Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avsporing - har du kunnskap nok til å sjekke ditt barns bruk av nettjenester?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-14, 20:10   #21
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avsporing - har du kunnskap nok til å sjekke ditt barns bruk av nettjenester?

Jeg har ikke snøring. Heldigvis har jeg en mann som er i bransjen og tar den jobben ved behov.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-14, 07:28   #22
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing - har du kunnskap nok til å sjekke ditt barns bruk av nettjenester?

Jada. Kunne glatt laget et script som dumpet ut all nettleserhistorikken hans, søkte etter fæle søkeord og sendte meg resultatet på mail med jevne intervaller.
Føler også jeg er veldig tydelig med han om hva han kan og ikke, hva som er lurt å ikke for ettertiden. Han har fått printet inn at alt som legges ut ikke kan tas bort, i teorien. Syntes det er greit at han vet verstefallkonsekvensene med å utbrodere sjela si på nett.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-14, 07:40   #23
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing - har du kunnskap nok til å sjekke ditt barns bruk av nettjenester?

Føler meg kompetent, vi har snakket mye om det, men full kontroll hverken kan eller vil jeg ha.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no