Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

[Spinnoff] Hvordan spiser du fastelavnsboller?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hvordan spiser du fastelavnsboller?
Biter rett over hele, så kremen tyter ut - halve sjarmen er jo å få krem overalt! 14 17,28%
Tar av den øverste halvdelen og spiser denne først, og deretter den nederste halvdelen med krem på 28 34,57%
Deler i to, og spiser med skje - hvem vil ha krem på fingrene? 10 12,35%
Annet - spesifiser i tråden 17 20,99%
Liker ikke fastelavnsboller, spiser heller brokkoli 12 14,81%
Deltakere: 81. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-17, 08:58   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvordan spiser du fastelavnsboller?

Liker best makronfyll eller morfar sine bergensboller som han alltid laget til fastelavn. Han snudde bollen opp-ned, skar den i to, tok ut litt av fyllet og fylte hullet med en flytende blanding av smør, fløte, litt melis/sukker (vanilje er også godt) og masse kardemomme. La på lokket (bunnen) og stekte dem litt i ovnen så alt ble varmt og kremen liksom gjennomsyret bollen. åååh, barndomsminner!
Boller med krem er godt det og, men veldig mektig, så jeg orker stort sett bare en halvdel. Spiser helst med skje/gaffel da jeg hater matsøl. Spiser egentlig det meste med bestikk, inkludert pizza, taco og burgere. De fleste jeg kjenner hviner av fryd over å gå på etiopisk restaurant og få spise med hendene. Jeg ber om bestikk der og, til tross for blikk.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no