Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kaffemaskin for dummies - hvilken passer oss best?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-12, 17:44   #61
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaffemaskin for dummies - hvilken passer oss best?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Til info så ble det en Citiz and Milk. Ikke nyeste versjon, for vi likte bedre utseendet på den gamle. Så nå har vi en sånn en i hus:




Jeg er veldig fornøyd. Jeg hadde sett for meg mye styr med rengjøring av melkesteameren, men det er enkelt penkelt.

Grattis!
Er den ikke bare helt vidunderlig?
Vi fikk til jul og jeg elsker den.
Akkurat nå har jeg laget en kopp cappuchino og det er jo så enkelt!

Jeg skyller melkebeholderen i varmt vann med en gang jeg tar melken i koppen, men atte...... ikke bruke børste og Zalo i det hele tatt, Nessie?
Melken svir seg ikke her.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 19:30   #62
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffemaskin for dummies - hvilken passer oss best?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Grattis!
Er den ikke bare helt vidunderlig?
Vi fikk til jul og jeg elsker den.
Akkurat nå har jeg laget en kopp cappuchino og det er jo så enkelt!

Jeg skyller melkebeholderen i varmt vann med en gang jeg tar melken i koppen, men atte...... ikke bruke børste og Zalo i det hele tatt, Nessie?
Melken svir seg ikke her.

Nespresso har visst sagt så, at børsten ødelegger belegget. Men jeg bruker en dæsj zalo innimellom jeg altså. Og varmt vann og tørkepapir.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 21:21   #63
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffemaskin for dummies - hvilken passer oss best?

Jeg bruker som sagt tørkepapir. Men jeg skulle ønske det var nok å skylle og lufttørke. Det er det ikke.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 21:24   #64
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffemaskin for dummies - hvilken passer oss best?

Jeg fikk også citiz&milk til jul og har så langt bare skylt melkeskummeren i varmt vann med en gang etter bruk. Funker fint!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 21:40   #65
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffemaskin for dummies - hvilken passer oss best?

Jeg skyller også med varmt vann umiddelbart etter bruk. Har gått fint så langt, i alle fall.


Men jeg har allerede brukt opp kapslene som fulgte med. Hvilke kapsler er gode til kaffe med melk. Ikke nødvendigvis latte, jeg foretrekker litt mindre mengder melk.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 21:41   #66
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffemaskin for dummies - hvilken passer oss best?

Jeg bestilte en nybegynnerpakke med 250 kapsler. Jeg kommer til å ha en stund, men fikk fri frakt og en gratis kaffekapselbeholder. Jeg liker den lilla kapselen best til mine melkedrikker.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 21:52   #67
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffemaskin for dummies - hvilken passer oss best?

Nybegynnerpakke høres kjekt ut. Det må jeg se om jeg finner.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 22:07   #68
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaffemaskin for dummies - hvilken passer oss best?

Lilla, skikkelig grønn og rosa syns jeg er gode til cappuchino.
De koffeinfrie er også gode.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 22:11   #69
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffemaskin for dummies - hvilken passer oss best?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg fikk også citiz&milk til jul og har så langt bare skylt melkeskummeren i varmt vann med en gang etter bruk. Funker fint!

Det gjorde jeg i starten og. Mulig det kan bli litt slitt etter hvert? Min brukes jo 3-5 ganger daglig...

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 20:36   #70
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Kaffemaskin for dummies - hvilken passer oss best?

Vet dere hva forskjellen på Nespresso; C120 og D120 (Citiz & Milk) ???
Med unntak av selve tuppen hvor kaffen kommer ut så klarer jeg ikke finne noen forskjell.

Er veldig nære å bestille en Citiz & milk nå i kveld.
MPX.no har tilbud med at man kan få 400,- tilbake fra Nespresso eller kaffe for tilsvarende beløp. Det utløper nå i kveld.

MEN min kjære (kakaodrikkeren) er ikke helt overbevisst enda.

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 10:36   #71
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Kaffemaskin for dummies - hvilken passer oss best?

Da ble den bestilt i går kveld.
Så om en dag eller to så dukker den kanskje opp her i byen.

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 10:49   #72
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Kaffemaskin for dummies - hvilken passer oss best?

*smatter på en kaffe latte*

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 11:48   #73
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffemaskin for dummies - hvilken passer oss best?

Opprinnelig lagt inn av Lommelun, her.

*smatter på en kaffe latte*

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 13:39   #74
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaffemaskin for dummies - hvilken passer oss best?

*nyter en vaniljelatte*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 13:41   #75
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffemaskin for dummies - hvilken passer oss best?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

*nyter en vaniljelatte*


Jeg og.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 19:18   #76
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Kaffemaskin for dummies - hvilken passer oss best?

Neste spørsmål blir da... Hvor får man tak i slike smak saker som dem har på cafe??

Min tidligere kakao-drikende kone måtte ha smak på latte'n sin mente hun...

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 19:19   #77
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaffemaskin for dummies - hvilken passer oss best?

Det er mange kaffemakerier som selger siruper du kan bruke hjemme.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 19:29   #78
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaffemaskin for dummies - hvilken passer oss best?

Meny har slike siruper.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 19:37   #79
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Kaffemaskin for dummies - hvilken passer oss best?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Det er mange kaffemakerier som selger siruper du kan bruke hjemme.

Nettbutikk??

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 19:41   #80
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffemaskin for dummies - hvilken passer oss best?

Opprinnelig lagt inn av Lommelun, her.

Nettbutikk??

http://teaandcoffee.no/produktliste....RotKategori=12

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no