Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kalendergaver (jul)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-11, 13:33   #61
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Kalendergaver (jul)

Mine har pleid å ha hver sin pakkekalender, det var jo så koselig når de var bittesmå, men de siste par årene har jeg fått litt nok kjenner jeg. For det første blir det faktisk ganske dyrt, for det andre -gaver hver dag frem til jul er ikke helt det fokuset vi ønsker, og for det tredje kunne jeg ifjor merke en viss utakknemlighet over sokker, strømpebukser og andre mer praktiske ting. De begynte å få helt urealistiske ideer om hva som burde befinne seg inni gavene. Well, det blir ikke mer pakkekalender hos oss. I år har vi kjøpt ferdige kalendere (Lego og Barbie), og sånn er det. Men ungene gleder seg likevel altså, og har fått lov til å velge selv. Det er jo fortsatt en liten ting bak hver luke, men det er ikke pakker.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 19:08   #62
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kalendergaver (jul)

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Å, nå ble jeg motløs. Herremannen min vil ha Lego-kalender, men Frøkna mi har ikke funnet noen ferdigkalender som frister og vil ha hjemmelaget. Jeg synes det blir så utrolig DYRT. Broren sin kalender kostet 299, altså ca 12,50 pr dag. Noe særlig over det vil jeg ikke gå, men det meste som er nevnt her nå koster mye mer enn det - hvor finner man sokker, truser, termokopper, hårbørster, dusjsåper osv til en tier, liksom? Når klistremerker og hårstæsj ikke er interessant for mottakeren, blir det fort veldig vanskelig.


Vel Cubus har avogtil billig-kurver? Det samme gjelder Nille og Europris. Ikea har vel kanskje noe også, som feks lys, såper, servietter, krus? Og Søstrene Grene har mye rimelig. Det gjelder å ha øynene med seg har jeg funnet ut, plutselig dukker det opp noe Lykke til!

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no