Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere vært syke i jula?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har dere vært syke i jula?
Ja, en i kjernefamilien var syk 51 19,92%
Ja, flere i kjernefamilien var syke 66 25,78%
Ja, alle i kjernefamilien var syke 20 7,81%
Nei, men de vi var på besøk hos var syke 7 2,73%
Nei, men de vi fikk besøk av var syke 6 2,34%
Nei 100 39,06%
Et alternativ jeg sikkert ikke har tenkt på 6 2,34%
Deltakere: 256. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-13, 19:49   #81
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere vært syke i jula?

Nei, ikke i jula. :banker hardt i bordet: Lillesøster tok en feber og virusinfeksjonsrunde noen dager før jul. Planen for sesongens influensa er at ingen i familien skal få den.

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 20:08   #82
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere vært syke i jula?

Nei, vi har i grunnen holdt oss ganske friske. Litt slappe/slitne bare. Trodde kanskje jeg gikk ned for telling 2. juledag, men paracet/ibux gjorde at jeg kom meg igjennom det.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 20:18   #83
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere vært syke i jula?

Her har det vært sykdom i advent, jula og romjula. Kun barna, men med fire barn blir runden drøy. Vi har hatt halsbetennelse, øreverk, omgangssyke og et barn med noe influensalignende greier.

Nå er alle på beina og er klare for skole- og barnehagestart i morgen.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 20:38   #84
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vært syke i jula?

Å jada, den mannlige delen av familien gikk ned for telling med influensa.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 20:39   #85
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere vært syke i jula?

NEI, men alternativet du ikke kom på : Vi var syke alle tre ukene FØR jul.
Men julen var fin.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 20:56   #86
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere vært syke i jula?

Nei *banker i bordet*

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 21:04   #87
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.030
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vært syke i jula?

Lillesøster hadde en såpass heftig forkjølelse at den førte med seg høy feber i 2-3 dager og at hun var slapp i nærmere 1 uke. Jeg telte med henne.
Vi andre ble bare forkjølet, så jeg telte ikke med oss.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 21:52   #88
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere vært syke i jula?


Ja, vi ble litt lurt..
Broren til gubben og fam. hadde omgangssyke men sa de var friske da de kom på julaften. De satt og pirket i maten. Jeg skjønte jo fort at de ikke var i slag.. etterpå sa de at de ikke hadde kastet opp DEN dagen da..

2.juledag ble svigermor smittet, hun trengte ikke den for hun veier kun 43kg!!
2 dager etterpå ble svigerfar smittet. HAn er også bare skinn og ben.
Og vi hadde bursdag for 11åringen på lørdag og alle 18 (utenom min mor for hun har fått lungebetennelse ) kom på nytt for de var visst friske!!! Selskapssyke sikkert!

Vi hadde besøk av min venninne m.fam fra fredag og på nyttårsaften begynte eldstejenta å kaste opp, på natta begynte lillesøsteren. De skulle kjøre i 8,5 timer hjem 1.januar....

I dag har jeg vært hjemme med lillebror. Han har ikke kastet opp men har klagd på magevondt. Jeg selv har hatt mageknip i går og i dag, har det fortsatt, så nå glir det nok over håper jeg.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 22:16   #89
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere vært syke i jula?

Jeg er inne i min femte uke med forkjølelse som toppet seg nok en gang i dag med tett nese og vesla har vært litt snørrete i jula, men ingen av oss sengeliggende med influensa eller omgangssyken som jeg har sett på FB har florert.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 22:26   #90
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vært syke i jula?

Opprinnelig lagt inn av mosol, her.

Nei, ikke i jula. :banker hardt i bordet: Lillesøster tok en feber og virusinfeksjonsrunde noen dager før jul. Planen for sesongens influensa er at ingen i familien skal få den.

God plan.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 22:27   #91
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vært syke i jula?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Begge guttene fikk omgangssyken onkel hadde med seg i juleferien.

Aiai, det var julegaven sin fra onkel det!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 23:36   #92
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere vært syke i jula?

Et alternativ du ikke har tenkt på ble krysset av her:

Ingen hos oss har vært syke, men min bror var syk og fikk ikke feiret sammen med oss der han lå hjemme i senga si.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 23:38   #93
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere vært syke i jula?

Alle fire nede for telling etter tur her.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 01:03   #94
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere vært syke i jula?

Jepp, vi har vært syke, av typen feber/stygg hoste/tett nese/mistet stemmen. I tillegg var de syke der vi var på ferie. Godt med litt hverdag igjen nå...

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 08:12   #95
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere vært syke i jula?

To av ungene hadde en lett variant av omgangen før jul, treer'n kastet opp natt til julaften, men var rimelig grei på selve dagen.
Det har vært veldig mye omgang i omgangskretsen vår, tror ikke jeg har vært borti så mange tilfeller på en gang. Jeg, mannen og storesøster er foreløpig skånet for det, satser på at det fortsetter.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no