Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forslag til bursdagsgave til syk 15-åring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-17, 11:29   #1
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forslag til bursdagsgave til syk 15-åring

Skal kjøpe bursdagsgave til en ungdom som er kronisk syk, og som derfor er mest i ro hjemme og orker ikke så mye (ME). Har lyst til å gi henne noe som kan gjøre hverdagen litt lysere, som kan muntre henne opp, litt luksus eller tidsfordriv (som ikke krever energi på noen måte).

Er det noen som har et genialt forslag som jeg ikke har tenkt på enda tro? Prisklasse 300-500 kr, ca.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 11:32   #2
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forslag til bursdagsgave til syk 15-åring

Hvor mye i ro er hun? Hadde hun orket fargelegging hvis du kjøper noen gode fargeblyanter og fine fargebøker for voksne?

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 11:40   #3
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forslag til bursdagsgave til syk 15-åring

Øyemaske, ansiktsmaske, sånne hansker/ sokker for å få myk hud (tror de har dem på Enklere Liv og sånt), fin, rolig musikk.

Vet ikke om hun er overfølsom for lukter osv, ellers kunne neglestæsj vært en ide. Men det lukter jo litt. Gjerne litt sånn pynt til å lime på og sånt.

En liten bok med fine bilder av ting hun er interessert i. Hester? Hunder? Reisemål? Ikke for stor så den er tung å holde, og masse bilder, ikke tekst.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 11:41   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til bursdagsgave til syk 15-åring

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Hvor mye i ro er hun? Hadde hun orket fargelegging hvis du kjøper noen gode fargeblyanter og fine fargebøker for voksne?

Hun hadde nok orket det, men jeg tror ikke hun er så interessert. Hun holdt litt på med det for et par år siden, da det begynte å bli populært, men nå har hun gått lei tror jeg. Men noen fine skrivesaker har jeg tenkt på. Kanskje en fin bok hun kan skrive ned tanker e.l. i, og noen fine, gode penner. Har en favorittbutikk her i byen som har veldig mye fint sånt.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 11:55   #5
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forslag til bursdagsgave til syk 15-åring

Orker hun lydbøker tror du?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 11:55   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forslag til bursdagsgave til syk 15-åring

Elektrisk varmepledd
Bøker/ebøker (hvis hun klarer å lese)
Abonnement på en strømmetjeneste
God håndkrem (uten mye duft og for sensitiv hud for å være sikker)

Er hun i form til besøk? Om ikke for skravlekveld så f.eks. filmkveld? Med god mat, te (hvis hun liker det) og godis? Er det noe formen hennes tillater så betyr sånt uendelig mye

Skal fortsette å tenke

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 11:59   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til bursdagsgave til syk 15-åring

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Hun hadde nok orket det, men jeg tror ikke hun er så interessert. Hun holdt litt på med det for et par år siden, da det begynte å bli populært, men nå har hun gått lei tror jeg. Men noen fine skrivesaker har jeg tenkt på. Kanskje en fin bok hun kan skrive ned tanker e.l. i, og noen fine, gode penner. Har en favorittbutikk her i byen som har veldig mye fint sånt.

Hva med en bok som viser pen håndskrift og kalligrafi?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 12:07   #8
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forslag til bursdagsgave til syk 15-åring

En ting som har tatt over litt etter fargelegging er noe som heter Bullet Journal (på godt norsk). Ideelt for de som er listomaner, men en fin skrivebok med noen gode tusjer til å drodle, skrive tanker, lage en liste over drømmer, filmer hun vil se, bucket list osv.

(Hvis du googler bullet journal så får du en ide)

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 12:13   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til bursdagsgave til syk 15-åring

Er ikke bullet journaling litt "gni det inn" for en som stort sett ligger inne og ikke makter å gjøre ting?

Liker hun klær? god dusjsåpe, noe fra Lush?
Lydbok?
Godt og litt ekslusiv sengetøy? (det likte jeg godt å få da jeg var fjortis - ikke at jeg satte ekslusivitet så høyt da, men )

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 12:15   #10
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forslag til bursdagsgave til syk 15-åring

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Er ikke bullet journaling litt "gni det inn" for en som stort sett ligger inne og ikke makter å gjøre ting?

Man kan bruke det som mindfulness (finnes det et godt norsk ord på det?) Meditasjon? Trenger ikke å sette opp lister, men la tankene fly mens man drodler.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 12:22   #11
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forslag til bursdagsgave til syk 15-åring

Notatbok eller en fin dagbok til tanker og ideer.
Lydbok, hvis ikke det er for mye.
God te og koselige kopper.
Noen interesser? Kjøpe noe stæsj, om det er til serien, bøker eller filmer.
Ansiktsmaske og fine kremer.
Hvis hun er mye på rommet sitt, så noen koselig til det. Et ullpledd, planter eller et fint bilde.
Kunst/bilde/plakat? Noe hun kan se på og la tankene fly. Et bilde av favorittstedet eller noe slik.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 12:59   #12
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til bursdagsgave til syk 15-åring

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Elektrisk varmepledd
Bøker/ebøker (hvis hun klarer å lese)
Abonnement på en strømmetjeneste
God håndkrem (uten mye duft og for sensitiv hud for å være sikker)

Er hun i form til besøk? Om ikke for skravlekveld så f.eks. filmkveld? Med god mat, te (hvis hun liker det) og godis? Er det noe formen hennes tillater så betyr sånt uendelig mye

Skal fortsette å tenke

Hun bor på en annen kant av landet enn meg, men hun orker i liten grad besøk. Hun har noen nære venninner i samme by, men det er lenge mellom hver gang hun orker å møte dem. Men hun har på "programmet" sitt at hun skal være oppe et par timer hver dag, og har et par fysiske øvelser hun skal gjøre, så hun ligger ikke bare på rommet sitt, men ganske mye.

Hun hører en del på lydbøker, men det har hun allerede fått en full disk av, fra mannen min, som har lastet ned veldig mye. Klær og hudprodukter er alltid aktuelt da. Ellers er det mange gode forslag her! Takk!

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 24-08-17 kl 13:09.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 22:18   #13
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forslag til bursdagsgave til syk 15-åring

Hva med 5d Diamond painting?

Ulltøy, f.eks ulljoggebukse. Et fint og varmt pledd, varmeflaske. Ja jeg er på vei inn i vintersesongen, men termostaten er ofte litt ødelagt hos personer med Me.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 22:27   #14
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forslag til bursdagsgave til syk 15-åring

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Hva med 5d Diamond painting?

Ulltøy, f.eks ulljoggebukse. Et fint og varmt pledd, varmeflaske. Ja jeg er på vei inn i vintersesongen, men termostaten er ofte litt ødelagt hos personer med Me.

Jepp. Jeg kunne ikke klart meg uten det elektriske varmeteppet

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 22:27   #15
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til bursdagsgave til syk 15-åring

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Er ikke bullet journaling litt "gni det inn" for en som stort sett ligger inne og ikke makter å gjøre ting?



Jeg hadde blitt glad for 3 måneder med HBO, f eks. Ellers elsker jeg nye "inneklær." Det er kjekt med noe nytt og fint, selv om ingen andre ser det. Men om hun liker kalligrafi, så er gode penner og blekk veldig kjekt! Jeg har også elektrisk varmeteppe, og jeg fikk nytt lammeskinn (av spælsau, eller noe sånn) til bursdagen. Jeg trenger lammeskinnet for å sitte/ligge behagelig på sofaen. Man blir så sår uten.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 22:36   #16
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til bursdagsgave til syk 15-åring

Panduro reklamerer for denne akkurat nå: https://panduro.com/nb-no/produkter/...fbbc3ab02566f8

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 23:26   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til bursdagsgave til syk 15-åring

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.



Jeg hadde blitt glad for 3 måneder med HBO, f eks. Ellers elsker jeg nye "inneklær." Det er kjekt med noe nytt og fint, selv om ingen andre ser det. Men om hun liker kalligrafi, så er gode penner og blekk veldig kjekt! Jeg har også elektrisk varmeteppe, og jeg fikk nytt lammeskinn (av spælsau, eller noe sånn) til bursdagen. Jeg trenger lammeskinnet for å sitte/ligge behagelig på sofaen. Man blir så sår uten.

Ja, noe teppegreier hadde sikkert vært fint, men jeg er usikker på hvor mye hun har. Vet hun fikk en veldig flott lammefell i konfirmasjonsgave fra noen slektninger i fjor i alle fall. Jeg tror kanskje jeg har bestemt meg for å gå for noen fine skrivegreier. Hun har jo faktisk begynt på videregående, selv om hun bare er der en time i uka, og bare tar ett lite fag foreløpig.

Jeg tror forresten ikke sånn bullet journaling hadde vært noe problem heller, selv om hun ikke akkurat har full avtalebok med gjøremål. Hun har faktisk et ganske strengt program hun skal holde seg til daglig. Når hun skal våkne, hvor lenge hun må være oppe i stua, hvor lenge hun må hvile (ligge, uten å sove), når hun skal spise, når hun skal gjøre "skolearbeid" (det lille hun gjør), når hun må gjøre noen enkle fysiske øvelser, og når hun må legge seg. Og hun er ved overraskende godt mot og er imponerende positiv tilstanden tatt i betraktning, selv om det selvsagt går opp og ned. Jeg er stum av beundring over hvordan hun takler dette, hun er faktisk et stort forbilde.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-08-17, 08:29   #18
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forslag til bursdagsgave til syk 15-åring

Det er uendelig imponerende å holde motet og humøret oppe i en slik situasjon.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-17, 09:36   #19
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.546
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forslag til bursdagsgave til syk 15-åring

Et fint bilde / poster / plakat som kan gjøre henne glad på rommet sitt?

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 16:52   #20
Sanne84
Fullverdig medlem
 
Sanne84 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2017
Hvor: Vestfold
Innlegg: 38
Sanne84 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Forslag til bursdagsgave til syk 15-åring

Ullvarmeteppe er jo veldig fint fremover nå som det går mot kaldere tider. Me pasienter fryser som regel en god del.

Sanne84 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no