Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l.?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Ville du blitt glad?
Ville blitt glad for rødvin, men ikke vodka 92 35,38%
Ville blitt glad for vodka, men ikke rødvin 5 1,92%
Ville blitt glad for begge deler 47 18,08%
Mest glad for rødvin 48 18,46%
Mest glad for vodka 5 1,92%
Ville ikke blitt glad for noen av delene 63 24,23%
Deltakere: 260. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-12, 09:23   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l.?

Inspirert av tråden i oppskriftsforumet:

Hvis du fikk en flaske veldig eksklusiv vodka i julekurven fra jobben, sammen med andre godsaker, ville du satt pris på det?

Setter opp en poll med rødvin også, sånn for å kalibrere.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 09:23   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l

Vodka? Nei. Det drikker jeg ikke, så det hadde vært litt håpløst.
Drikker ikke rødvin heller, men det er alltid greit å ha til gjester.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 09:25   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l

Og dropp høflighetsmikk om at "man blir da glad for gaver uansett, det er tanken som teller og "

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 09:27   #4
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l

Rødvin - ja. Vodka - nei. Men hadde jeg ikke drukket alkohol i det hele tatt ville jeg ikke blitt glad for noe av det.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 09:28   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l

Jeg ville blitt veldig glad for rødvina, men må være ærlig nok til å si at jeg hadde klistra på meg et falskt smil, takka høflig, og tenkt "hva i huleste skal jeg gjøre med ei flaske vodka," om jeg fikk en slik en, eksklusiv eller ikke.

Hverken mannen min eller jeg drikker vodka, jeg tror ikke jeg kjenner noen i min omgangskrets som drikker vodka, når jeg tenker meg om, så nei, jeg hadde ikke blitt glad for å få det.

Men rødvin? Man kan da aldri ha for mye rødvin?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 09:29   #6
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l

Jeg hadde blitt glad for begge deler, men jeg drikker jo unektelig mer rødvin, så jeg hadde blitt mest glad for det. Hvis den var god, da. :kresenfis:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 09:30   #7
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l

Rødvin ja, vodka nei. Eksklusiv eller ikke.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 09:30   #8
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l

Eksklusiv vodka?

Jeg haddw blitt fortrylt av fiin vin, jeg hadde benyttet sjansen til år med drinkemiksing hvis jeg hadde fått sprit. (Mannen fikk akevitt for 12 år siden, det er begrenset med hvor mye fjellbekk vi orker å drikke, men nå - NÅ - nærmer vi oss endelig bunnen av flasken! )

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 09:30   #9
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og dropp høflighetsmikk om at "man blir da glad for gaver uansett, det er tanken som teller og "

Ja, det vet vi jo alle at bare er BS uansett.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 09:31   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l

Jeg hadde blitt glad for begge deler, men hadde tatt en prat med sjefen min i etterkant om at jeg er i mot å gi alkohol som gave i yrkessammenheng.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 09:34   #11
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l

Jeg ville ikke blitt direkte misfornøyd, men vi drikker ikke alkohol og jeg synes kanskje det finnes andre ting som er mer egnet som julegaver. Men det er ikke verre enn at vi hadde gitt det videre til noen andre.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 09:34   #12
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l

Eksklusiv og Vodka er to ord som ikke hører sammen i min verden.
Har en venninne som iherdig prøvde å overbevise meg om at vaniljevodka var godt og sikkert eksklusivt, men hun klarte det ikke. Jeg drikker så og si ikke sprit, så vodka hadde nok blitt gitt videre. En god rødvin derimot.

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 09:37   #13
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l

Glad for rødvin. Ikke særlig glad for vodka. Hadde sikkert gitt vodka videre til et yngre og mer festglade familiemedlem.

Vodka er vodka tenker jeg. Så lenge det er en grei, kommersiell variant. Eksklusiviteten er kun markedsføring og posisjonering og fjolleri. God rødvin derimot, det er faktisk veldig godt.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 09:38   #14
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l

Rødvin er fint, vodka ville jeg ikke giddet bære med meg hjem engang. Jeg synes rødvin også er en litt smoothere gave fordi det er en vanlig gave å gi andre i alle mulige sammenhenger, slik at dersom jeg selv ikke drakk vin så ville jeg kunne gitt den videre. Men vodka?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 09:38   #15
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l

Vodka bruker jeg ikke til noe som helst. Så den flaska ville ha stått og støvet ned. Rødvin kan vi alltids bruke.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 09:38   #16
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l

Vi har et minimalt spritforbruk, så overlykkelig hadde jeg definitivt ikke blitt.

Rødvin hadde jeg blitt veldig glad for. (skismurning som vi fikk i år...not so much)

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 09:40   #17
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l

Ville blitt glad for begge deler, men synes det å få vodka kanskje er litt rart. Dog syens jeg av prinsippmessige grunner at arbeidsgiver ikke burde gi alkohol i gave til sine ansatte - uten at det er en enorm kampsak for min del.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 09:41   #18
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l

Jeg drikker ingen av delene, men siden det er rett før jul og det er høflig og snilt å være takknemlig for at man får noe i det hele tatt og fordi man kan vite hva julenissen får med seg av ting man sier og gjør så svarte jeg at jeg ble glad for begge deler.

Jada, jeg så det Polyanna skrev, men i disse dager prioriterer jeg å holde meg inne med julenissen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 09:41   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l

Jeg svarte at jeg hadde blitt glad uansett, men det er egentlig en sannhet med modifikasjoner. Selv drikker jeg knapt rødvin, det gir meg ofte hodepine ganske umiddelbart, og jeg har ikke orket å teste meg fram til hva jeg evt. tåler. Høvdingen drikker det, så da hadde jeg nok bare gitt den videre til ham.

God vodka setter jeg pris på i gode drinker, men siden det å få barn satte en litt aktiv stopper for hvor mye drinker vi tyller i oss, så har vi egentlig et temmelig velfylt barskap.

Jeg ville nok satt mer pris på vodka, siden det er en gave jeg kan benytte meg av også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 09:42   #20
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l

Pøbel; bare send det hit, jeg skal hjelpe deg med evt overskudd. *snilloghjelpsomijula*

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no