Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gode, fine, regulerbare hvilestoler utendørs

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-20, 14:01   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Gode, fine, regulerbare hvilestoler utendørs

Ja, noen som vil dele? Vi er på jakt etter to gode hvilestoler til terrassen på hytta.

- regulerbare
- høye nok slik at hodet får støtte
- vanntette og lysekte puter
- må kunne stå ute hele året
- helst med pall, men ikke strengt tatt nødvendig
- helst ikke veldig tunge. Fint om de er relativt flyttbare

Bilder, pris og hvor de kan kjøpes tas i mot med takk

PS Har hatt fast søk på Finn i månedsvis, men ikke funnet noe.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-20, 14:04   #2
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gode, fine, regulerbare hvilestoler utendørs

Jeg elsker Fiam sine stoler. Ikke sikker på om jeg ville latt de stå ute hele året, men de tar ingen plass sammenslått og er lette å flytte.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-20, 14:11   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode, fine, regulerbare hvilestoler utendørs

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg elsker Fiam sine stoler. Ikke sikker på om jeg ville latt de stå ute hele året, men de tar ingen plass sammenslått og er lette å flytte.

Googlet nå. Solstolen likte jeg designet på, men ikke dekkstolen Tror uansett jeg kunne tenke meg noe litt mer solid/kraftig. Samt at den må være regulerbar.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-20, 14:19   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode, fine, regulerbare hvilestoler utendørs

Skjønner at det ikke er helt det du ser etter, men vil likevel bare på generelt grunnlag legge inn en Fiam-hyllest. De ser enkle ut, men de ER så overraskende deilige å sitte i, og så lette å flytte på og slå sammen. Vi har Fiam Fiesta med polstring, og fotskammel.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-20, 17:02   #5
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gode, fine, regulerbare hvilestoler utendørs

Og PS - de er regulerbare!

På den andre siden av skalaen har du Adirondack stoler. De syns jeg kan være fine, men er ikke særlig flyttbare. Ellers er jeg nok ikke helt behjelpelig, for jeg syns fiam er fine og det meste annet i kategorien er ganske stygt.

Denne liker jeg også godt, men den fyller vel få av kriteriene dine: https://www.altforhjemmet.no/products/stick-chair

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-20, 00:49   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode, fine, regulerbare hvilestoler utendørs

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Og PS - de er regulerbare!

På den andre siden av skalaen har du Adirondack stoler. De syns jeg kan være fine, men er ikke særlig flyttbare. Ellers er jeg nok ikke helt behjelpelig, for jeg syns fiam er fine og det meste annet i kategorien er ganske stygt.

Denne liker jeg også godt, men den fyller vel få av kriteriene dine: https://www.altforhjemmet.no/products/stick-chair

Jeg er enig - det er mye stygt på markedet

Adirondack stolene er fine, men vi er elendige på vedlikehold av treverk, så det orker jeg bare ikke

Liker ikke stick stolen heller

Mannen har falt for disse, men jeg er ikke solgt. Hadde vært hakket bedre om de ikke hadde hatt tre felt i ryggputen. Tror jeg. De er gode å sitte i da i det minste

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-21, 17:28   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode, fine, regulerbare hvilestoler utendørs

Jeg ønsker meg så veldig en Fiam Fiesta! Er det greit uten fotskammel, eller bør jeg ha det?

Og hvilkrn farge er finest?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-22, 00:46   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode, fine, regulerbare hvilestoler utendørs

Siden jeg måtte vente nesten et år uten å få noe svar , så måtte jeg velge selv. Det ble beige. Selv om jeg elsker salviegrønn. Er bare redd det ikke ee like fint om ti år. Så jeg safet. Har ikke sett den ennå. Bestilte i dag.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no