Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Er det dristig å bestille Norwegian nå?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-20, 20:11   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det dristig å bestille Norwegian nå?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Er Tyrkia nærliggende europeisk land?

Klipt fra UDs side


Personlig venter jeg til UD sier "Go", før den tid sitter jeg å trommer med fingrene og venter.

Er vel tvilsomt om UD ser på Tyrkia som nærliggende.

Erna og co har gått så hardt ut i media og sagt det blir Norgesferie, så jeg personlig tviler på at rådene endres særlig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-20, 20:31   #22
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det dristig å bestille Norwegian nå?

Vi lurer litt på høstferien. Hytta på Kreta..

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-20, 06:09   #23
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det dristig å bestille Norwegian nå?

I følge nettsidene til Turkish Airlines (sist oppdatert 3.juni) står Norge fortsatt på lista over land som Tyrkia nekter innreise fra. Dei har også 14 dager karantene for innreise fra land som ikkje står på lista. Så om forbudet mot innreise fra Norge blir oppheva i løpet av sommeren blir det antageligvis likevel karantene etter ankomst. Det blir ein stusselig ferie!

https://www.turkishairlines.com/en-i...irus-outbreak/

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-20, 13:16   #24
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.555
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det dristig å bestille Norwegian nå?

Jeg tror jeg skrev uklart.
Jeg mente at HVIS man bestiller nå, for eksempel uke 41 da, får man igjen pengene hvis flyet blir kansellert? For det var en periode det var sånn at om du bestilte i den tiden så fikk man ikke pengene igjen. Har ikke tenkt å reise nå.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-20, 14:44   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det dristig å bestille Norwegian nå?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Jeg tror jeg skrev uklart.
Jeg mente at HVIS man bestiller nå, for eksempel uke 41 da, får man igjen pengene hvis flyet blir kansellert? For det var en periode det var sånn at om du bestilte i den tiden så fikk man ikke pengene igjen. Har ikke tenkt å reise nå.

Jeg hadde ikke sjanset på det, men er usikker på hva som gjelder.

Fra Gjensidige:
Bestiller du en reise når det allerede foreligger et reiseråd om ikke å reise til stedet, gjelder ikke avbestillingsdekningen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-20, 15:00   #26
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.235
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det dristig å bestille Norwegian nå?

Jeg ville ventet med åbestille, fortsatt er det slik at flyselskapene selger Billetter til fly som allerede er kansellerte, og pengene du har betalt får du kanskje igjen om noen måneder.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-20, 15:02   #27
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det dristig å bestille Norwegian nå?

Har du lest her?
https://www.norwegian.no/ruteinformasjon/updates/

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-20, 15:06   #28
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det dristig å bestille Norwegian nå?

Såvidt jeg kan se vil du få pengene tilbake, eller cashpoints om Norwegian kansellerer, og kun cashpoints om du velger å avbestille.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-20, 16:06   #29
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.555
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det dristig å bestille Norwegian nå?

Har prøvd å lese på Norwegian, frukt, og jeg leste det også som at man får igjen, men er usikker på om jeg forstår det riktig. Vi venter.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no