Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan vil du kle deg i 2012?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-12, 10:00   #1
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan vil du kle deg i 2012?

Det har vært noen år nå med mye tunikaer, lag på lag og blonder og jeg er spent på hvor trenden går nå. Hva er du stemt for? Vis gjerne bilder. Jeg er litt der nå

Vedlagte bilder
Filtype: jpg stella_camel_elle_grey.jpg (40,5 KB, 75 visninger)
Filtype: jpg Beck søndergård.jpg (195,0 KB, 48 visninger)
__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 10:01   #2
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012

Akkurat nå: litt sånn kamuflerende. Alt strammer etter en feil jul og utskeiing over tid. Nå må jeg stramme inn!
Ellers tror jeg ikke det blir de helt store endringene: jeans, bluser, tunikaer, skjørt på en god dag.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 10:06   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012

Det blir nok "same procedure as the last 15 years" med fargerike kjoler og skjørt, gitt. Knelangt, lett utskrådd og i farger som grønt, petrol, lilla, dyprødt og svart.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 10:06   #4
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012

Det blir hva som måtte være av tøy i skapet fra før, har ikke penger til å handle klær på en stund.

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 10:10   #5
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012

Er det bare jeg som har en følelse av at det er et tydelig trendskifte nå?

Jeg regner med at mange her inne ikke sjekker trendene før man kjøper noe nytt, men innholdet i butikkene endrer seg jo med trendene og vi blir vel alle til en viss grad påvirket.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 10:23   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det blir nok "same procedure as the last 15 years" med fargerike kjoler og skjørt, gitt. Knelangt, lett utskrådd og i farger som grønt, petrol, lilla, dyprødt og svart.

Jepp!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 10:25   #7
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012

Blondene har fått henge for meg. Og store skjerf har jeg brukt i mange år. Innemellom er det jeg liker moderne.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 10:27   #8
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Blondene har fått henge for meg. Og store skjerf har jeg brukt i mange år. Innemellom er det jeg liker moderne.

Sånn er det.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 10:29   #9
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012

Jeg handlet litt klær før jul, så nå blir det ikke noe handling på en stund tenker jeg. På jobb går det i joggebukse og enkle gensere siden jeg jobber i bhg. Så det er veldig begrenset hva jeg egentlig trenger.

Jeg ser stort sett hva de har i butikkene, og handler ut i fra det, så det er jo klart man blir påvirket av motebildet sånns ett. Ellers bruker jeg ekstrent lite tid på å finne ut hva jeg skal ha. Og handler stort sett aldri klær på nett. :kjedelig:

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 10:37   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012

Man blir vel påvirket av moten uansett kanskje. Men jeg tror ikke det blir noen sånn veldige endringer på meg heller. Jeg er nok fortsatt der at jeg elsker høst og vinter ift klær, og så sliter jeg mer og mer når det blir vår og sommer

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 10:39   #11
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012

Vi er ganske heldige med at vi bor her vi bor i forhold til sommeren, Nessie. Vi slipper lettere unna i forhold til sommertøy.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 10:41   #12
lillenøste38
Sperret
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 192
lillenøste38 er litt kul
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012

Vil nok gå helt likt kledd som i 2011 regner jeg med...men man handler jo støtt og stadig inn noe nytt da..
Har en ingen spesiel stil jeg følger...kler meg i det jeg føler meg vel i

lillenøste38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 10:45   #13
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.879
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012

Etter at jeg endelig klarte å bli kvitt de ekstra, unødige kiloene som hadde sneket seg på de siste årene, har jeg blitt mer glad i å gå i kjole og generelt mer ettersittende klær Kommer nok til å fortsette å bruke kjoler, samt jeans.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 11:24   #14
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Om noe kommer jeg sikkert til å bli enda mer fargerik. Vi skal en liten tur til Tyskland i vinter, og da håper jeg å kikke på klær fra Blutsschwester og Skunkfunk - i denne stilen:







Ellers er jeg nok som Nessie og foretrekker fargene og klærne fra høst- og vinterkolleksjonen (selv om jeg har blitt litt flinkere til å bruke lysere farger om sommeren).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 11:31   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Jeg har ikke fulgt moten på over 20 år, men det er klart jeg blir påvirket. Men stilen min kommer fortsatt til å være rockn'roll.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 11:37   #16
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Følger med her.. jeg kan jo ingenting om mote... Jeg kler meg gjerne i tunikaer fordi de skjuler litt av hvert.. så håper det kommer mye flotte tunikaer fremover..

Skal til London i mars og håper å finne mye fint.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 11:45   #17
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Jøss, skikkelig grønn vårmote fra OM!

Både kjole og tunikaer




__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 11:47   #18
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.




... og denne fikk jeg lyst på...!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 11:48   #19
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Blir nok det samme som i fjor men begynte med litt kortere ting og jeans. Er mer glad i det enn tunika og kjole.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 11:50   #20
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vil du kle deg i 2012?

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Har så lyst på den cardigan fra Line of Oslo. Noen som vet om et sted på nett?

www.monicasdrommehage.no hadde den iallefall.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no