Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varme

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-16, 12:14   #21
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varme

Takk for informasjon. .

Jeg skal vurdere de en gang til. Brukeren vil være fornøyd med sølvfargede skinnsko med ullfôr også, hun er bare 7 1/2 år og ikke så stilbevisst, selv ikke for neste vinter.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-16, 12:25   #22
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varme

De første vi fikk, de jeg bestilte fra Lekmer.no, STINKET forresten bensin. Skikkelig! Men jeg hadde bestilt dem et nummer for stor (de med innersokk har alltid vært litt små i nummer, så jeg trodde disse også var det, men de var normale), og siden de ikke hadde igjen størrelsen mindre der sendte jeg dem bare i retur, og bestilte størrelsen under fra Stylepit. De lukter heldigvis bare vanlig sko.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-01-16 kl 12:31.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-16, 12:28   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varme

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Takk for informasjon. .

Jeg skal vurdere de en gang til. Brukeren vil være fornøyd med sølvfargede skinnsko med ullfôr også, hun er bare 7 1/2 år og ikke så stilbevisst, selv ikke for neste vinter.

Ja, lillesøster på 8 år her har Viking, "barnslige" og guttete, fordi det har sånt morsomt hjul til å stramme lissene med. Og hun bruker gjerne hel dress. Så hun har absolutt ikke kommet til det stadiet enda, der slike ting betyr noe, heldigvis.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-16, 12:52   #24
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varme

Vi kjøpte disse til datteren på 10 år
De finnes i svart og.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-16, 13:23   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varme

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Vi kjøpte disse til datteren på 10 år
De finnes i svart og.

Det var disse jeg kjøpte (i svart) til 10-åringen her, i november. De er allerede ødelagt, så det er disse vi bytter ut nå. Håper de holder litt lenger til jenta di. Jenta mi sparker mye fotball på skolen, og klatrer og herjer en del, og er generelt sett veldig uvøren, så det går hardt utover skotøyet. Det svarte belegget utenpå (som der er hvitt), langs med den svarte gummikanten rundt foten, er rett og slett slitt helt av flere steder, slik at man ser rett inn på materialet innenfor, der den suger til seg vann. I tillegg har den gått opp i flere sømmer, og det ene festet til lissen er av. De har heller ikke vært på langt nær varme nok, hun har klaget over at hun har blitt kald.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-01-16 kl 13:43.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-16, 13:31   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varme

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Det var disse jeg kjøpte (i svart) til 10-åringen her, i november. De er allerede ødelagt, så det er disse vi bytter ut nå. Håper de holder litt lenger til jenta di. Jenta mi sparker mye fotball på skolen, og klatrer og herjer en del, og er generelt sett veldig uvøren, så det går hardt utover skotøyet. Det svarte belegget utenpå (som der er hvitt), langs med den svarte gummikanten rundt foten, er rett og slett slitt helt av flere steder, slik at man ser rett inn på materialet innenfor, der den suger til seg vann. I tillegg har den gått opp i flere sømmer, og det ene festet til lissen er av. De har heller ikke vært på langt nær varme nok, hun har klaget over at hun har blitt kaldt.

Oi. Vi kjøpte disse i november eller noe, og hun har brukt de hver dag siden. De koster jo ca 700 kr, så om jeg var deg ville jeg nesten klaget? De bør jo holde bedre enn som så?

Snuppa dropper til og med ullsokker av og til, fordi hun synes disse er så varme…

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-16, 13:43   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varme

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Oi. Vi kjøpte disse i november eller noe, og hun har brukt de hver dag siden. De koster jo ca 700 kr, så om jeg var deg ville jeg nesten klaget? De bør jo holde bedre enn som så?

Snuppa dropper til og med ullsokker av og til, fordi hun synes disse er så varme…

Ja, jeg har vurdert det. Skal se om jeg finner kvitteringa. De skal jo liksom ha garanti også.

Jeg kjenner jeg får liten tiltro til skobutikken og de som jobber der. Da jeg kjøpte dem, og spurte i butikken, fikk jeg beskjed om at "joda, dette var skikkelige vintersko, vi solgte masse av dem i fjor, og fikk ingen klager". Da jeg nevnte det nå, hvilken erfaring vi hadde, etter knappe to måneder, fikk jeg beskjed om "nei, dette er jo ikke skikkelige vintersko, for disse har jo syntetisk for, og jeg burde jo ha skjønt at de var mest til penbruk". Når jeg deretter spurte om Timberland Mukluk (fordi jeg var på utkikk etter nye) fikk jeg til svar at "jooooeeeh, tror da det er vintersko, de er jo litt foret, er de ikke ... ? Jo, jeg tror de nok sikkert skal være ganske varme ..."

Hater når de som jobber i butikk ikke har peiling på varene de selger, slik at jeg må lære dem det.

Når jeg handler sko og går inn i en skobutikk vil jeg ha en ekspeditør som med stor selvsikkerhet sier: "Hvis du er ute etter skikkelig varme sko, da skal du velge disse. De har sånn og sånn foring, sånn og sånn membran, sålen er laget slik at blablalba, og de har et utseende som tiltaler de fleste av det kjønnet i den aldersgruppen. Joda, de koster litt, men det får du igjen for, ved at de er veldig slitesterke og kan brukes til både sånn og sånn, så du slipper to par. Men om du vil ha noe billigere så har vi også disse, de er litt mindre vanntette, men de holder varmen, og hvis du er flink til å impregnere dem ..." En selger, rett og slett.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-01-16 kl 13:50.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-16, 17:56   #28
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varme

Det skjønner jeg godt.
Måtte høre med snuppa idag, men hun er fortsatt superfornøyd.
Kjøpte vår på Falkanger.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-16, 18:15   #29
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varme

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja, jeg har vurdert det. Skal se om jeg finner kvitteringa. De skal jo liksom ha garanti også.

Jeg kjenner jeg får liten tiltro til skobutikken og de som jobber der. Da jeg kjøpte dem, og spurte i butikken, fikk jeg beskjed om at "joda, dette var skikkelige vintersko, vi solgte masse av dem i fjor, og fikk ingen klager". Da jeg nevnte det nå, hvilken erfaring vi hadde, etter knappe to måneder, fikk jeg beskjed om "nei, dette er jo ikke skikkelige vintersko, for disse har jo syntetisk for, og jeg burde jo ha skjønt at de var mest til penbruk". Når jeg deretter spurte om Timberland Mukluk (fordi jeg var på utkikk etter nye) fikk jeg til svar at "jooooeeeh, tror da det er vintersko, de er jo litt foret, er de ikke ... ? Jo, jeg tror de nok sikkert skal være ganske varme ..."

Hater når de som jobber i butikk ikke har peiling på varene de selger, slik at jeg må lære dem det.

Når jeg handler sko og går inn i en skobutikk vil jeg ha en ekspeditør som med stor selvsikkerhet sier: "Hvis du er ute etter skikkelig varme sko, da skal du velge disse. De har sånn og sånn foring, sånn og sånn membran, sålen er laget slik at blablalba, og de har et utseende som tiltaler de fleste av det kjønnet i den aldersgruppen. Joda, de koster litt, men det får du igjen for, ved at de er veldig slitesterke og kan brukes til både sånn og sånn, så du slipper to par. Men om du vil ha noe billigere så har vi også disse, de er litt mindre vanntette, men de holder varmen, og hvis du er flink til å impregnere dem ..." En selger, rett og slett.

Enig! Er en grunn til at jeg ikke gidder spørre om hjelp og handler mye på nett, i butikkene er det få som kan noe særlig om varene.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-16, 18:39   #30
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varme

Jeg vet hva randsydde sko er, og foretrekker vinterstøvler som er akkurat det. Men jeg har ikke møtt mange skoselgere som kan svare på det, så da holder jeg meg til få merker og er skeptisk til nye, som igjen er grunnen til at jeg spør her.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-16, 21:03   #31
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varme

Min eldste på straks 11 har et par alt for dyre fra Timberland. De er varme og gode. Det er ikke mukluk hun har, men et par annet som jeg tror må være nye denne sesongen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-16, 22:00   #32
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varme

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg vil helst kjøpe høye. Det er egentlig mye snø her, og av og til mye sørpe og av og til veldig kaldt (Welcome to Trøndelag, the county of four seasons a day!), så jeg vil ha noe høyt, varmt og vanntett. Ser det er stort sett det jentene går i her, også de som er litt eldre.

Jenta har dei brune timberland, men dei er jo høge i størrelsene, går nesten opp til knea, og er veldig gode, seier ho.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no