Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Går det noe bra på kino nå?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-11, 10:10   #21
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går det noe bra på kino nå?

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

The King's Speech er virkelig på må-listen. Jeg gleder meg masse!

Jeg stammer selv, og har hørt utrolig mye bra om denne filmen fra div. organisasjoner for folk som stammer. Den skal visstnok være ekstremt realistisk. Det vil jaggu være en forandring fra filmverdenen ellers, hvor folk som stammer blir fremstilt som onde, dumme og/eller udugelige.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 11:59   #22
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Går det noe bra på kino nå?

Jeg har fått snikkikket på deler av filmen allerede, og scenen der kongen skal tale til folket, men ikke får frem en stavelse, kjennes langt ned i magen.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 12:01   #23
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går det noe bra på kino nå?

Jeg kjenner at jeg gledegruer meg, altså. Jeg lurer på hvordan jeg kommer til å takle de verste scenene.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 22:49   #24
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Går det noe bra på kino nå?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg anbefaler også Another Year varmt.

Me three !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 22:58   #25
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.927
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Går det noe bra på kino nå?

The King's Speech er en veldig bra film! Jeg likte også The Black Swan. Har ikke sett True Grit eller Winter's Bone enda.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 23:00   #26
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.905
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går det noe bra på kino nå?

Det ble Black Swan. Den var bra, men vi synes vel begge at den var litt kjedelig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 12:58   #27
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Går det noe bra på kino nå?

Black Swan kjedelig?

Den var alt annet enn kjedelig, synes jeg. Intens er heller ordet. Jeg likte den veldig godt. Nydelig musikk og ballett, flotte kostymer i tillegg til at det var en spennede psykologisk thriller.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 13:39   #28
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.905
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går det noe bra på kino nå?

Kjedelig i perioder ja. Greia er vel at det ikke er helt min type film, ikke mannen sin heller.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 17:52   #29
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.927
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Går det noe bra på kino nå?

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Black Swan kjedelig?

Den var alt annet enn kjedelig, synes jeg. Intens er heller ordet. Jeg likte den veldig godt. Nydelig musikk og ballett, flotte kostymer i tillegg til at det var en spennede psykologisk thriller.

Intens er ordet som jeg velger å bruke for å beskrive Black Swan også. Alt annet enn kjedelig, ja.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 19:21   #30
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.950
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Går det noe bra på kino nå?

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Black Swan kjedelig?

Den var alt annet enn kjedelig, synes jeg. Intens er heller ordet. Jeg likte den veldig godt. Nydelig musikk og ballett, flotte kostymer i tillegg til at det var en spennede psykologisk thriller.

Samme her!

Når en kosedyrkanin er skikkelig skikkelig creepy uten å ha lysende øyne og være levende, er det en bra film.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 19:27   #31
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Går det noe bra på kino nå?

Eh hallooo? Ingen som nevner Skyline her?

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 19:34   #32
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Går det noe bra på kino nå?

"Kongen av Bastøy" gjorde veldig inntrykk på meg i hvertfall.

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 08:53   #33
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Går det noe bra på kino nå?

Jeg skal se The King's Speech om en halv time!

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 23:25   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.928
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går det noe bra på kino nå?

Leste nettopp at Kongens tale har fått 12 Oscar (eller var det nominasjoner? Det må ha vært det) og Golden Globe. Men det viktigste for meg er at Colin Firth er der. Sånn ellers aner jeg ingenting om filmen, men har lyst å se den.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 23:35   #35
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Går det noe bra på kino nå?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Leste nettopp at Kongens tale har fått 12 Oscar (eller var det nominasjoner? Det må ha vært det) og Golden Globe. Men det viktigste for meg er at Colin Firth er der. Sånn ellers aner jeg ingenting om filmen, men har lyst å se den.

Åh, ja den har jeg og lyst å se.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 00:15   #36
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Går det noe bra på kino nå?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Leste nettopp at Kongens tale har fått 12 Oscar (eller var det nominasjoner? Det må ha vært det) og Golden Globe. Men det viktigste for meg er at Colin Firth er der. Sånn ellers aner jeg ingenting om filmen, men har lyst å se den.

En artig liten funfact: Jennifer Ehle, som spiller Elizabeth Bennet i 'Pride & Prejudice' fra '95 spiler konen til Logue i 'The king's speech'.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 01:43   #37
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Går det noe bra på kino nå?

Den fortjener alle nominasjoner, altså. Det er ingen rask film, men den er bare helt utrolig nydelig og rørende.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no