Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gummistøvler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-16, 00:41   #1
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gummistøvler

Jeg innser at jeg kanskje trenger et par gummistøvler. Jeg har et par korte Ilse Jacobsen-støvler men jeg bli ikke venn med dem og vurderer å kvitte meg med dem og heller skaffe meg noen som sitter bedre på foten min. Har tenkt på korte Hunter eller støvler i type "chelsea boot" med strikk i siden. Ikke støvler med langt skaft. Jeg har lav vrist og forholdsvis smal fot.

Er Hunter normale i størrelsen?
Hva med Swims?
Eller Aigle?

IJ blir for vide for foten min og jeg "kipper" ut av dem. (Tror også jeg har vokst bittelitt i foten siden jeg kjøpte dem så de er litt trange)

Noen med erfaringer?

Korte Hunter:

Type Chelsea-boot:

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-16, 07:56   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gummistøvler

IJ var for vide til meg også. Jeg har, og er fornøyd med Viking sine høye og Swim korte. Swim sitter godt og er lette, men de har elendig innersåle som godt kan erstattes med en gang.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-16, 10:34   #3
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gummistøvler

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

IJ var for vide til meg også. Jeg har, og er fornøyd med Viking sine høye og Swim korte. Swim sitter godt og er lette, men de har elendig innersåle som godt kan erstattes med en gang.

Takk, jeg synes egentlig Swims´korte er veldig fine. Og blir det dem så er innersåle-tipset godt. Er swims normale i størrelsen? Vurderer å se hva jeg finner på finn.no og da er det greit å ikke bomme så mye på størrelse.


Sist redigert av Jenna : 09-08-16 kl 10:48.
Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-16, 10:51   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.356
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gummistøvler

Min datter fikk et par sorte halvhøye fra Eurosko i sommer. Jeg har tenkt å kjøpe samme. De kostet 800.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-16, 11:59   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gummistøvler

Jeg sliter også med at IJ er så vide. Men det funker bedre med den høye varianten, og så med fleece-fôret inni. Jeg har hatt Hunter også, og de sitter mye bedre på. Problemet er bare at de er veldig vonde å gå på i forhold til IJ. Selv for meg som går lite.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-16, 12:02   #6
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.803
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gummistøvler

Jeg har Hunter, de høye. Syns de er veldig tunge, og ikke spesielt gode heller. Ville prioritert lav vekt.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-16, 12:47   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gummistøvler

Jeg har høye fra Viking og ganske, men ikke fullt så høye fra Doc Martens. Liker begge, og begge sitter godt på foten. Viking-støvelen er noe lettere, og ganske smal i foten.



__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-16, 12:51   #8
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gummistøvler

Jeg har nettopp kjøpt et par fra Vivobarefoot, og de er helt fantastiske! De er ganske trange i skaftet så de sitter bra, og har ingen hæl. De er høye da, og barfotsko er jo ikke for alle, men tenkte jeg skulle nevne det ihvertfall.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-16, 14:48   #9
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gummistøvler

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Takk, jeg synes egentlig Swims´korte er veldig fine. Og blir det dem så er innersåle-tipset godt. Er swims normale i størrelsen? Vurderer å se hva jeg finner på finn.no og da er det greit å ikke bomme så mye på størrelse.

Jeg har flest sko i str 38, men Swims kjøpte jeg i str 39 for å få god plass til såle og sokk uten at det blir trangt til tær.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-16, 16:33   #10
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gummistøvler

Har hatt høye fra Viking før og kvittet meg med dem for jeg føler jeg drukner i høye støvler. Jeg tror ikke jeg trenger det helt heller.

Var innom Lille Vinkel sko i dag og prøvde både Swims (korte) og Hunters korte og halvhøye. Jeg må faktisk gå opp en str. for å evt få plass til en sokk eller en tykkere såle oppi. Jeg prøvde noen høye fra Le Chameau. De var veldig lette på foten og kan være et alternativ, i kort modell. Men Swims ligger en liten skotupp foran på favorittlisten.

Takk for alle tilbakemeldinger!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no