Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Pulsklokke

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-13, 09:55   #1
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pulsklokke

Jeg er på jakt etter en pulsklokke med stoppeklokke, fartsmåler, GPS og som tåler å bli brukt utendørs. Det er til en treningsglad skijente.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 10:14   #2
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.064
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pulsklokke

Trenger hun GSP-funksjonen mens hun trener, dvs trenger hun tilgang til kart under økten? Hvis ikke så kan Garmin forerunner være et alternativ.

http://www.gmax.no/produkt/131052(BC...FTR7cAodWXMAOA

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 10:27   #3
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pulsklokke

Jeg investerte i Polar RC3 GPS før sommeren og er veldig godt fornøyd. De har god pris på G-Max fant jeg ut, sammenlignet med XXL og Sport1 - den ligger jo noe høyere i pris enn mange andre klokker. Jeg synes dog den er verdt investeringen iom. den er slank og fin, lett, tåler vann (man kan svømme med den) og man slipper å ha på seg ekstra GPS-tracker. Fin side på nett hvor man kan laste over alt av treninger og få god oversikt også mm.

Klokken har det du spør etter og mer til. Den har vel 8 ulike visningsvinduer der man kan velge selv om man vi se pulsen, sone, tid osv. Den gir deg feedback på type trening og økten du har vært gjennom ut fra tid/avstand/puls, du kan legge inn treningsprogrammer i forkant mm.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 14:56   #4
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pulsklokke

Ja de så kjempegode ut begge to. Jeg tenkte at GPS kunne være greit å ha fordi hun ønsker å gå gjennom løypen på forhånd og etter trening. Tror ikke hun trenger kart mens hun trener egentlig. Hun har lyst å begynne å skrive treningslogg eller dagbok og da kan klokken hjelpe henne. Fart og distanse er viktig også, egentlig mer enn selve pulsmålingen. Jeg har ikke så lyst at hun skal bli altfor opptatt av pulsen sin, er redd det kan ta litt av, men har ikke erfaring med det selv så kanskje jeg uroer meg unødig.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no