Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-11, 22:39   #41
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.863
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Jeg har også Merrell, likner veldig på de på bildet, men mine er helt sorte. De er i skinn, ergo ikke vanntette, men jeg har aldri, aldri vært kald.

Edit: Her er mine:



Har nå lest at de skal være vanntette Har bare ikke testet de ut i vann.

Jeg har også disse og brukte de omtrent hele fjor vinter. Både i sørpe, -25 minus, på blankis og regnvær. Holdt meg tørre og varme uansett.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 22:44   #42
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Dytter på denne igjen.

Hvem er det som fører Mukluk?

timberland.no

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 22:44   #43
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

timberland.no

Bare der? Ingen skobutikker som fører de så jeg får prøvd?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 22:46   #44
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.204
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Bare der? Ingen skobutikker som fører de så jeg får prøvd?

Jeg har sett dem i flere, men Timberland har ihvertfall butikker i Oslo. Mine er kjøpt i Timberland-butikken i Paléet.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 22:48   #45
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Jeg har kikka litt i det siste, men mulig det er for tidlig. Og jeg er ytterst sjelden i Oslo, men det er jo slettes ingen umulighet da

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 22:49   #46
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Joda, det er mange som har dem, altså. Jeg stod på liste på min lokale skobutikk (ikke kjedebutikk) i fjor, de fikk bare ett par i hver størrelse. Ikke alle fører alle farger og de mest populære fargene går fort ut.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 22:50   #47
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Hmmm, da spørs det om jeg må innom den skobutikken jeg sjelden er innom da kanskje.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 01:08   #48
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Røde Lange Nesna lobber


De funker ikke når det er regn da. Men man kan inprignere de så kan man bruke de på litt fuktig snø,sånn om vist ate det er -5 på mårran og nesten regner når man er ferdig på jobb.

Bruker de vanlige viking gore tex "vår-høst" skoene når det er bløtt. ellers bruker jeg nesna lobbene til aaaalt

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 12:19   #49
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.211
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Jeg kjøpte muklukene mine på XXL.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 13:38   #50
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Jeg har to par ulike Sorel-sko (Joan of Arctic og Caribou), og det er kun de sistnevnte som er totalt idiotsikre når det gjelder å holde kulda ute. Derimot tenker jeg stadig vekk på mafiaen og betongsko når jeg har dem på meg, og det er ikke uten grunn.

Mot slutten av sesongen i fjor kjøpte jeg ganske høye, nette vintersko med snøring fra HH, og opplevde dem som både varme og gode på foten, samt lette å gå i. Om de holder når det går ned mot ti minus, gjenstår å se.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 13:47   #51
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg har to par ulike Sorel-sko (Joan of Arctic og Caribou), og det er kun de sistnevnte som er totalt idiotsikre når det gjelder å holde kulda ute. Derimot tenker jeg stadig vekk på mafiaen og betongsko når jeg har dem på meg, og det er ikke uten grunn.

Da utgår de med høye kneløft ja

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 14:28   #52
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.832
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Jeg kjøpte Mukluk på Blend.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 19:35   #53
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Her har de mukluk på skoringen butikkene i alle fall.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 20:01   #54
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Da husker jeg rett når jeg mener jeg så de der i fjor. Da skal jeg jaggu kikke når jeg skal ned i sentrum på tirsdag

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 18:55   #55
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Det er ingen andre fra samme merke som ligner på muklukene nei? Mener jeg fant på butikken i dag, men hun mente de ikke var vanntett siden det ikke stod. Men ser jo på Timberland sine sider at de er det.

Elle melle farge da, svart eller brun?!?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 19:08   #56
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.419
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Har sagt det før og sier igjen: UGG Adidondack. Beste vintersko ever! Lette og gode. Holder i -25 grader til slaps.

Enig. Jeg har vaert kald i alle andre sko, men ikke i disse.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 19:33   #57
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Det er ingen andre fra samme merke som ligner på muklukene nei? Mener jeg fant på butikken i dag, men hun mente de ikke var vanntett siden det ikke stod. Men ser jo på Timberland sine sider at de er det.

Elle melle farge da, svart eller brun?!?

Mine er i alle fall vantette.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 21:20   #58
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Ullsokker og bittelitt store sko er det som funker! Jeg har ecco gore-tex i en størrelse større enn jeg vanligvis bruker. Ulvang sokker i disse så fryser jeg aldri. Men nå er de utslitt, så jeg følger med på hva som er varmt nå!

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 21:30   #59
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Mukluker innkjøpt. Det ble barnevarianten for jeg syns den andre ble aaaaalt for høyt. Med litt lang jakke så hadde jeg ikke hatt bein igjen

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 21:35   #60
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Ser du nå har fått kjøpt deg vintersko. Tenkte jeg skulle anbefale deg selskinnsko før jeg så det. Ikke de peneste kanskje, men de holder deg i alle fall veldig varm om god på beina.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no