Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du George Clooney er dødssexy?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er George Clooney dødssexy?
Ja 92 52,27%
Nei 66 37,50%
Vettkje 16 9,09%
George hvem? 2 1,14%
Deltakere: 176. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-14, 09:58   #41
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

George Clooney er den nye Sean Connery.
Noen har det bare.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 09:58   #42
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Dere har glemt stemmen. Stemmen er viktig.

Hadde han ikke hatt den, hadde det bare blitt pus med Clooney også.

OMG. Ja, George med pipestemme hadde ikke vært det samme.

Jeg ville ikke nødvendigvis klint med ham, og defintivt ikke vært gift med ham, jeg tror det et nok bare å se på ham. Glo. Jeg hadde vært en stalker hvis han bodde i nabolaget.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:00   #43
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Han er defintivt den mest sexy mannen på denne jord.

Brad Pitt har noe av den samme karismaen, men i mye mindre skala. Han kan overhodet ikke sammenlignes med Clooney.

Clooney virker mer moden, snill, romantisk you name it, enn Pit. pit er fin, men får meg ikke til å dåne. Det gjør Clooney.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:02   #44
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Jeg er en sånn stemmeelsker, så George er definitivt noe for meg.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:06   #45
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Næsj.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:06   #46
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Også virker han grei, rett og slett.

Enig. Jeg tenker at han er en ålreit fyr. Det hjelper på.

I tillegg til at han smiler på ordentlig med hele ansiktet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:09   #47
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Han var i hvertfall dødssexy før. Jeg vet ikke helt hvordans dagens utgave av Clooney ser ut.-
Jeg syns ofte godt voksne menn, med tydelig mannelook er mye mer sexy enn unge menn som minner mer om gutter da.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:10   #48
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Clooney virker mer moden, snill, romantisk you name it, enn Pit. pit er fin, men får meg ikke til å dåne. Det gjør Clooney.

Jepp!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:12   #49
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Jeg vil kalle ham en kjekk kar, som har utstråling, men nei, jeg vil ikke si han er dødssexy.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:24   #50
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Han har utstråling, ja, men for meg er han alt for kjekkas til å være sexy. Sexy er nok mer subtilt for min del.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:27   #51
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Han er rufsete, voksen, beleven, erfaren, du ser han har humor på smilerynkene, du kan ane at han lukter skikkelig deilig og han har en ekstremt tilstedeværende fysikk.

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Dere har glemt stemmen. Stemmen er viktig.

Dette sier alt!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:28   #52
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg syntes ikke han er sånn INNMARI pen og kjekk og sånt, egentlig. Men han har en utstråling som er helt bananas i True Blood feks. :

Jeg tror både Clooney og Skarsgaard og en rekke andre kan virke tiltrekkende i rollene de spiller. Om de utståler selvtillit blant annet. Mens de samme personene kan være ganske så kjedelige i andre filmer. Så det handler mer om rolle for meg, enn bare et bilde.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:30   #53
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg tror både Clooney og Skarsgaard og en rekke andre kan virke tiltrekkende i rollene de spiller. Om de utståler selvtillit blant annet. Mens de samme personene kan være ganske så kjedelige i andre filmer. Så det handler mer om rolle for meg, enn bare et bilde.

Det gjør det helt klart for meg også. Men jeg syntes ikke Clooney har sånn helt magisk utstråling heller da... Men kan nok hende jeg ikke er superfan fordi han rett og slett er litt for gammel for meg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:32   #54
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ikke dødssexy, men ganske hot er han jo. Eller var. Jeg kan ikke svare enten ja eller nei her.

Enig.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:44   #55
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Han har jo en helt overnaturlig karisma. Så ja.

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

George Clooney er den nye Sean Connery.
Noen har det bare.

Definitivt!

Men nå er vel jeg nærmere Georg Clooney i alder enn noen av de andre som er nevnt her ...

Jeg synes nå at Sean Connery fremdeles er hot også.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:47   #56
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Nja, han er jo kjekk men.. for meg er det kun Brad Pitt.
Han her er ikke så verst han heller. Så han i en romantisk film engang og husker fortstatt navnet hans. https://www.google.no/search?q=dermo...ed=0CAYQ_AUoAQ

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 09-09-14 kl 10:54.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:50   #57
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Han er definitivt en flott mann med utstråling, men jeg knekker ikke akkurat sammen i knærne ved synet av ham.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:51   #58
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Njah. Nei, ikke sexy, det er svært få jeg egentlig synes er spesielt sexy, men han har defintivt utstråling. Han har den samme greien som Janove Ottesen og Robbie Williams, (som jeg heller ikke synes er sexy!), en veldig tilstedeværelse. Og det er mye viktigere enn utseendet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:53   #59
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Ånei, jeg syns han er i en helt annen klasse enn Janove og Robbie. De har begge sjarm, men av et mye mindre sympatisk kaliber.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:56   #60
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

George Clooney er den nye Sean Connery.
Noen har det bare.

De har en sterk karisma begge to ja, men for meg blir de litt sånn farsfigurer. Noen jeg kunne stole på, men ikke noen jeg kunne kline med liksom.

Antonio Banderas og John Travolta er mer min greie...

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no