Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterklær til barn/ungdom som bruker voksenstørrelse

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-16, 19:54   #21
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterklær til barn/ungdom som bruker voksenstørrelse

Fjortenåringen her har hatt vinterbukser fra hhv North Peak og Outlet de siste årene. Hun finnes ikke aktiv i snøen lenger, så det blir mest som isolasjon på tur. Til den bruken har det i alle fall holdt bra.

Vi har for øvrig også hatt ei utebukse fra Europris som ble innkjøpt som ekstrabukse, men som endte opp med å bli brukt mye av begge ungene her. Den kostet 249 eller 299 tror jeg, og var også å få i voksenstørrelse.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 20:06   #22
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.890
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterklær til barn/ungdom som bruker voksenstørrelse

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg tror Stormberg er helt ok. Jeg må innrømme at eneste grunnen til at jeg ikke har testet så mange plagg er at en del ser så 80-talls ut. Kun designet, altså. Men jeg har hatt både skallbukse og vinterbukse (begge deler i barnestørrelse, vel og merke) og de var veldig gode.

Jeg er tildels enig Hadde kanskje håpet å finne noe på salg/outlet, men har ikke lykkes så langt.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 20:42   #23
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.890
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterklær til barn/ungdom som bruker voksenstørrelse

Jeg endte opp med dette settet fra Roxy. Det gikk opp til str 16 år, så satser på at det er stort nok:


løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-16, 22:08   #24
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vinterklær til barn/ungdom som bruker voksenstørrelse

Fint!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-16, 21:25   #25
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Vinterklær til barn/ungdom som bruker voksenstørrelse

Det var fint

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no