Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Sjokoladekake med fyll og fondant

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-13, 19:35   #1
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sjokoladekake med fyll og fondant

Minstemor har bestilt Hello Kitty kake til bursdagen sin, og det skal ho få. Eg har tenkt å ha ei sjokoladekake med noko oppå, før fondanten havnar på topp. Men kva kan eg legga mellom kake og fondant.
Eg fekk nokre supre tips frå Salt anngåande cupcakes, men den type glasur egnar seg vel ikkje til å ha under fondant.
Og, sidan Kitty ikkje har vert så masse i sola, så bør vel det som er under fondanten vera ganske lys eller kvit på farge ?

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 19:46   #2
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjokoladekake med fyll og fondant

Jeg lagde hello kitty-kake til snuppa her med sjokoladekake, smørkrem som passer til sjokoladekake. Smør, melis, oboy og kaffe. Og rosa marsipanlokk på. Så ikke at det ikke hvor hvit smørkrem under. Og så la jeg på en hvit hello kitty i marsipan oppå der igjen. Pyntet med små gule blomster rundt.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 20:15   #3
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjokoladekake med fyll og fondant

Heile kaka her blir forma som Hello Kitty, så derfor vil eg ha ein lys smørkrem under. Skal ikkje ha noko marsipanlokk.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no