Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Solide og tøffe barneklokker?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-07, 23:00   #1
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Solide og tøffe barneklokker?

Gutta mine skal få klokker til jul.
Eldstemann på snart 8 har akkurat lært seg klokka og liker ikke barnslige ting Vi er blitt enige om en liten voksenklokke til han.
Mellomste på 5 ønsker seg også klokke, men er langt fra å kunne den ennå, han er en liten gutt med veldig tynne håndledd og kan godt få en noe mer klassisk barneklokke.
Hvor bør vi legge oss i fht. pris for å få kvalitet uten at det koster skjorta ?
Merke ?

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 13:52   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solide og tøffe barneklokker ?

Jeg kjøpte julegave-klokker til min (snart) seksåring og de to tenåringsbrødrene igår.
Det var mange "ordentlige" barneklokker hos urmakeren, med skinnrem og uten dilldall til priser fra 298. Den vi kjøpte til minstegutten kostet 450, jeg lurer på om merket var Casio? Det er to års garanti på den, og jeg regner med at den er bra nok. Vi fokuserte på tydelige tall og visere fremfor dekor. Det er mange barneklokker som ser ganske "voksne" ut.

Til tenåringsguttene kjøpte jeg en Casio (digital og sporty) og en Swatch med skinnrem og litt mer klassisk stil til 6-700. Jeg føler meg slett ikke sikker på at de ikke kan komme til å miste klokka på trening eller tur, så jeg vil ikke kjøpe noe veldig dyrt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 18:03   #3
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Solide og tøffe barneklokker ?

Eldstejenta mi ønsker seg klokke med lys, noen som vet om man får tak i det til vanlige klokker med viser, og ikke bare til digital klokke?

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 18:38   #4
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solide og tøffe barneklokker ?

Vi har bestemt oss for å kjøpe en Nike-klokke på Amazon til gutten vår. Det er flere fine barneklokker på Amazon og prisene er veldig mye lavere enn her.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 22:42   #5
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Solide og tøffe barneklokker ?

Takk for tips ! Sender link til siden til svigermor

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 13:25   #6
hjemmemed2
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 2
hjemmemed2 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Solide og tøffe barneklokker ?

Husk bare at om du bestiller fra fex Amazon så kan det fort bli mye i moms/toll/gebyrer etc, det fikk jeg erfare

Bestilte 2 barneklokker og noen artige klær til ca 1000 kr inkl frakt, og trodde jeg hadde gjort et godt kjøp... MEN så kom en faktura fra Posten i tillegg på moms/toll, jeg husker ikke helt summen med momsen var ca 250, så var det noe utleggsgebyr på 150, tollgebyr ca 200 og så tilslutt toll på 10% på klærne... så det jeg trodde skulle koste 1000 kr, kom til slutt på 1600-1700 (

hjemmemed2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 13:40   #7
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solide og tøffe barneklokker?

Mamma kjøpte Gul-klokke til barnebarnet da hun ble 7 mener jeg det var.

Litt røff klokke med borrelås som tåler en del medfart og fukt. Lett å regulere rundt håndleddet er den også, både for barnet selv og den voksne. Borrelås.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 13:53   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solide og tøffe barneklokker?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er flere fine barneklokker på Amazon og prisene er veldig mye lavere enn her.

Sender forhandlerneut av USA? Det har jeg hatt problemer med flere ganger.

Glitterbarnet har en legoklokke, som vi kjøpte på flyet til USA:



Remmen består av mange deler som kan taes av og på, og på den måten tilpasses håndleddet. Den finnes i mange ulike versjoner.

Når han blir eldre tenker jeg at vi går for noe ala G-shock.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 13:55   #9
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.877
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solide og tøffe barneklokker?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Mamma kjøpte Gul-klokke til barnebarnet da hun ble 7 mener jeg det var.

Litt røff klokke med borrelås som tåler en del medfart og fukt. Lett å regulere rundt håndleddet er den også, både for barnet selv og den voksne. Borrelås.

Jeg kjøpte Gul klokke til LilleVenn sin 6-årsdag. Hun har vært godt fornøyd sålangt

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 14:08   #10
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Solide og tøffe barneklokker?

Vi kjøpte denne til Poden da han ble 8 år i sommer. Kjøpt i klokkebutikken på hjørnet ved Hvaltorget i Sandefjord. Det er en mellomstørrelse, mer en ungdomsklokke.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 10:28   #11
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Solide og tøffe barneklokker?

Hva man ikke kan finne ut på FP!


Vi har lenge lett etter en kul kokke til storebror og nå har han valgt seg ut en Legoklokke med Darth Maul. Far var meget stolt over valget.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no