Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-11, 18:38   #1
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Vi begynte å samle på dette serviset til jul i fjor. Og nå får jeg høre at det har gått ut av produksjon! / Jeg skulle gjerne hatt noen flere middagsasjetter og småboller til dette serviset. Noen som vet om det er å få kjøpt noe sted? Det kan jo være at butikker sitter med rester. Vet at f.eks Flust har flere av de største bollene.



__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 18:44   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Har alle fargene gått ut av produksjon eller bare den røde?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 18:48   #3
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Har alle fargene gått ut av produksjon eller bare den røde?

Det ser ut som om det bare er beige og orange igjen på hjemmesiden deres. Det betyr vel at sort og rødt har gått ut? De sorte fantes kanskje bare i boller og sånt, kan ikke huske å ha sett asjetter i sort.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 18:52   #4
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Den røde er jo så fin! Jeg begynte også å samle på serien i fjor.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 18:52   #5
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Her?
http://galligani.no/sortiment/levera...ala/origo-rod/

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 18:56   #6
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Du har vel vært på outleten på Nordby regner jeg med?

Jeg er ganske sikker på at de hadde slike da vi var der dagen før vi besøkte dere i sommer.

Ja, det var der noen jeg kjenner fikk høre at det var ute av produksjon.

Galligani? Er det en nettbutikk hvor vi vanlig dødelige kan handle? Jeg så at man måtte ha en profil der.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 19:00   #7
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Aner ikke, jeg bare googlet. Men det står jo at man kan opprette profil?

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 19:11   #8
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Noen du kjenner ja.

Nei, den slags holder ikke jeg på med. Jeg får andre til å kjøpe smøret, også sitter jeg her med fasade gullende ren for Harry og hans like.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 22:29   #9
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ja, det var der noen jeg kjenner fikk høre at det var ute av produksjon.

Galligani? Er det en nettbutikk hvor vi vanlig dødelige kan handle? Jeg så at man måtte ha en profil der.

Galligani har jo butikk i Oslo sentrum. Akkurat nå husker jeg ikke gaten, men det er ikke langt fra Egertorvet, mot Grensen.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 22:37   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.854
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Galligani har jo butikk i Oslo sentrum. Akkurat nå husker jeg ikke gaten, men det er ikke langt fra Egertorvet, mot Grensen.

Rett bortenfor Mc Donald's, samme gate som hovedinngangen til Steen & Strøm - Nedre Slottsgate.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 22:47   #11
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

På hjemmesiden til Iittala sies det om den røde at det var en "høstens sesongfarve, med salgstid 1.9-31.12.10". Så det kan se ut som den ikke produseres lenger, ja.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 22:58   #12
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Jeg har spart på denne i mange år, og disse Iittala-produktene kommer og går i fargene. Det er jo en klassiker. Selv har jeg bollene og kopper, men liker ikke så godt tallerknene. Det som er bra med Iittala er jo at man kan kombinere med både farger og modeller. Origo er fine å kombinere med Teema for eksempel.

Når det gjelder rødfargen har de gjerne sesongprodukter til jul. Og siden jeg er rød-frelst, så er det alltid noe nytt i rødt å gasse seg i hver jul. :iittala-frelst:

Forøvrig synes jeg de har veldig godt utvalg av iittala både i den butikken på hjørnet i Grensen (husker ikke navnet i farten) og ikke minst: På Illums i Vika.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 08:37   #13
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Når det gjelder rødfargen har de gjerne sesongprodukter til jul. Og siden jeg er rød-frelst, så er det alltid noe nytt i rødt å gasse seg i hver jul. :iittala-frelst:

Dette er sesongproduktene for 2011:http://www.iittala.fi/web/Iittalaweb...eet_syksy_2011


Ser at den gamle Kastehelmi serien har blitt modernisert. Kulku er vel en avart av den. Hadde gjerne hatt røde Kastehelmi lys på bordet på julaften.

Husker at mamma hadde noen lignende men gjennomsiktilige "i gamle dager" da jeg var liten. Sorry, nå sporer jeg jo helt av her...

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 08:44   #14
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Ja, Kastehelmi-serien er veldig fin. Jeg har et par blanke boller, og ønsker mer av dette røde nå til jul.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 08:49   #15
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Galligani ligger i Lille Grensen i Oslo, Irma.
Men har du sjekket Kitchn?
Mener jeg så det der her om dagen jeg, kan sjekke for deg i dag om jeg får til det jeg jeg har planer om, skal innom der.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 09:21   #16
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.854
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Galligani ligger i Lille Grensen i Oslo, Irma.

Nei, det er vel ikke der? I så fall må de ha flyttet! Nedre Slottsgate 25, står det i alle fall i telefonkatalogen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 09:24   #17
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Ja selvfølgelig!!!
Jeg er jo heeelt i tåka, du har rett, Elinblu.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 09:31   #18
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Eg er også veldig begeistra for Iittala Den raude varianten av Origo trur eg ikkje at eg har merka meg før - veldig fin! Sjølv kjøpte eg meg Teema-servise frå pengar eg fekk til 40-årsdagen. Eg har kjøpt nesten alt hos www.royaldesign.no som har gode prisar, men eg ser at dei har heller ikkje Origo i "din" variant. Synd!

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 09:34   #19
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

Takk for link Sundae! Dette syns eg var veeeeldig fint!!! Åh!

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 16:19   #20
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som vet hvor jeg får kjøpt serviset Ittala Origo i rødt?

De hadde ikke noe her nede, Irma.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no