Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bilsete til lillebror etter babysetet

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-16, 21:36   #21
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsete til lillebror etter babysetet

Dei nye setene etter den nye normen, går opp til 105 cm. Det var grunnen til at vi ikkje valde Pearl eller det superlette opp-til-23-kg-setet som har komme.

Eg skreiv for øvrig feil då eg skreiv at vi hadde max way, vi har multi-tech. Årsaken til at vi valde det, var at det kan snus og brukast forover som beltestol opp til 25 kg. Dermed kan vi sikkert bruke det til 5-6-årsalderen. Det er greit å kjøpe eit som varer litt meir enn eit år, når vi likevel måtte kjøpe nytt rett før treårsdagen.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-16, 21:39   #22
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsete til lillebror etter babysetet

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Dei nye setene etter den nye normen, går opp til 105 cm. Det var grunnen til at vi ikkje valde Pearl eller det superlette opp-til-23-kg-setet som har komme.

Eg skreiv for øvrig feil då eg skreiv at vi hadde max way, vi har multi-tech. Årsaken til at vi valde det, var at det kan snus og brukast forover som beltestol opp til 25 kg. Dermed kan vi sikkert bruke det til 5-6-årsalderen. Det er greit å kjøpe eit som varer litt meir enn eit år, når vi likevel måtte kjøpe nytt rett før treårsdagen.

Jeg hadde ikke vektlagt det, for vi hadde uansett kjøpt ordentlig beltestol om vi måtte snudd forover.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-16, 21:40   #23
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilsete til lillebror etter babysetet

Selv om MultiTech kan brukes forovervendt er det ikke anbefalt fordi det er for tungt. Når barnet ikke lenger kan sitte bakovervendt bør det bruke beltestol.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-16, 21:44   #24
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.036
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsete til lillebror etter babysetet

Vi har uansett et par beltestoler for å si det sånn, så det er ivaretatt. Storesøster er 9 når han er 4, så da tenker jeg han arver hennes beltestol og hun kan sitte i den gamle til storebror som er mer romslig dersom hun fremdeles egner seg til ett år eller to til i beltestol. Håper lillebror 4 år ikke har noe imot å sitte i en lekker lilla beltestol.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-01-16, 21:49   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bilsete til lillebror etter babysetet

Nå har yngste her på 7 sittet i beltestol noen år, men før det satt han i multi-tech i faren sin bil og akta graco duologic i min. DL selges jo ikke lengre, jeg gav min bort her inne. Det begynte å bli trangt på slutten i det setet. Nå var ikke min av de lengste, det er han fremdeles ikke heller. Han hadde fortsatt greit med plass i multi-tech da han ble snudd, men ble snudd der fordi han ble snudd i min bil. Før jeg snudde ham kikket jeg på ulike seter for å se om han skulle sitte litt til bakovervendt. Så da på Max-Way mener jeg etter tips her inne. Han satt greit, men setet var ikke helt ideelt i min bil så jeg droppet det. Men det er helt klart et sete jeg ville sett på.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-16, 21:55   #26
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsete til lillebror etter babysetet

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg hadde ikke vektlagt det, for vi hadde uansett kjøpt ordentlig beltestol om vi måtte snudd forover.

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Selv om MultiTech kan brukes forovervendt er det ikke anbefalt fordi det er for tungt. Når barnet ikke lenger kan sitte bakovervendt bør det bruke beltestol.

Ok, det var eg ikkje klar over. Takk for info.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no