Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Å ikke ha TV

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-16, 22:26   #21
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Vi har Netflix og nrk, men altså TV. Barna bruker ikke ipad, men har tilgang til akkurat det samme som dine barn/verken mer eller mindre. Om det blir sett på en fysisk tv eller en ipad skulle vel spille liten rolle. Og barna mine lider i hvert fall ingen nød.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-16, 22:33   #22
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Ja, jeg vil si det er ganske uvanlig å ikke ha TV.
I de fleste tilfeller jeg har hørt om dreier det seg om veldig bevisste valg om å ikke skulle ha en TV.

Jeg er veldig glad i å se på TV og ønsker ikke å klare meg uten.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-16, 22:36   #23
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Vi har tv og bruker den mye. Jeg liker å se på stort format når jeg skal se på noe. Vi har bare ett nettbrett som ikke brukes så veldig mye. TVen foretrekkes. Vi er ofte mer enn en som ser på og da fungerer det best med stort format. Jeg foretrekker også tv hvis jeg skal se på noe alene. Barna disponerer en skikkelig dårlig pc. Mulig vi bruker tv mest fordi vi ikke har nettbrett og pc til alle.

Vi har prosjektor også. Og sourround til TVen. Familiekvelder med tv eller film er kos.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-16, 22:47   #24
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Om du med å ikke ha TV mener å ikke ha TV signaler så er vel det ganske vanlig. Lillesøster og jeg er de eneste som har sett på vanlig TV her det siste året og det var da vi så Melodi Grand Prix junior. Vi ser på Netflix, NRK på nett og DVD-er.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-16, 22:58   #25
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Så lenge man med vilje ikke skjermer barna for popkulturell innflytelse, så er det ikke omsorgssvikt. Vi ser det vi vil når vi har lyst til det, ungene når det passer dem.
Det som er problemet er at man kan bli flat og lat og av behagelighetsårsaker droppe nyheter og debatt og kultur og dokumentar osv.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-16, 23:06   #26
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Jeg tror vel stengt tatt ikke det er omsorgssvikt å skjerme barna for popkulturell innflytelse heller, HV, selv om man selvsagt man diskutere om det er snilt og smart.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-16, 23:08   #27
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Det er vel ganske uvanlig å ikke ha tv i det hele tatt, men å ikke se på kringkastede programmer er jo blitt ganske vanlig. De to yngste barna våre ser litt på tv, men bruker også ipadene sine til det de vil se på. De to ungdommene våre ser veldig lite tradisjonell tv, men jeg og Storesøs forsøker å se serie sammen tirsdag kveld, det er en koselig tradisjon.
Selv har jeg bestemt meg for å se mer tv i 2016 enn det jeg har gjort de siste årene, jeg synes jeg går glipp av noe ved å måtte velge alle programmene selv. Jeg setter pris på å kunne velge selv i tillegg altså, men savner faktisk å bli litt utfordret/overrasket.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-16, 23:09   #28
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Vi har TV. Ser ikke mye på verken kringkasting eller annet, vi voksne, men ville aldri vært uten minst nrk, og så er det greit å ha muligheten til å samles om fredags- og lørdagsunderholdning med barna en gang i blant selv om det sikkert er fryktelig gammeldags.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-16, 23:54   #29
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Vi har TV, og vi ser på TV hver eneste dag. Barnetv, nyheter, debatter, filmer, serier. I det hele tatt ville jeg gått glipp at ganske mye samfunnsrelatert uten tv tror jeg. For der får jeg debattene i fanget mot å måtte bevisst gå inn og lete opp og se på en debatt eller dokumentar som jeg finner et eller annet sted.
Jeg ville blitt en kjedeligere person uten TV, men jeg forstår at andre tar andre valg enn vi. Det er ikke rart å ikke se på TV, men jeg syns personlig det er rart å ikke eie en. Forstå det den som kan.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-16, 00:18   #30
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Jeg er ikke noe TV-menneske, men kjenner at det hadde vært litt rart å ikke sitte sammen og se Idol og Mesternes mester på helgekveldene, faktisk. Tror ikke jeg kjenner noen som ikke har tv i hus, og ville nok ha stusset litt, men neppe sagt noe. (Inni meg ville jeg sikkert tenkt at de var noen sære kultursnobber som bare hadde mer høyverdige aktiviteter på tapetet. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-16, 06:09   #31
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Det er ihvertfall veldig dumt og ha tv om andre mener dere Bør ha det. Uvanlig er det jo men vi hadde nok klart oss uten tv programmene da ungene ser på netflix,YouTube etc. Jeg ser noen få programer i løpet av uken og hadde nok klart meg uten om nødvendig. Og ellers blir tv kun brukt når 10 åringen spiller på ps3 men dette er også begrenset hvor lenge han får spille hver dag.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-16, 09:11   #32
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Jeg er oppvokst i et hjem der vi ABSOLUTT IKKE skulle utsettes for amerikanisering eller popkultur. Det var vi og Smiths venner-familien som ikke hadde TV. Og hva ble vi skjermet for? 0.5 t/d med statlig barne-TV? Det ble TV da jeg ble ni og nå sitter jaggu min mor (som var mest mot TV) og ser "Say yes to the dress".

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-16, 09:11   #33
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Vi har TV og ser kringkastede programmer. Jeg kjenner noen få som ikke har og det må da være helt greit.

Jeg ser lite på TV, men jeg har litt sansen for det å dumpe borti tilfeldige programmer, både for egen del og for ungenes del. Det vi ser på nettbrett og av nettjenester på TV-apparatet er så planlagt. Jeg synes det er fint når vi legger bort brett og slår på TV og tilfeldigvis ser det som er på.

Netflix er ingen vits hos oss.

Opptak bruker vi nesten aldri heller. Vi er nok mest spontane TV- tittere og ser knapt serier.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-16, 09:21   #34
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Vi kunne vært den familien uten TV. NRK Super, filmer og nyheter holder lenge.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-16, 09:48   #35
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Radioen står ofte på her i huset. Der har jeg hørt samfunnsdebatt og nyheter opptil flere ganger.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-16, 09:51   #36
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Mine barn ser bare TV når de blir dratt foran den av oss for å se en film sammen eller at de ser en barneserie (for at vi skal sikre at de får noe med kvalitet). De foretrekker laptop og bruker 95 % av skjermtiden sin på spilling og YouTube. Vi voksne ser aldri lineær-TV, men vi ser en del serier som vi tar opp på PVR, og da trenger vi TV for å se. Vi hadde nok klart oss med streaming i stedet, men foretrekker uansett stort format.

På sommerhytta har vi ikke TV i det hele tatt. Og vi ser aldri Idol eller noe som helst sånt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-16, 09:52   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg er oppvokst i et hjem der vi ABSOLUTT IKKE skulle utsettes for amerikanisering eller popkultur. Det var vi og Smiths venner-familien som ikke hadde TV. Og hva ble vi skjermet for? 0.5 t/d med statlig barne-TV? Det ble TV da jeg ble ni og nå sitter jaggu min mor (som var mest mot TV) og ser "Say yes to the dress".

Hos oss fikk de TV da søsknene mine begynte på skolen så de ikke skulle falle utenfor. Mens jeg har mistet en hel generasjons kulturgrunnlag. Jeg tror riktignok ikke det er slik lenger, tilbudet til barn er så mye bredere, og alle ser ikke det samme lenger.

Det jeg syns er snålt er de jeg kjenner som tydelig proklamerer at de ikke har TV, og fremstiller det som bra. Samtidig ser de akkurat det samme som meg, bare på en mindre skjerm med dårligere lyd.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-16, 09:55   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Ja, det er jeg helt enig i, Tally - vi har TV fordi det er et godt format, ikke fordi jeg vil se det noen andre bestemmer for meg, liksom.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-16, 09:56   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, det er jeg helt enig i, Tally - vi har TV fordi det er et godt format, ikke fordi jeg vil se det noen andre bestemmer for meg, liksom.

Ja, ikke sant? Som om det er bedre kulturelt å se Netflix på iPad framfor en TV-skjerm?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-16, 10:01   #40
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.272
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Vi har tv, men ingen kanaler på den. Bruker appletv.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no