Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når du ikke tror på healing o.l.

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-07, 10:02   #41
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når du ikke tror på healing o.l.

Jeg kjente en som var hardt rammet av kreft. Han trodde ikke på healing i det hele tatt, men hans pårørende ville at han skulle prøve alt, og dro han med på både det ene og det andre. (Det var dessverre ingenting som hjalp.)

Jeg tror ikke på slikt selv, men om mine pårørende insisterte på at jeg skulle prøve så hadde jeg kanskje gått med på det likevel.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 10:39   #42
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når du ikke tror på healing o.l.

Nei, jeg ville ikke prøvd.

Min bestefar reiste rundt og brukte sine siste krefter hos healere før han døde av kreft. Uten effekt.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 10:52   #43
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når du ikke tror på healing o.l.

Jeg tror ikke man skal underkjenne den følelsen av omsorg som mange sikkert opplever hos en healer. Omsorg og mellommennesklig varme hjelper, det er jo dokumentert.

Jeg ville ikke gått til en healer, jeg ville nok brukt mine siste dager og penger på å være med familie og venner. Jeg er så grunnleggende rotfestet skeptisk, at jeg neppe ville tatt i mot en healer, nei. Litt tantrisk gruppesex, derimot!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 11:00   #44
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.460
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når du ikke tror på healing o.l.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg tror ikke man skal underkjenne den følelsen av omsorg som mange sikkert opplever hos en healer. Omsorg og mellommennesklig varme hjelper, det er jo dokumentert.


Det er nok sant, omsorg og følelsen av å bli tatt på alvor kan sikkert være godt i en vanskelig fase.

Men jeg husker det som ordentlig stygt da foreldrene til nabogutten i hans siste fase av kreftsykdom ble oppsøkt av ulike alternativbehandlere. Det er nok ikke lett når noen oppsøker deg i livets hardeste dager og frister med enkle løsninger til en dyr penge, selv om fornuften din sier deg at dette bare er tull.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 11:38   #45
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når du ikke tror på healing o.l.

Jeg vet sannelig meg ikke. Hadde jeg kommet på healing, så har jeg sikkert prøvd det, men jeg må si at jeg har ikke trodd det grann på det...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 20:04   #46
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når du ikke tror på healing o.l.

Det blir litt feil å si at den og den fikk healing, men døde likevel. Det er ingen seriøs healer som vil love at de kan helbrede kreft.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no