Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-22, 18:36   #41
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.934
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

At jeg etter nesten et helt liv med invalidiserende migrene har funnet en forebyggende medisin som har tatt bort nesten samtlige over 20 migrenedagene pr mnd

At Eldste blomstrer på studiet sitt og elsker det å være student. At hun så smått begynner å innse hvor talentfull hun er, og at alle lærere, professorer, førsteamanuensiser og andre ressurspersoner ikke bare blow smoke up her ass

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 19:10   #42
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Ny jobb med hyggelige folk
Telttur med barna
Kjempefin familietur til Rondane med masse fine turer
Danmark i høstferien
Koselige turer med fredagspils med hyggelige folk

Det tror jeg er de beste tingene.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 19:34   #43
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Jeg mistet faren min brått i sommer, og da var kjæresten ekstra god å ha. Han byttet samværshelg for å være med meg den første helga etterpå og tok meg med på ferietur på hytta til familien, der vi gikk fjellturer, badet og lagde god mat. Å være ute i naturen, gå tur, lage mat og være med folk jeg setter stor pris på, gir meg masse. Han skjønner hva jeg trenger og liker de samme tingene selv, så å være sammen med han er nok det beste som skjedde i fjor. Håper han tar et år til!

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 21:19   #44
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.790
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Offentlig: Høie la bort meterstokken.

Privat: Storebror har funnet seg venner.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-01-22, 16:43   #45
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

At jeg har hatt så mye fin tid med familien. At jeg har opplevd meg sett og respektert på jobb og har hatt store og kompliserte oppgaver som jeg har opplevd å mestre godt og fått kred for. En aldeles fantastisk sommer. Og vissheten om at jeg genuint liker familien min, også når jeg tilbringer all min tid med dem.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-22, 17:42   #46
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Jeg fikk meg ny jobb og jeg har trent 4 ganger i uken.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-22, 17:51   #47
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

At ungene endelig var ferdig med ungdomsskolen. Midt i sommerferien fikk snuppa sommerjobb og fra da av snudde heldigvis livet hennes. Fra å gjemme seg fra ondsinnede falske rykter fikk hun endelig nye gode venner som har bygd opp selvtilliten hennes. Første halvår på videregående har brutt opp destruktive forhold som har fått utviklet seg siden barneskolen og nå kommer hun endelig strålende hjem fra skolen og forteller om gode opplevelser og mye latter. Helt ubeskrivelig godt!

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-22, 17:54   #48
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.433
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Må nok liste opp flere ting:

Jeg greide å ta av 20 kg - jeg var virkelig ikke fornøyd med meg selv, og vektnedgangen har hatt stor innvirkning på humøret og selvfølelsen.

Svært vellykket sommerferie med familien

Bli tante igjen, til en herlig liten sjarmør

At yngstejenta virkelig blomstret for alvor, ristet av seg traumer fra barneskolen og fikk verdens beste vennegjeng.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 02-01-22 kl 22:19.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-22, 18:06   #49
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Sommerferien i Lofoten. Dagene på Geilo.
Jobbet med fag på jobb som jeg både liker og mestrer.
Vennskap som fremdeles består.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-01-22, 18:34   #50
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Tja, det beste er nok at storebror taklet overgangen til videregående bra, og har funnet seg en gjeng å henge med.
Et koselig besøk hos en venninne som det er mange år siden siste jeg var hos, må bli flinkere å dra dit.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-22, 18:39   #51
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Heldigvis er det mange lyspunkter i et ellers kjipt år.
- Snuppa trives på videregående, og har fått en ro i seg som jeg ikke har sett før
- Lillebror har fått en fin vennegjeng
- Jeg har to kolleger jeg samarbeider tettest med, og begge var nye ved årsskiftet. For noen fantastiske samarbeidspartnere og mennesker!
- Familien har kommet nærmere hverandre, både oss tre og storfamilien. Vi prioriterer hverandre, og det er en god trygghet. Særlig siden jeg er alene med ungene.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-22, 19:10   #52
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.461
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

2021 var et år med store kontraster for min del. Jeg fikk en veldig kraftig depresjon, var innlagt på DPS i uker i starten av året. Men, så fikk vi kontroll på medisiner og heftig terapi, og jeg kom ut med begge beina på jorda. Etterhvert fikk jeg kjøpt drømmebilen og drømmeleiligheten. Det var ikke uten komplikasjoner,det medførte et samlivsbrudd, men det var nok av det gode for meg,så alt i alt er jeg fornøyd med det.

Hvis jeg skal sette fingeren på noe som var spesielt bra i 2021,tror jeg det må være at jeg fikk til 2 ferieturer med mine voksne barn. Det var utrolig verdifullt,masse latter,mange gode opplevelser,masse mat og masse bilkjøring.

Alt i alt,var 2021 ganske bra, og jeg gleder meg til 2022 starter ordentlig.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-22, 21:55   #53
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Jeg pleier å tenke at livet mitt stort sett er for kjedelig til å ha høydepunkter å dra frem, men det er helt umulig å oppsummere 2021 uten å dra frem kjæresten. Han kom ramlende i begynnelsen av juni og resten er historie. Det er veldig godt å ha en stødig armkrok når resten av tilværelsen byr på sitroner av ymse slag.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-22, 22:57   #54
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Det beste var at jeg kom inn på sykepleien. Det har gjort godt å endelig gjøre noe for meg selv.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-22, 23:14   #55
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Jeg har funnet trening som jeg får til, har lyst til og som funker for meg. Og nå har jeg ikke vondt i ryggen mer. Det tror jeg faktisk er det aller beste fra fjoråret. Og så kjøpte vi hyttetomt og er i gang med bygging av hytte der det er plass til alle våre.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-22, 23:27   #56
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Årets høydepunkt var uten tvil å møte kjæresten min i august.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 07:36   #57
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.598
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Ny jobb var nok det beste (og lureste).

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 08:56   #58
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Dette året her har vært en av de tyngre så jeg strever litt med å finne frem lyspunktene. At jeg har kommet i gang med trening litt fast med en fast treningsvenninne er en av de. Sommerferien på vestlandet og at vi har fått et veldig godt forhold til svigers igjen etter en hendelse for noen få år siden er også fint. At den eldste datteren min fikk fast jobb (i et yrke det er veldig vanskelig å få fast jobb i) var også en skikkelig glede dette året.

Dette var faktisk en fin øvelse, det er alltids ting å være glad for selv når livet ellers er litt krevende.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 09:46   #59
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.356
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Jeg har fått ny leder på jobb!

Det er så deilig med en leder som har tillit til meg og hva jeg kan, og som utfordrer meg sånn at jeg utvikler meg. Og som har samme syke humoren som meg. :-D

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 11:07   #60
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

At jeg endelig fikk være sammen med broren min og familien hans, spesielt den lille nevøen min, som ble født i august 2020. Det å ikke få møte nevøen min før han var over ett år, var veldig trist. Og det var helt magisk å få masse tantetid sammen med ham nå i julen.

Det er en del andre fine ting som har skjedd i 2021, som jeg også er utrolig takknemlig for, men de har ikke skjedd "med meg", men med andre.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no