Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere funnet noen bra Black Friday-tilbud?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-14, 14:08   #21
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere funnet noen bra black friday tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Jeg har kjøpt hodetelefoner på elkjøp til 99 (nedsatt fra 399) i julegave til div. tantebarn og andre vi kjøper julegaver til i alderen 10-14 år.

Det var lurt. Jeg tror jeg skal kjøpe det til begge mine fra hverandre, samt til tre nieser alder 7-12 år.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 15:01   #22
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere funnet noen bra black friday tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Det var lurt. Jeg tror jeg skal kjøpe det til begge mine fra hverandre, samt til tre nieser alder 7-12 år.

Det samme har jeg gjort, men mine nieser er litt yngre.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 16:03   #23
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere funnet noen bra Black Friday-tilbud?

Har Zalando noen kode?

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 16:41   #24
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 916
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Har dere funnet noen bra black friday tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Si gjerne i fra dersom noen finner goprokamera. Jeg har trålt det jeg kommer på av butikker som kan tenkes å selge gopro, men finner dem ikke på tilbud noe sted. Men jeg har fått meg ny Samsungtelefon i dag, meget beleilig siden den gamle la inn årene i går.

Jeg skal en tur på Toys r´us i dag, 25 % på hele butikken. Ideellt sett skulle jeg nok vært der klokken sju, men det går ikke i dag.

Hergopro hero

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 16:44   #25
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere funnet noen bra Black Friday-tilbud?

Torshov Sport har 30% på Nike Free joggesko så da ble det mer sko på eldstemann.
Satt ned fra 1100 til 770,- pluss 89, i frakt men da blir de levert på døren

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 17:10   #26
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.629
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere funnet noen bra Black Friday-tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Har Zalando noen kode?

Ja, det ligger på forsiden.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 17:17   #27
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.629
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere funnet noen bra Black Friday-tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Ja, det ligger på forsiden.

Nei, det gjør det visst ikke. Det lå da der tidligere i dag.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 17:21   #28
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere funnet noen bra Black Friday-tilbud?

Zalando:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (82,3 KB, 29 visninger)
Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 17:22   #29
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere funnet noen bra Black Friday-tilbud?

Masse! Er i Orlando. Og det er ikke så kaos som jeg fryktet. Strømmen Storsenter er verre før jul.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 17:35   #30
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere funnet noen bra Black Friday-tilbud?

http://www.osloby.no/shopping/Her-sl...y-7805374.html

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 18:19   #31
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere funnet noen bra Black Friday-tilbud?

Ikke like mange som klager over denne innførte tradisjonen som Halloween, snodig nok.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 18:26   #32
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere funnet noen bra Black Friday-tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Ikke like mange som klager over denne innførte tradisjonen som Halloween, snodig nok.

Jeg hadde nok ikke vært veldig begeistret om butikkene kom på døren og ville ha godteri. Ellers har dagen fungert som en grei påminner om hvilke nyhetsbrev jeg må melde meg av.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 19:33   #33
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere funnet noen bra Black Friday-tilbud?

Jeg har handlet på Stormberg og på Elkjøp, slike headset. Hadde tenkt å kjøpe et par nye til ungene ved anledning så da passet det godt.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 19:38   #34
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere funnet noen bra Black Friday-tilbud?

Netthandling er jo helt greit, særlig med de rabattene.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 19:41   #35
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere funnet noen bra Black Friday-tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Ikke like mange som klager over denne innførte tradisjonen som Halloween, snodig nok.

Nå er jeg ikke én av dem som klager på Halloween, men jeg må likevel si at det var en litt snodig sammenlikning. Jeg merker null og niks til Black Friday og det medfører på ingen måte kjøpepress for barnet mitt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 20:53   #36
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere funnet noen bra black friday tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Guttungen (snart 12) får tidenes julegave i år, takket være Black Friday. Han ønsker seg dypt og inderlig en bærbar pc som er god å spille på, noe han har fått beskjed om at han bare kan glemme. Hva han ikke veit, er at far hans og jeg er blitt enige om at dette faktisk er noe vi ønsker at han skal ha (av diverse årsaker) - og i dag har faren funnet en flott gamerpc som var pent satt ned i pris.

Hvilken pc er dette? Link?

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 21:26   #37
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere funnet noen bra Black Friday-tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Ikke like mange som klager over denne innførte tradisjonen som Halloween, snodig nok.

I alle fall ikke handelsstanden. De elsker nye, innførte tradisjoner.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-14, 20:03   #38
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere funnet noen bra Black Friday-tilbud?

Sett en del av tilbudene som har vært hos en del nettbutikker, mistenker jeg også det er for å kapre nye kunder - for man vet at det reelt sett ikke er noe gevinst. For ja, en del av tilbudene er faktisk veldig gode.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-14, 22:26   #39
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere funnet noen bra Black Friday-tilbud?

Det jeg opplevde over there var at i dagene før black friday hadde de Thanksgiving salg, mange av disse var ikke endret på black friday. Det man kunne få på selve dagen var doorbuster-kupong hvis du ankom butikken når de åpnet, de gav 10-15% ekstra. De tingene jeg skulle ha var ikke på salg, på signaturvarer eller nyheter fikk man 0 rabatt.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no