Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva ser vi deg ikke i?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-06, 23:51   #21
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Meg ses ikke i:

Dress, a'la bukse, bluse og jakke!
Røde, skotskrutede bukser ()
Pelskåpe (sentimental dyreelsker)
Stringbikini
Skinnvest eller frynseskinnjakke (been there, done that... )
Miss Sixty-bukser og bar mage
Leopardmønstrede/tiger/sebrastripede tights
Adidas joggedress
Fleecedress


Må bare signere denne i sin helhet. :lat og veldig enig:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 10:20   #22
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Meg ses ikke i:

Skinnvest eller frynseskinnjakke (been there, done that... )



Da jeg gikk på ungdomsskola så var vi i København med pappa... og jeg SKREIK meg til en skinnjakke med frynser... til 700 kr (ganske mye da iallefall) - fordi jeg synes den var SÅ kul da

Men hjemme i lille Stjørdal var den ikke så kul lenger.. Så jeg brukte den 1 gang.. Og mamma og pappa var litt sure kan du si.. mamma klipte til og med AV frynsene, for å se om den ble brukt da

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 10:55   #23
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Singlett, jeg har masse arr på den ene overarmen som jeg ikke får meg til å flashe.
G-streng
Bukse med lavt liv sånn at trusa synes over kanten
Pels (kan gjøre et unntak for sau)
Hva som helst i fargen turkis

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 12:42   #24
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pels (prinsippsak)
Beige (ser ut som et lik i den fargen)
Hotpants og miniminiskjørt (for obvious reasons )

Dessverre ses jeg litt for ofte i treningsklær (latskap, gidder ikke skifte og tar dem på meg om morgenen om jeg skal trene senere på dagen), og comfy-klær på hjemmebane (feks Juicy-dresser, som Mr.Norway hater for det er ikke så veeeldig kledelig på meg, men du så behagelig!)

Og så ser du meg sjelden i HM, Cubus og "billigkjeder" i YTTERPLAGG. Av en eller annen grunn liker jeg ikke å gå forbi folk på gaten i samme kåpe eller ytterplagg når de er billige . Er de ekslusive er det greit - aner man et snev av ekte jåleri eller? Topper og strikkejakker og sånt er helt greitt.

Og så ser du meg aldri med billige vesker... *hangup*

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 25-09-06 kl 17:31.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 13:23   #25
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beige

Med unntak av en singlet under en brun genser og ei beige linbukse.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 14:11   #26
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Pels (prinsipielle grunner)
G-string (Gud så ubehagelig)
Lave bukser og korte topper (valker som tyter ut er ikke spesielt pent, og som den frysepinnen jeg er...brrrrr)

Ellers er jeg vel som mange andre - litt opphengt i motebilde, så klær jeg himler med øya over i august kjøper jeg kanskje i oktober
Synes dyreprint er ur-stygt, men det kommer jo for fullt denne høsten så hvem vet, kanskje jeg dukker opp i leopardtights i løpet av høsten
(Kan noen være snille å dulte i meg da )

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 15:16   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man Utd.-drakt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 15:26   #28
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

  • Hotpants
  • cityshorts
  • støvletter utenpå jeansene (for når man ikke finner støvletter en får over leggen får en de i alle fall ikke over buksa og)
  • Jeans med krone på lommene - har da mye annet å bruke pengene på, som 14 par andre billige jeans
  • Leggings
  • Dyreprint, selv om det er aldri så IN.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 15:39   #29
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

For en 5 år siden gikk jeg veldig mye i lilla og leopardmønster. Nå hvor disse farger er superhotte, er jeg veldig lei dem.

Jeg har ingen kosedress, men går litt for mye i træningstøy av samme grund som Miss Norway.

Min flotte sælpelskåpe som jeg kjøpte i Grønland (veldig patriotisk å gå i sælskinn der) orker jeg ikke å bruke her i Norge - føler bare at jeg sender helt feil signaler ut !

Tunika er ikke min greie. Er alt for storbarmet til det, og ser ut som om jeg har telt på !

De berømte Beckham-bukser som alle skryter av, er alt for lave i livet til meg. Får helt muffin-fason i livet, og må dra de opp hver gang jeg har satt meg ned. Kanskje jeg skulle ha hatt de ægte ?

Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 15:50   #30
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

String-bikini
Pels
Powerdress (nålsestriper og lyseblå skjorte)
Bikbok og miss sixty klær

Ellers er jeg vel ganske altetende på klesfronten og kan hoppe på mange forskjellige trender *lettpåvirkelig*

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:39   #31
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Meg ser dere aldri i

  • klær med stooore logoer med "Gant" , "Ralph Lauren" eller "Gucci". Jeg syns slike klære er harry, passer for folk med mye finanskapital og lite kulturkapital. Gjerne klær av de samme merkene så lenge logoen er diskre eller bare inni klærne *dobbeltmoralsk*
  • dyreprint -kommer til å stå imot gjennom dette moteblaffet også
  • ugg boots eller crocs- disse er stygge, ferdig med det
  • city shorts
  • fleecedress
  • adidas slippers
  • disse latterlige VB jeansene!

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:41   #32
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må forresten krype til et kors. Eg vurdere prøve en sånn cityshorts

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 20:14   #33
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Har ingen anelse om hva en cityshorts er, jeg.

Dere kommer aldri til å se meg:

* i pels.
* i skinnklær.
* i tresko.
* i matchende grilldress som mannen. (Ikke for at han har en, kommer nok neppe til å skaffe seg en heller.)
* Brann-drakt.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 20:19   #34
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Har ingen anelse om hva en cityshorts er, jeg.

.


Er vel rett og slett en shorts

Vært veldig in i år.. shorts og småsko

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 20:21   #35
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

* Brann-drakt.

Det er jo super-sexy!!! *Brann-supporter*

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 20:25   #36
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av rakka, her.

Meg ser dere aldri i

  • klær med stooore logoer med "Gant" , "Ralph Lauren" eller "Gucci". Jeg syns slike klære er harry, passer for folk med mye finanskapital og lite kulturkapital. Gjerne klær av de samme merkene så lenge logoen er diskre eller bare inni klærne *dobbeltmoralsk*
  • dyreprint -kommer til å stå imot gjennom dette moteblaffet også
  • ugg boots eller crocs- disse er stygge, ferdig med det
  • city shorts
  • fleecedress
  • adidas slippers

Jeg signerer denne, og legger til:

  • pels
  • korte topper osm viser mage
  • stringbikini

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 20:26   #37
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.607
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Det er nok enklere å si hva slags klær jeg tar på meg, enn hva jeg ikke tar på meg Er nok ganske sær

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 20:35   #38
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Har ingen anelse om hva en cityshorts er, jeg.

Dere kommer aldri til å se meg:

* i pels.
* i skinnklær.
* i tresko.
* i matchende grilldress som mannen. (Ikke for at han har en, kommer nok neppe til å skaffe seg en heller.)
* Brann-drakt.

Meg og deg, amylin, en stille kveld, med noen/mange kalde Hansapils og litt(mye) god vin - gjerne med strikketøy:
Jeg vedder en 5`er på at jeg i løpet av kvelden skulle fått på deg Brann-drakt

Du som har en mann med god smak (=Brannsupporter): det må jo være et godt sjekketriks at stille i Branndrakt, men netto under,selvfølgelig

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 20:44   #39
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cityshorts, joggebukser, Gilde t-skjorter Har en venninne som jobber der og bruker dem til alt

Er nok litt forfengelig, så jeg bruker det som fremhever mine beste sider og dropper resten.

Ellers hater jeg å se damer i klær som er for små. det er så ekkelt. Vise magen i 30 års alderen feks. :spy:

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 21:14   #40
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

G-streng
minskjørt
pels
alt av klær der jeg må vise alt for mye hud.

Lista kan være lang så jeg tror jeg stopper der, jeg er nok ganske kjedelig i klesveien men har lyst til å bli litt mere motebevist.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no