Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Frustrerte fruer i kveld!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-11, 23:16   #21
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.441
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Frustrerte fruer i kveld!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Han har slanket seg veldig, veldig mye .... eller er det en annen person.

Frustrerte fruer har blitt litt vel poppis. Det er jo utrolig mye kjentfolk i små biroller. Jeg lurer fælt på hva han karen fra Beverly Hills 90210 har gjort de siste 20 årene.

Det var han fra Beverly Hills ja! Bra du fikk oppklart det for meg

Opprinnelig lagt inn av Tilde, her.

Han har nok bare slanket seg ja.

Løsning på det andre problemet

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 23:59   #22
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frustrerte fruer i kveld!

Opprinnelig lagt inn av Tilde, her.

Han har nok bare slanket seg ja.

Ok, var det jeg egentlig trodde, men samtidig så var han så forandret at jeg ble i tvil her.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 08:15   #23
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Frustrerte fruer i kveld!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Han har slanket seg veldig, veldig mye .... eller er det en annen person.

Frustrerte fruer har blitt litt vel poppis. Det er jo utrolig mye kjentfolk i små biroller. Jeg lurer fælt på hva han karen fra Beverly Hills 90210 har gjort de siste 20 årene.

Carlos er samme person ja, men noget slankere og uten skjegg.

Ang. fyren fra 90210, Brian Austin Green, så har han ikke vært helt borte fra skjermen og rampelyset. Han har spilt i flere B-filmer/TV-filmer, flere TV-serier, noen faste roller og noen gjesteroller.
Han var vel fast inventar i serien Freddie (med Freddie Prinze jr. som gikk på norsk TV), og han spilte også i Sarah Connor Chronicles.

Han har også sitt eget produksjonsselskap, så han har vel ikke ligget på latsiden, selv om vi her i Norge ikke har sett så voldsomt mye til han.

I tillegg har han jo gått hen og giftet seg med Megan Fox, så han har da vært litt i sladrespaltene.

Tenk på hvordan han så ut da vi først så han i 90210. Og så hvordan han ser ut nå.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no