Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

... og vi fyrer med elektrisitet

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-16, 22:24   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... og vi fyrer med elektrisitet

Nobø er omtrent tre ganger så dyrt som alt annet, så spørs om det blir dem. De aller fleste moderne panelovner har mulighet for relativt avanserte innstillinger, med blant annet nattsenking. Men mulig vi skal velge metall framfor glass. De nye er ganske OK utseendemessig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 23:04   #22
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.234
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ... og vi fyrer med elektrisitet

Vi har noen fra adax som ser fine ut i metall, rimelige og med mulighet for 2 senkeperioder i døgnet, i syv dagers syklus. Vi senker da temperaturen på natten og på dagen i ukedagene, men har på varme når vi står opp på morgenen. De er også støvtette og lukter dermed ikke brent når man setter de på etter lang tids pause.

Tidligere hadde vi noen superkule steinplanter som panelovner. De var bedre å se på, men hadde en irriterende lyd fra kontrollpanelet og var såpass dyre at vi droppet de i hus nr 2.

http://www.elektroimportoren.no/adax...ent=showwindow

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 23:15   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... og vi fyrer med elektrisitet

Ja, akkurat de har jeg også sett på. Enkle og stilrene. De har ikke blitt gule og misfargede slik som gamle panelovner ble, mesje?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 23:19   #24
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.234
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ... og vi fyrer med elektrisitet

Nei, våre er ikke gule foreløpig, de er kanskje 5 år gamle. Kan ta bilde i dagslys imorgen om du vil. Man kunne kjøpe de i rødt og svart også når vi kjøpte våre om man ønsker det.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 23:21   #25
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.234
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ... og vi fyrer med elektrisitet

Hvis jeg skulle nevne noe negativt er det at jeg må bruke bruksanvisningen når jeg programmere senkingen.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-10-16, 00:12   #26
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.474
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... og vi fyrer med elektrisitet

Det er de samme ovnene som Glamox har, ser jeg, de Adax-ovnene dere linker til. Jeg har en annen type fra Glamox, og de er ikke blitt gule ihvertfall.

Jeg har disse og har kjøpt digital styring til dem.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-16, 10:45   #27
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.381
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ... og vi fyrer med elektrisitet

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Hvis jeg skulle nevne noe negativt er det at jeg må bruke bruksanvisningen når jeg programmere senkingen.

Å, hehe, jeg hadde akkurat tenkt å spørre hvordan man programmerer de, for jeg tror jammen vi har en lik, men har ikke vært klar over at det er en mulighet.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no