Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Tull med Opera?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-07, 14:07   #1
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Spørsmål

Tull med Opera?

Mannen har byttet til Opera. Men når jeg åpner sider derfra er det masse tull med bokstavene (hulter til bulter), og det kommer ikke opp noen bilder. Åpner jeg sidene i Explorer er alt ok.

Er det vanlig at dette skjer med Opera? Jeg har prøvd å re-starte maskinen, men det hjalp ikke no.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 14:17   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tull med Opera?

Har også Opera, og har ikke opplevd det samme, så aner ikke hva det kan være?

  Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 14:19   #3
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tull med Opera?

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Mannen har byttet til Opera. Men når jeg åpner sider derfra er det masse tull med bokstavene (hulter til bulter), og det kommer ikke opp noen bilder. Åpner jeg sidene i Explorer er alt ok.

Er det vanlig at dette skjer med Opera? Jeg har prøvd å re-starte maskinen, men det hjalp ikke no.

Det er ikke vanlig. Skjer dette på alle sider, eller bare på noen? Har du eksempler på hvor det skjer?

Ben "opera fanboi" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 14:26   #4
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tull med Opera?

Ja, overalt tror jeg. Her inne, på bloggen min, på goggle..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 14:42   #5
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tull med Opera?

Jeg kan komme på to ting dette kan skyldes i farten. "Content block"-funksjonen (reklamefilteret) kan være satt til å blokkere ting du trenger for å se sidene riktig (f.eks alle .css og .jpg filer). Eller det kan være valgt en "style" som er helt feil.

Hvis det er "content block" funksjonen kan man se hva som er blokkert under "Tools - Advanced - Blocked content...". Dette kan riktignok være noe kryptisk.

Hvis det er stilvalg som er problemet, så kan det være feil valg under "View - Style". Der bør det være krysset av for "Author Mode" og ikke noe annet.

Det kan sikkert være noe helt annet som er problemet også.

Ben "could be anything really" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 15:00   #6
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tull med Opera?

Men det skjedde bare sånn helt plutselig. Var ikke inne å trykka på noe jeg ikke skulle.


Han får se på det han. Jeg er fornøyd med explorer en stund jeg.. masse på favorittlinja mi, jeg har savnet..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no