Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Godt varehus?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-11, 22:30   #1
irsk
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 18
irsk har et hav av muligheter foran seg
Standard

Godt varehus?

Hei, jeg vil flytte fra Irland til Tromsø, ville jeg elske å kjenne på en god butikk som selger alle nødvendigheter for en familie.

Hi, I will move from Ireland to Tromso, I would love to know of a good store that sells all the essentials for a family.

irsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 00:07   #2
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: god varehus?

Jekta + K1 er to store varehus som ligger på Langnes, like ved flyplassen. Du finner de største dagligvarebutikkene i byen der, og alt annet man trenger. Jeg handler ikke mye i sentrum.
Should I write in English as well, or do you understand reading Norwegian?

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 10:11   #3
irsk
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 18
irsk har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: god varehus?

Takk for svaret. Min norsk er svært grunnleggende. Jeg bruker google oversette for ord jeg ikke kjenner. Hvis du kan skrive på engelsk også jeg ville sette pris på det.

Jeg er en mor til to, en gutt 3 år og en jente 9 måneder. Vi er en ung familie. Mannen min har en jobb ved Northern Research Institute.

Thank you for the reply. My Norwegian is very basic. I use google translate for words I don't know. If you can write in English also I would appreciate it.

I am a mother of two, a boy 3 years and a girl 9 months. We are a young family. My husband has a job at the Northern Research Institute.

irsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 23:42   #4
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Godt varehus?

This is a map of Tromsø. The arrows A and B marks Bohus. They sell furniture and Kitchen utilities, bathroomstuff, pillows ans sheets.
http://www.bohus.no/

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no