Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Samsung galaxy s4+ mobilt nettverk i utlandet funker ikke

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-14, 10:53   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.936
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samsung galaxy s4+ mobilt nettverk i utlandet funker ikke

Har ny telefon og er i utlandet nå. Hvorfor får jeg ikke mobilt nettverk til å funke? Det må kanskje være noe med innstillingene jeg må endre, men finner ikke ut av det. Har sendt svar på melding til tele2 når jeg kom hit sånn at jeg skal ha en del MB i inkludert. Jeg får skrudd det på og det er sånn merke øverst at det ser ut som data kan gå ut og inn, men når jeg går inn på sider får jeg ikke sidene tilgjengelig og feilmelding. Så fort jeg er på et trådløst nett funker alt normalt. Noen som har peiling hva jeg kan gjøre for å få det til å funke med mobilt nettverk også?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-14, 11:19   #2
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.308
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Samsung galaxy s4+ mobilt nettverk i utlandet funker ikke

Har du skrudd på Roaming?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no