Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bukser til fest - hvor finner jeg det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-16, 01:16   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Bukser til fest - hvor finner jeg det?

Jeg skal i flere bursdager denne høsten, og kunne tenke meg et par skikkelig fine festbukser.

Jeg er ikke så høy (165 cm), og er relativt liten og nett, så klærne må ikke være for vide. Jeg tror jeg ser etter noe som er figurnært og er smalt nederst i bena, slik at jeg kan ha bare ankler og pumps til.

Noen som har noen forslag? Til hverdags er favorittjeansen Acne Skin 5. Snittet på denne er perfekt for meg, men det er tross alt bare en jeans. Akkurat på dette kjøpet er ikke pris så viktig (innenfor rimelighetens grenser selvsagt) siden jeg kommer til å rekke å bruke buksen mange ganger før jul allerede.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-16, 06:20   #2
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bukser til fest - hvor finner jeg det?

Fiveunits Angelie Zip er fin, synes jeg. Jeg er samme størrelse, har denne i 25 (ikke pølseskinn), og denne føler jeg ikke at jeg drukner i, og lengden er også fin. Pris ligger på enten 900 eller 1000 kroner.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-16, 09:06   #3
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bukser til fest - hvor finner jeg det?

Enig med Nera. FiveUnits Angelie har jeg uten glidelås. Litt blank, pen og god passform.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-16, 09:27   #4
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bukser til fest - hvor finner jeg det?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Enig med Nera. FiveUnits Angelie har jeg uten glidelås. Litt blank, pen og god passform.

Jeg tror at Angelie Zip er litt kortere og mindre klassisk dressbukse enn den vanlige Angelie? Jeg liker i hvert fall ankellengden på Zip-versjonen (jeg har den olivengrønne, i vanlig "dressbuksestoff").

@daffy: Jeg liker at du sier "liten og nett", for det er mer positivt enn mine tanker om meg selv, hvor jeg føler meg som en pygme til tider.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-16, 23:32   #5
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Blunk

Sv: Bukser til fest - hvor finner jeg det?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.


@daffy: Jeg liker at du sier "liten og nett", for det er mer positivt enn mine tanker om meg selv, hvor jeg føler meg som en pygme til tider.

165 er ikke kort til jente å være. For å passe liten og nett på den høyden bør man være 165 og gutt.
Så Nora, om du er 165 og føler deg som en pygme så må du ha en realitycheck.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 00:02   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bukser til fest - hvor finner jeg det?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

165 er ikke kort til jente å være. For å passe liten og nett på den høyden bør man være 165 og gutt.
Så Nora, om du er 165 og føler deg som en pygme så må du ha en realitycheck.

Jeg er rundt 166 cm og det er da ganske så normalt i grunnen?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 01:32   #7
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bukser til fest - hvor finner jeg det?

He he ..., Angelie zip er faktisk akkurat den buksen jeg har og bruker til fest i dag. Den er fin, men skulle gjerne hatt en variant til å variere med.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-16, 14:20   #8
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.249
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Bukser til fest - hvor finner jeg det?

- Skal jammen prøve Angelie zip - må bare finne en forhandler i nærområdet først. Super pris på buksen også.

Ellers har jeg nettopp anskaffet meg et par By Malene Birger Teodosio bukser( litt ullblanding), de faller fint på og er smale nederst - men prisen ligger på kr.1700,- da, men dette er bukser jeg kommer til å bruke mye i vinter.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-16, 15:46   #9
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bukser til fest - hvor finner jeg det?

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Ellers har jeg nettopp anskaffet meg et par By Malene Birger Teodosio bukser( litt ullblanding), de faller fint på og er smale nederst - men prisen ligger på kr.1700,- da, men dette er bukser jeg kommer til å bruke mye i vinter.

Tiger og Filippa K har pene sorte bukser til den prisen. Smal og vid. Jeg har en sort vid Filippa K i ullblanding som er kjøpt før 2006, og fortsatt i bruk.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no