Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

30 minutt og 4000 kr. fattigere

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-06, 16:54   #1
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

30 minutt og 4000 kr. fattigere

Da har jeg vært på Babyshop og kjøpt nye Trolldresser til guttene. Ikke billig, nei. I tillegg til dresser fikk de Troll luer og Trollvotter. Det ble nesten 4000 kr! Jeg får trøste meg med at de blir gode og varme når kulda setter inn.

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 16:57   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 30 minutt og 4000 kr. fattigere

Gratulerer med nytt tøy til ungene.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 17:14   #3
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 30 minutt og 4000 kr. fattigere

Det koster å kjøpe klær til unger, spesiellt vinterklær. Men nå kan du ihvertfall være trygge på at de er tørre og varme, hele høsten, vinteren og helt fram til det blir sommer

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 17:24   #4
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30 minutt og 4000 kr. fattigere

Ja, det er en investering. Jeg synes at de viktigste klærne de får er vinterdressen, lue, votter og vintersko. Da betaler jeg heller ekstra

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 17:27   #5
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30 minutt og 4000 kr. fattigere

Ja, det var dyrt, men helt enig i at en god utedress er blant de viktigste plaggene til de. Jeg kjøpte Reima-Tec dress i dag til 899,-, ikke så dyrt som jeg trodde (fryktet).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 18:10   #6
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30 minutt og 4000 kr. fattigere

Fire TUSEN kroner??

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 18:21   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30 minutt og 4000 kr. fattigere

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Ja, det var dyrt, men helt enig i at en god utedress er blant de viktigste plaggene til de. Jeg kjøpte Reima-Tec dress i dag til 899,-, ikke så dyrt som jeg trodde (fryktet).

Nei, jeg ble også overrasket. Måtte spørre flere ganger om det var riktig type.

Men dyrt nok, ja!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 18:30   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: 30 minutt og 4000 kr. fattigere

Utetøy er dyrt og når man har to som ikke kan arve noe særlig blir det dyrt
Husker fra da jentene mine var i del alderen
Gikk mye penger til vintersesongen

Sannemor: hvordan er den finlandslue/hetten til Troll?
Er ikke den foret og vindtett?

Oliver er så glad i slik type lue, og lurte på å kjøpe en han kan bruke hele vinteren

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 18:45   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30 minutt og 4000 kr. fattigere

Den Troll-hettelua er helt super, Angelique. Den er foret med ull og vindtett/vanntett. Vi har nummer tre av den typen nå.
Luer må selvfølgelig alltid prøves, siden hodeformen kan være så forskjellig, men den passer ihvertfall supert her!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 18:52   #10
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30 minutt og 4000 kr. fattigere

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Nei, jeg ble også overrasket. Måtte spørre flere ganger om det var riktig type.

Men dyrt nok, ja!

Hvor fikk dere tak i så "billige" ???

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 19:01   #11
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30 minutt og 4000 kr. fattigere

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Fire TUSEN kroner??

2 x Trolldresser a 1400, 2 x Troll luer a 300, og 2 x Trollvotter a 300. Det koster å være kar

Troll lua virker veldig fin. Litt tynn, men jeg ble forsikret om at den er god og varm. Når det gjelder størrelser så må jeg bytte den største lua da den var for stor. Om de skulle bli for kalde så har vi noen gode Kivat luer fra i fjor.

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 19:01   #12
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30 minutt og 4000 kr. fattigere

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Hvor fikk dere tak i så "billige" ???

Jeg har sett flere plasser at de minste Reimadressene i babyfasong koster ca 900

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 19:06   #13
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30 minutt og 4000 kr. fattigere

Kjøpte det på Bentebarna, en lokal barneklesbutikk. Str 92 med ekstra polstring (eller hva det er) i rompa (er vel de du mener med babyfasong, Sannemor?).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 19:08   #14
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30 minutt og 4000 kr. fattigere

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Kjøpte det på Bentebarna, en lokal barneklesbutikk. Str 92 med ekstra polstring (eller hva det er) i rompa (er vel det du mener med babyfasong, Sannemor?).

Eh... det så jeg ikke etter, men det var med ballongfasong - uten strikk i livet.

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 19:10   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: 30 minutt og 4000 kr. fattigere

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

2 x Trolldresser a 1400, 2 x Troll luer a 300, og 2 x Trollvotter a 300. Det koster å være kar

Troll lua virker veldig fin. Litt tynn, men jeg ble forsikret om at den er god og varm. Når det gjelder størrelser så må jeg bytte den største lua da den var for stor. Om de skulle bli for kalde så har vi noen gode Kivat luer fra i fjor.

Hvor handlet du luene og dette?

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 19:10   #16
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30 minutt og 4000 kr. fattigere

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Eh... det så jeg ikke etter, men det var med ballongfasong - uten strikk i livet.

Ok, da er det den jeg har kjøpt. De hadde den opp til str 98, og den var gedigen, så det var derfor jeg ikke helt skjønte om jeg hadde kjøpt "babyfasong" eller ikke.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 19:11   #17
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: 30 minutt og 4000 kr. fattigere

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Kjøpte det på Bentebarna, en lokal barneklesbutikk. Str 92 med ekstra polstring (eller hva det er) i rompa (er vel de du mener med babyfasong, Sannemor?).

Det er den lile koselige på Vindern rett nedenfor R.O.O.M ikke sant?
Kjøpt noe klær til Oliver der

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 19:27   #18
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30 minutt og 4000 kr. fattigere

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Hvor handlet du luene og dette?

De kjøpte jeg på Babyshop

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 19:31   #19
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30 minutt og 4000 kr. fattigere

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Det er den lile koselige på Vindern rett nedenfor R.O.O.M ikke sant?
Kjøpt noe klær til Oliver der

Jepp!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 19:49   #20
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 30 minutt og 4000 kr. fattigere

Vinterklær er dyrt. Men verdt pengene!

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no