Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Regnfrakk

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-16, 15:43   #1
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Regnfrakk

Jeg trenger en regnfrakk.
Enkelt og greit.
Jeg har skalltøy, men det er ikke alltid godt nok....

Ønsker en regnfrakk, gjerne i en lutt fin farge.
Har sett på en fra Jean Paul, men de har ikke str min, den var gul og fin.

Sett noen fine eller?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 15:53   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regnfrakk

Jeg har en fra Skogstad. Selvsagt gul Jeg så en kjempefin en her en dag, men husker ikke merket... Skal tenke.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 15:56   #3
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regnfrakk

Jeg hadde en lilla og Orange blomstrete fra Malia for noen år siden, knallfin, men den typen finner jeg ikke igjen noe sted.
Jeg vil gjerne ha hette og enten innsvinget eller med belte i livet.
Skal fungere når jeg går med bikkja og når jeg tar scooter til jobb.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 15:59   #4
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regnfrakk

Denne er litt fin

https://www.xxl.no/jacson-raincoat-l...115936_1_style

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 16:44   #5
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Regnfrakk

Jeg har fra Didrikson, kjøpt på XXL. Superpraktisk, tett og ikke for klam. Har fargerik og fin fra Danefæ, ikke så tett i sveisen og litt klam. Min Danefæ er sikkert slutt etter syv år, det var derfor jeg kjøpte ny, men synes det er vemodig å kaste gammel.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 23:33   #6
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Regnfrakk

Jeg synes ikke Danefæ er klam, jeg liker den godt! Solgte nettopp en fordi jeg var så lei fargene, men jeg kommer til å kjøpe en ny i andre farger.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 23:44   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regnfrakk

Stormberg har gul. Min eldste fikk gul fra Didriksons i sommer, kjøpt på familiebutikken.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 23:47   #8
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regnfrakk

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Jeg synes ikke Danefæ er klam, jeg liker den godt! Solgte nettopp en fordi jeg var så lei fargene, men jeg kommer til å kjøpe en ny i andre farger.

Hvor kjøper man de?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 23:57   #9
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Regnfrakk

Jeg har en fra Swims og den er kjempebra. Den er ikke klam og har god lengde. Min kommer i tillegg med uttagbar sommerdunjakke, noe som gjør at jeg kan bruke den hele året . Den finnes i flere farger, blandt annet rødt og mørkegrønn. Jeg har marineblå, men jeg tror dog ikke den kommer i gult.

De regnjakkene fra JP er jo kopier av regnjakkene til Petit Bateau. De er kjempesøte, men etter å ha svettet rundt i en regnfrakk fra Marimekko i noen år, skal jeg aldri mer ha klassisk regntøy. Da er jeg jo så klam på innsiden at det nesten ikke er noe vits .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 09:21   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regnfrakk

Denne fra Helly Hansen er fin.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 10:07   #11
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Regnfrakk

Så en rålekker en fra Blæst på en butikk, men husker ikke hvor, og hvilken butikk.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 12:36   #12
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regnfrakk

Den var fin, Che.

Ja, Blæst, hvor selger de det.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 13:49   #13
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Regnfrakk

Jeg finner en forhandleroversikt HER, men kan ikke si at det er noen av disse jeg har vært innom altså.

Mulig det var på Røros, er vel eneste gangen jeg har tittet i butikker i sommer.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 16:41   #14
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regnfrakk

Var ute å kikke i går rett før butikkene stengte, det ble med en gul fra Skogstad hjem.
Str 14 år.
Ganske rimelig og fin, men hetta er litt for "stutt" merket jeg i dag i regnet...
Like langt altså.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 16:43   #15
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regnfrakk

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg finner en forhandleroversikt HER, men kan ikke si at det er noen av disse jeg har vært innom altså.

Mulig det var på Røros, er vel eneste gangen jeg har tittet i butikker i sommer.

Takk.
Ser de har det p Alexixi, det finnes en sånn butikk i Lillestrøm også.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 08:21   #16
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regnfrakk

Husfliden selger blæst

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 09:04   #17
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regnfrakk

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Husfliden selger blæst

Supert.

Sjekker glassmagasinet i dag på vei til jobb, Husfliden lugger vel i U etg?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 09:12   #18
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regnfrakk

Jeg har en myk og god med lengde fra Rains. Kjøpt på Illums

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no