Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvordan er Molo vinterdress i størrelsen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-16, 21:09   #1
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Hvordan er Molo vinterdress i størrelsen?

Tenkte å kjøpe til neste sesong og mener å ha hørt at de er litt små?
Hun bruker 98/104 nå, nærmere 98 enn 104. Har reima i str 98 som er passelig ennå. Usikker på om hun må ha 104 eller 110.

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-16, 21:21   #2
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan er Molo vinterdress i størrelsen?

De med to glidelåser er store og de med en er mindre. Vi gikk fra 92 i den med to til 110 i den andre. Men når jeg måler 110 ned reima + i 110 er de like store.

Men jeg tror baby dressene til Reima også er større så kommer helt annpå hvilke modell du har.

Jeg ville nok gått fra 110.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-16, 09:27   #3
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er Molo vinterdress i størrelsen?

Jeg ville gått for str 110. Vi hadde Molo Polaris str 122, den kunne 7 1/2 åringen ikke bruke i år, og ble solgt som ny. Dressene er myke og lette, det er ikke så ukomfortabelt om de er litt store.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-16, 15:53   #4
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Hvordan er Molo vinterdress i størrelsen?

Vi kjøpe 140 når hun var 8 . Myk flott dress normal/liten størrelse .desverre ble den returnert etter 8 uker da det gikk hull ved tapingen og sømmene ved kneet .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 13:06   #5
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Hvordan er Molo vinterdress i størrelsen?

Er dere fornøyd med den dere som hr prøvd den? Sverger til Reima tec+ men tenkte å prøve noe nytt. Viktig med god slitestyrke, spesielt på knær og nede i beina.
Har prøvd isbjørn men der var det noe med passformen jeg ikke likte helt.

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 14:17   #6
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er Molo vinterdress i størrelsen?

Har ikke hatt Reima Tec +, men flere Molo Polaris. Molo har vært slitesterke, varme med fleecefôr, lette og med god passform. Jentene kaller den stjernedressen og den er ønsket igjen. Molo vaskes på 30 grader. Jeg foretrekker mørke farger og sjelden vask.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 19:34   #7
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Hvordan er Molo vinterdress i størrelsen?

Vår røk som sagt i tapingen samt en søm ved kneet . Tok en evighet med reklamasjon .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 22:10   #8
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan er Molo vinterdress i størrelsen?

Jeg kan ikke si vi liker den dårligere enn Reima tech + dressen vi har. Den ser mer slitt ut også, selv om den er brukt mindre.

Jeg liker veldig godt Isbjørn, men han som har hatt den her er veldig lang og tynn og da passer isbjør supert.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no