Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som er kjent i Bodø?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-07, 19:31   #21
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.988
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Her var det masse fine svar ja! Tusen takk!
Kan jo godt være at jeg møter på din svigermor Lenam Jeg skal jobbe sammen med de ansatte, ikke mot studenter.

Og så har de kanskje en kino i Bodø. Får jo aldri gått på kino her hjemme, så kanskje jeg skulle gripe muligheten!

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 20:23   #22
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Her var det masse fine svar ja! Tusen takk!
Kan jo godt være at jeg møter på din svigermor Lenam Jeg skal jobbe sammen med de ansatte, ikke mot studenter.

Og så har de kanskje en kino i Bodø. Får jo aldri gått på kino her hjemme, så kanskje jeg skulle gripe muligheten!

Ligger kino nederst i glasshuset så den er ganske lett å finne

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 20:58   #23
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Ligger kino nederst i glasshuset så den er ganske lett å finne

Jepp. Ingen god kino, men en kino er det.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 21:01   #24
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jepp. Ingen god kino, men en kino er det.

Hva er feil med kinoen vår?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 21:07   #25
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Hva er feil med kinoen vår?

1. De viser omtrent bare blockbustere, veldig lite smalere/annerledes filmer.
2. De få gangene de viser en smalere film, går den så kort at det er umulig å rekke å få den med seg før den tas av plakaten igjen for oss som er avhengige av barnevakt.
3. Når det går filmer med litt lyd i storsalen sitter man jo og hopper i småsalene; dårlig lydisolering.
4. Ufattelig lite forutsigbart program, som også kan være helt latterlig lagt opp. F.eks. prøvde jeg å se filmen om Edith Piaf, men alle forestillingene var lagt til i 17-tida på ettermiddagen og da kan ikke jeg gå på kino. Ingen som lå seinere på kvelden!

Jeg gikk på kino flere ganger i uka da jeg bodde i Trondheim og delvis Oslo, så da er det skikkelig nedtur å flytte hjem igjen til kinotilbudet her.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 21:20   #26
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

1. De viser omtrent bare blockbustere, veldig lite smalere/annerledes filmer.
2. De få gangene de viser en smalere film, går den så kort at det er umulig å rekke å få den med seg før den tas av plakaten igjen for oss som er avhengige av barnevakt.
3. Når det går filmer med litt lyd i storsalen sitter man jo og hopper i småsalene; dårlig lydisolering.
4. Ufattelig lite forutsigbart program, som også kan være helt latterlig lagt opp. F.eks. prøvde jeg å se filmen om Edith Piaf, men alle forestillingene var lagt til i 17-tida på ettermiddagen og da kan ikke jeg gå på kino. Ingen som lå seinere på kvelden!

Jeg gikk på kino flere ganger i uka da jeg bodde i Trondheim og delvis Oslo, så da er det skikkelig nedtur å flytte hjem igjen til kinotilbudet her.

Det var et fyldig og lærerikt svar på et tullespørsmål. Jeg går aldri på kino, og det ser jo ut som om det er likesågreit.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 01:19   #27
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Her var det nyttig info for meg også, om kafeer og butikker. Skal på noen studiesamlinger der til høsten, bo på hotell i byen og busse ut til skolen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 12:13   #28
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Her var det nyttig info for meg også, om kafeer og butikker. Skal på noen studiesamlinger der til høsten, bo på hotell i byen og busse ut til skolen.

Hva skal du studere?

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 19:34   #29
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Kom på at jeg burde anbefale en tur på flymuseet. Det ligger nært sentrum, og er utrolig spennende også for oss som ikke finnes interessert i fly.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no