Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

IJ støvler - hvilken farge?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-12, 11:30   #21
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IJ støvler - hvilken farge?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg synes de grå også så lekre ut.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 11:33   #22
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IJ støvler - hvilken farge?

Lurer på om vinteren fortsetter på en måte som forsvarer innkjøp av disse. Sorry kupping av tråd, Neket.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 11:34   #23
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IJ støvler - hvilken farge?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Lurer på om vinteren fortsetter på en måte som forsvarer innkjøp av disse. Sorry kupping av tråd, Neket.

Disse kan jo brukes vinter, vår og høst!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 11:37   #24
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IJ støvler - hvilken farge?

Nå skal jeg gi meg med kupping, men hvilken størrelse har du, Nessie?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 11:39   #25
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IJ støvler - hvilken farge?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Lurer på om vinteren fortsetter på en måte som forsvarer innkjøp av disse. Sorry kupping av tråd, Neket.

Jeg har brukt mine hele året. Det sier i grunn alt man trenger å vite om været vi har hatt i år!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 11:39   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IJ støvler - hvilken farge?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Nå skal jeg gi meg med kupping, men hvilken størrelse har du, Nessie?

Jeg har str 40. Synes de er store. Jeg er normalt en 41.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 11:41   #27
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IJ støvler - hvilken farge?

De er store i størrelsen, ja. Jeg kan vanligvis bruke 36, men burde hatt 34-35 i IJ. Men da ble de også lavere i skaftet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder

Sist redigert av Niobe : 03-01-12 kl 12:18.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 11:52   #28
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: IJ støvler - hvilken farge?

Jeg ville valgt svarte eller brune dersom jeg skulle ha ett par.
Tror jeg selv ender opp med mørkebrune.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 12:06   #29
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: IJ støvler - hvilken farge?

Jeg kjøpte meg grå i høst etter en lang IJ pause. Jeg bytter på å ha hvite eller svarte snører. Jeg har str. 38 og da har jeg god plass til tjukke sokker. Bruker til vanlig str. 39.

Mine første IJ kjøpte jeg på en interiørbutikk på Lilleaker da de først kom for mange år siden. Utseendet var likt som nå, men de var faktisk ikke så store i str. og så kostet de 750 kr. De ble gitt til mamma da "alle" dukket opp i sånne støvler etter noen år.

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 12:13   #30
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: IJ støvler - hvilken farge?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Nå skal jeg gi meg med kupping, men hvilken størrelse har du, Nessie?

Kupp i vei! Jeg var ute å shoppet i lunsjen, led av akutt beslutningsverging og endte opp med mørkeblå etter å ha fundert i ca 20 minutter.

De var store i størrelsen ja. Jeg er som regel en 38, noen ganger 39, men måtte ha 37. Fine støvlene. Men salg var det ikke - flaks at jeg hadde gavekort. 1199 var prisen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 12:18   #31
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IJ støvler - hvilken farge?

Jeg mener det var 799,- på Eurosko.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 12:25   #32
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.337
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: IJ støvler - hvilken farge?

Jeg har sorte, høye, men kukke tenkt meg å bytte dem ut i et par røde, mellomhøye.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 14:43   #33
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: IJ støvler - hvilken farge?

Jeg bruker 38 og støvlene var perfekte i 38. Hm.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 15:25   #34
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: IJ støvler - hvilken farge?

Mine er store.
Jeg har riktignok den korte varianten så mulig de er enda mer slarkete på.
Jeg bruker vanligvis 39 og kjøpte de på nett så jeg prøvde de ikke, i 39, og jeg går ofte av meg sokkene i de.. men de henger på med ullsokker..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 19:23   #35
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IJ støvler - hvilken farge?

Jeg kan melde at det ikke er alle Eurosko som har tilbud. Jeg suste avgårde til en idag, men neida. "Det gjaldt sikkert noen andre" som hun sa.
Jeg prøvde forøvrig str 39 og 40, er 40 til vanlig, og måtte hatt 40 her også. Men er ikke så klar for ordinær pris.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 19:30   #36
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IJ støvler - hvilken farge?

Synes også IJ er store i størrelsen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 19:31   #37
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IJ støvler - hvilken farge?

Grattis med støvler! Jeg har svarte og str. 40, kjøpt på obs. Jeg bruker str. 41 til vanlig.

Jeg har smale legger, så jeg ønsker meg egentlig noen smalere, men kan vel ikke forsvare et kjøp til av gummistøvler (har også røde Viking og noen beige med svart mønster og "sokk" i ukjent merke).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 20:12   #38
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IJ støvler - hvilken farge?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg kan melde at det ikke er alle Eurosko som har tilbud. Jeg suste avgårde til en idag, men neida. "Det gjaldt sikkert noen andre" som hun sa.
Jeg prøvde forøvrig str 39 og 40, er 40 til vanlig, og måtte hatt 40 her også. Men er ikke så klar for ordinær pris.

Så dumt! Dette var på Eurosko på Kvadrat, Sandnes.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 20:34   #39
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IJ støvler - hvilken farge?


Jeg har disse ...


... og disse ...



... og disse ...

De er store på størrelsen, men jeg har en bred fot og da passer de perfekt med ullsokker i. Jeg bruker mine hele året og har faktisk vært mest fornøyd med de korte fordi de er lette å ta av og på og er minst slitsomme å gå i.

De turkise er moroa som trengs i regnvær. Jeg jobber i barnehage og er mye ute.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 09:05   #40
Shinana
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 55
Shinana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: IJ støvler - hvilken farge?

Har også samlet på meg noen par Ilse Jacobsen gjennom noen år. Har bl.a. de turkise på bildet i innlegget over. Så har jeg de med spenner på siden samt de i biker modell. Alle er vel ganske romslige i størrelsen vil jeg si. Jeg bruker normalt 41/42, og i IJ er det god plass i str 41. Det er de med snøring som har lettest for å kippe rundt ankelen hos meg, men har løst dette ved å bruke ped sokker i tykk ull. Det funker godt for meg i alle fall. De andre modellene jeg har sitter veldig godt rundt ankelen.

Shinana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no