har ikke tenkt så mye på hotell. Vi er ikke veldig kresne, men vi skal ha det rent og eget bad. Det viktigste er at det ligger i nærheten av undergrunnen. Vi er lite på rommet, så det vi vil ha det så billig som mulig. Noen som har noe å anbefale?

Litt shopping blir det forhåpentligvis tid til, men jeg er ikke akkurat str. 38. Noen som vet hvor jeg får tak i stilige klær i stor størrelse som ikke er av design "sekk"?

Jeg har i hvert fall plan om å komme meg innom duoboots, men kanskje jeg skulle bestille før jeg drar og så hente dem i London slik at jeg slipper å betale toll og moms?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 21:16   #2
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.079
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotellanbefaling London

Hvilket lag skal L'pool spille mot? Litt avhengig av hotellanbefalningen herfra Det hotellet her er f.eks veldig langt fra Fulham sin bane.
Det ligger i øst, og er kult:
The urban lodge

Ved Old street station. Kort vei til Liverpool street, og dermed veldig greit om du kommer fra Gatwick (eller med tog fra Stanstead).

Eller prøv www.hotwire.com.
Vi har fått gode dealer på hoteller i finansdistriktet der. Hotell av veldig høy standard i forhold til kjipe Bayswaterhotell, og helt kurant med undergrunnen til shoppinggatene.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 21:21   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.056
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling London

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Hvilket lag skal L'pool spille mot? Litt avhengig av hotellanbefalningen herfra Det hotellet her er f.eks veldig langt fra Fulham sin bane.
Det ligger i øst, og er kult:
The urban lodge

Ved Old street station. Kort vei til Liverpool street, og dermed veldig greit om du kommer fra Gatwick (eller med tog fra Stanstead).

Takk for tips. Men det var fullt den helgen vi skal til London.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 21:22   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotellanbefaling London

www.hoxtonhotel.com Det er et fantastisk hotell! Ca 3-4 min unna Old station 8svart bane) tror jeg, spennende miljø rundt hotellet. Og billig!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 21:34   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.056
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling London

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Eller prøv www.hotwire.com.
Vi har fått gode dealer på hoteller i finansdistriktet der. Hotell av veldig høy standard i forhold til kjipe Bayswaterhotell, og helt kurant med undergrunnen til shoppinggatene.

Har du prøvd dette før? Jeg synes det er litt skummelt å bestille hotell som jeg ikke vet noe om før jeg har bestilt. Jeg vil jo ikke at det ligger midt i et veikryss slik at jeg ikke kan ha vinduet åpent om natta for eksempel.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 21:36   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.056
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling London

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

www.hoxtonhotel.com Det er et fantastisk hotell! Ca 3-4 min unna Old station 8svart bane) tror jeg, spennende miljø rundt hotellet. Og billig!

Det er det samme som ble anbefalt over, og altså fullt den helgen vi skal til London. Men jeg skjønner at dette er noe vi skal teste ut ved en senere anledning (i gamle dager var jeg og mannen i London både titt og ofte).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 21:38   #7
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling London

Evans er bra for klær.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 21:45   #8
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.996
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotellanbefaling London

Monsoon har nydelige klær i flotte design og gode størrelser, det har veldig mange av kjedene i England.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 21:54   #9
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.996
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotellanbefaling London

Områdemessing for billig og greit hadde jeg siktet meg inn på Paddingtonområdet.

Der er det mange hoteller. Sjekk ut de billigere hotellene hos reisebyråene, og sjekk om du kan finne en deal på nett for deg selv.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 21:56   #10
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.079
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotellanbefaling London

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Har du prøvd dette før? Jeg synes det er litt skummelt å bestille hotell som jeg ikke vet noe om før jeg har bestilt. Jeg vil jo ikke at det ligger midt i et veikryss slik at jeg ikke kan ha vinduet åpent om natta for eksempel.

Jeg skal på min 4. Hotwiretur nå i september. Superfornøyd
Det er ikke så vanskelig å finne ut hvilket hotell det er heller, ved å søke med de rette kombinasjonene på tripadvisor.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 21:57   #11
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling London

Vi bodde her et par ganger for noen år siden. Det var veldig pent, kort vei til Covent garden som er mitt favorittsted i London, og prisene var rimelige i forhold til mye annet (da i hvert fall).

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Monsoon har nydelige klær i flotte design og gode størrelser, det har veldig mange av kjedene i England.

Enig, du vil ikke ha noe problem med å finne fine klær i London. Monsoon, Next, Jigsaw, Marks&Spencer, Gap osv har masse fint og størrelsesspekteret er større enn i Norge.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 21:58   #12
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.079
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotellanbefaling London

Tjorven: hvis dere skal på Emirates en gang, bør dere i hvert fall prøve å få rom på Urban lodge. Det er ganske nærme.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 22:00   #13
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling London

Hvis du liker klærene til Boden så går de til UK size 20. Det tilsvarer str. 46.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 22:34   #14
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotellanbefaling London

Vi har bestilt rom på Euston Square Hotel til vår novembertur. Har fått det anbefalt bla. av ei som jobber med reiseprogram i P1. Ligger veldig nært undergrunnen.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 22:35   #15
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotellanbefaling London

Jeg har bodd på et par greie hoteller på Wembley. Veldig, veldig praktisk etter en stor konsert å bare gå til hotellet. Billig er det også, og relativt nær offentlig kommunikasjon. Kan spore navnene hvis du er interessert.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 22:49   #16
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling London

Da jeg var i London med barna bodde vi på Premier Inn Kensington. Enkelt og greit, hyggelig betjening, det man trengte på rommet og ikke noe mer. Barna snakker fortsatt drømmende om frokostbuffeten.

Det er rett ved Earls Court undergrunnsstasjon, som er på Piccadilly line.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 11:07   #17
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling London

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hvis du liker klærene til Boden så går de til UK size 20. Det tilsvarer str. 46.

Du MÅ på Boden. De har så mye nydelig, både til voksne og barn. Jeg fikk katalogen i går og har lyst til å bestille nesten alt.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 12:10   #18
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling London

Jeg vil også til London! God tur, Tjorven - det høres ut til å bli en super reise!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 13:46   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.056
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling London

Takk for mange nyttige tips. Vi er nok litt seint ute, for mye av dette var opptatt. Nå har vi fått bestilt, og det ble et hotell en kollega har bodd på før og var fornøyd med.

Jeg gleder meg veldig til tur. Det er lenge siden jeg og mannen reiste bort bare vi to. Vi trenger litt kjærestetid nå.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 14:23   #20
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotellanbefaling London

Vi har faktisk fått grei pris på rom på Hilton London Metropole (ved Edgware Rd) et par ganger. Det er et SVÆRT forretningshotell, men standarden er bra.

http://www.hiltonlondonmet.com/


Sist redigert av Jenna : 20-08-09 kl 14:28.
Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no