Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Er Breaking Bad en god serie?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-13, 20:01   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.294
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Er Breaking Bad en god serie?

Jeg liker typisk disse seriene: The wire, Homeland, Presidenten, Boardwalk empire etc.

Bør jeg se Breaking bad?

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-13, 20:02   #2
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.658
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er Breaking Bad en god serie?

Ja!!!!!!!!!! Skal sette på en ny episode nå, har kommet til sesong 2. Sykt bra!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-13, 20:11   #3
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.052
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Breaking Bad en god serie?

Jeg synes Breaking Bad er kul, men ble overrasket over "alvoret". Alle jeg hadde snakket med som anbefalte serien til meg, snakket om hvor utrolig gøyal den var. Den har helt klart et element av sort humor i seg, men direkte morsom synes jeg nok ikke den er. Jeg har sett sesong 1 og er midt i sesong 2 nå.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-13, 20:16   #4
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er Breaking Bad en god serie?

http://op-5.no/det-beste-skuespillet...-bad-cranston/

Jeg er nesten enig med Hopkins. Jeg elsker Breaking Bad, synes den er helt fantastisk. The Wire er fortsatt nummer en for meg med BB close second ....

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-13, 20:16   #5
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.735
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er Breaking Bad en god serie?

Av de du nevner er det kun Presidenten jeg ikke har sett. Jeg tror du vil like Breaking Bad.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-13, 20:20   #6
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.137
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Breaking Bad en god serie?

Knallbra. Har sett den ferdig.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-13, 20:28   #7
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Breaking Bad en god serie?

Jeg synes den er fantastisk bra. Den er mørk ja, men på en finurlig måte. Og med spesiell kameraføring. Elsker den. Definitivt rett bak Sopranos.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-13, 20:45   #8
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.377
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Breaking Bad en god serie?

Det er en fantastisk serie. Og man trenger ikke engang grue seg til at den blir dårlig avsluttet, for de laget en virkelig god slutt på den også.

Jeg skjønner ellers Vianne til en viss grad - men selv tror jeg så å si at det bare var et par av de aller siste episodene jeg ikke lo av i det hele tatt. Det er tidvis beksvart humor, ja, men det er mye av den. Men der er man jo forskjellig når det gjelder hva man ler av.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-13, 20:53   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.239
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Breaking Bad en god serie?

Breaking Bad er fantastisk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-13, 20:56   #10
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 29.007
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Breaking Bad en god serie?

Den er fantastisk. Den er nok også noe av det aller mest ubehagelige jeg har sett (og jeg har ikke sett siste halvdel av sesong 5, og jeg gruer meg faktisk en god del).

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-13, 21:07   #11
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.294
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er Breaking Bad en god serie?

BB it is, then!

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-13, 21:10   #12
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.648
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Breaking Bad en god serie?

Av de du nevner har jeg bare sett Homeland og den elsker jeg.

Jeg prövde meg paa Breaking Bad, men likte den ikke. Ga opp etter tre episoder tror jeg det var.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-13, 21:19   #13
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.294
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er Breaking Bad en god serie?

Hvorfor likte du den ikke (ikke spoile!)?

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-13, 21:22   #14
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Breaking Bad en god serie?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Av de du nevner har jeg bare sett Homeland og den elsker jeg.

Jeg prövde meg paa Breaking Bad, men likte den ikke. Ga opp etter tre episoder tror jeg det var.

Da ville jeg gitt den er nytt forsøk.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-13, 21:43   #15
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.052
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Breaking Bad en god serie?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er en fantastisk serie. Og man trenger ikke engang grue seg til at den blir dårlig avsluttet, for de laget en virkelig god slutt på den også.

Jeg skjønner ellers Vianne til en viss grad - men selv tror jeg så å si at det bare var et par av de aller siste episodene jeg ikke lo av i det hele tatt. Det er tidvis beksvart humor, ja, men det er mye av den. Men der er man jo forskjellig når det gjelder hva man ler av.

Ja, jeg har også ledd altså, og det er nok fordi jeg kan ha nokså dyster humor selv. : presiserer:

Beskrivelsene jeg fikk fra de rundt meg gjorde at jeg hadde et inntrykk av at det var en slags variant av "crazykomedie", og det synes jeg ikke den er.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-13, 21:50   #16
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.637
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er Breaking Bad en god serie?

Sesong 1 er sånn passe. Hadde nok ikke fortsatt om ikke mannen insisterte. Etter det synes jeg den ble utrolig god. Men den er også så mørk og tragisk at det faktisk koster meg litt å se den. Jeg ler i hver episode, men det er jo beksvart humor... men alt i alt tror jeg nesten jeg kårer den til tiårets serie, som enhver som er interessert i film MÅ se.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-13, 22:38   #17
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Breaking Bad en god serie?

Komedie er det jo absolutt ikke.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-13, 22:57   #18
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 478
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Er Breaking Bad en god serie?

Ja!!!! Anbefales absolutt

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-13, 23:30   #19
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.819
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er Breaking Bad en god serie?

Det er absolutt ein av dei beste seriene eg har sett i heile mitt liv. Dexter tapte seg etterkvart, men Breaking Bad holdt seg heilt til slutten!

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 08:58   #20
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.137
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Breaking Bad en god serie?

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Det er absolutt ein av dei beste seriene eg har sett i heile mitt liv. Dexter tapte seg etterkvart, men Breaking Bad holdt seg heilt til slutten!

Enig. Nesten like bra serie som Sopranos, men denne sto distansen ut. Jeg elsker Dexter også, men det plottet begynner å bli litt oppbrukt, det ble ikke Breaking Bad. Hovedrolleinnehaveren er fantastisk.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no