Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Avinstallere Norton

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-13, 19:01   #1
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Avinstallere Norton

Har fått meg ny pc igjen, etter en knapp mnd med fullt av bluescreen og mer feil enn ting som funka på den første. Men nå prøvde jeg å fjerne Norton for å laste ned McAfee, og resultatet er bluescreen ( BAD_POOL_CALLER rakk jeg å lese før hele greia ble sort), og en pc som hverken skrudde seg av riktig eller skrudde seg på igjen, så jeg endte med å tvinge den av og åpne i sikkermodus for så å ta en systemgjenoppretting. Er helt på gyngende grunn her for jeg kan virkelig ingenting om dette, men nå ser jeg at selv om jeg har gjenopprettet til tilstanden den hadde fredag er det like plent umulig å bli kvitt Norton, og samtidig ligger det noe McAfee greier her, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre nå.


Har altså både gått inn på Alle programmer og valgt "uninstall" og også gått inn på kontrollpanelet for å fjerne programmet der, men det skjer nada. Dobbelt

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-13, 19:49   #2
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avinnstallere Norton

Etter litt googling tror jeg kanskje jeg har fått det til selv ved å laste ned et eget fjerneprogram.
Så får vi se da, om det blir mer bluescreen og trøbbel når jeg henter ned McAfee igjen.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-13, 21:00   #3
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avinnstallere Norton

Norton er jækla vanskelig å bli kvitt. Håper du har fått det til nå..

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-13, 11:09   #4
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avinstallere Norton

Men vil du virkelig bruke McAfee? Det er ikke akkurat det beste på markedet for å si det forsiktig. Jeg vil heller anbefale enten Avast eller Microsoft Security Essentials. Gratis begge to.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-13, 11:36   #5
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avinstallere Norton

De hadde jeg ikke hørt om, Juste.
Jeg har bare brukt McAfee fordi det er det banken min har for tiden, jeg er en enkel sjel som ikke har satt meg så inn i dette.
Men takk for tips, jeg skal jammen sjekke ut ett av de på den andre laptopen, og så la denne nye få en pause fra knotingen min et par dager.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 10:09   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avinstallere Norton

Sist jeg avinstallerte Norton så måtte jeg bruke en uninstaller jeg fant på nett. Det er mange år siden da.....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no