Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Svart eller koksgrå kåpe med ull

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-13, 10:25   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svart eller koksgrå kåpe med ull

Ja, jeg er på leting igjen. Finner ikke DEN riktige kåpen, men begynner å nærme meg. Vil helst ha noe som er knelangt eller like over kneet. Svart eller koksgrå og den må være med noe ull i stoffet. Pris kan være helt opp til 5000,- om det er DEN RETTE KÅPEN.

Har kikket på denne fra Just Female. Tror den er finere på IRL enn det ser ut som her, men den er jo litt oversized og jeg er usikker på om det er det jeg ønsker meg, selv om den sikkert er behagelig på.


Vil ikke ha dobbeltspent, jeg føler meg ikke så fin i det. Noen som har sett noe de tror jeg vil like?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-13, 12:22   #2
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Svart eller koksgrå kåpe med ull

Just female har en fantastisk fin ullkåpe i burgunder. (Og svart, men finest i burgunder) http://www.zalando.co.uk/just-female...1h002-304.html Den er nydelig på!

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-13, 14:19   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svart eller koksgrå kåpe med ull

Aha, jeg hadde bare sett den i sennepsgul! Den er jo veldig fin. Fin på ja. Hvor får jeg prøvd?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-13, 14:23   #4
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Svart eller koksgrå kåpe med ull

Jeg så den på walk-in closet på Bislett, det er kanskje et stykke unna deg? Den blir fin og A-formet uten belte, og trench med belte. I'm in love, og tror jeg må ønske meg av de gamle.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no