Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Dødskul app for Apple geeks!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-11, 23:52   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dødskul app for Apple geeks!

Geektool! Fås gratis i Apple store!
Les litt om det her: http://www.itavisen.no/876934/har-du...sett-os-x-slik

Skal legge en screenshot av min fantastiske desktop når jeg har holdt på litt!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 11:56   #2
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dødskul app for Apple geeks!

Hehehe, jeg synes det blir litt morsomt når det er en stor nyhet at noen har laget tilleggsfunksjonalitet i OS/X som gir den muligheter vi har hatt i andre OS (spesielt Linux) i årevis.
Apple er alltid først ute med alt, er de ikke? ;P

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 12:05   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødskul app for Apple geeks!

Apple er tøysefanter.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 18:44   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødskul app for Apple geeks!

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Hehehe, jeg synes det blir litt morsomt når det er en stor nyhet at noen har laget tilleggsfunksjonalitet i OS/X som gir den muligheter vi har hatt i andre OS (spesielt Linux) i årevis.
Apple er alltid først ute med alt, er de ikke? ;P

Jeg har aldri påstått at Apple er ute med alt først tror jeg? Dette er vel ikke akkurat en stor nyhet heller, for såvidt det er meg kjent så har dette eksistert en god stund....

Tror jeg er en av de siste du trenger overbevise om at Linux er kult. Inntil i fjor, så hadde jeg omtrent ikke erfaring med noe annet...

Her er min desktop! Morsomt leketøy!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Skjermbilde 2011-09-06 kl. 17.37.42.jpg (35,7 KB, 121 visninger)
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 19:21   #5
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dødskul app for Apple geeks!

Slapp av Joika, jeg ser på bildet ditt at du ikke er så fortapt som du gir inntrykk av
Og neida, du har aldri påstått det, men Jobs og disiplene har vært like rå som Microsoft til å proklamere "nyheter", derfor jeg ikke helt klarer å la være å slenge med leppa

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 21:16   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødskul app for Apple geeks!

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Slapp av Joika, jeg ser på bildet ditt at du ikke er så fortapt som du gir inntrykk av
Og neida, du har aldri påstått det, men Jobs og disiplene har vært like rå som Microsoft til å proklamere "nyheter", derfor jeg ikke helt klarer å la være å slenge med leppa

Det er jeg helt enig i! Jobs spekulerer i å til stadighet "lekke" informasjon, det er det ingen tvil om. Men nå har han slutta da, så da blir det sikkert helt andre boller....

Jeg mener at det har blitt som det har blitt fordi distroer som feks Ubuntu, som er greit brukervennlig, ikke holder mål for folk flest. Når man kan risikere å aldri klare å få brukt trådløst nett for eksempel, så er det klart man velger andre løsninger (samtlige av mine Linuxmaskiner har vært skikkelig vrange på dette).

Jeg bruker Mac til daglig nå fordi jeg ble lei av å hele tiden måte på problemer (og jeg fikk en på jobb da). Alternativene for de som ikke klarer/gidder fikse det meste som oppstår av issues selv er veldig få. Så at man da vil tjene penger på å strømlinjeforme dette for idiotene.... ja, det skjønner jeg egentlig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 21:20   #7
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dødskul app for Apple geeks!

Stilig!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 22:14   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødskul app for Apple geeks!

Den nedre delen av "lista" på høyresiden leser inn fra en fil i en fellesmappe vi har på Dropbox på jobb. Når en person oppdaterer den med feks en ting som må gjøres så distribueres beskjeden ut på desktopene til alle. Morsomt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 00:26   #9
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødskul app for Apple geeks!

Skulle til å vise dere den kule appen jeg hadde glemt at fantes, så ser jeg at jeg har laget en tråd om det før. Ja ja.

Ny desktop!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Screen Shot 2013-03-06 at 11.26.45 PM.jpg (62,0 KB, 59 visninger)
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 11:06   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødskul app for Apple geeks!

Og jeg tar tilbake alt jeg har sagt om at Apple er tøysefanter!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 12:23   #11
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødskul app for Apple geeks!

Blærgh! Sitter på en windass-maskin på jobb. Hvorfor kan ikke jeg ha kule ting? Hæ?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no