Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-17, 21:16   #181
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg er helt enig i det, og går personlig i kort skjørt fordi jeg både synes det er behagelig og jeg føler meg vel i det.
Jeg har ingen intensjoner om verken å prostituere meg, bli sjekket opp eller sende seksuelle signaler til noen som helst, gammel og godt gift som jeg er.

Jeg ble bare veldig nyskjerrig på hva Katta mente med den setningen og hvilke intensjoner hun mener hva personer med slik klesdrakt har.

Går du med veldig korte skjørt tenker jeg nok at du liker å vise frem beina dine ja. Uten at jeg tenker noe negativt om det.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 21:17   #182
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvis vi holder tenåringer utenfor nå, der får man et element av å følge kleskoden i gruppa som er ganske sterkt, så tenker jeg at de som velger slike klær føler seg fine i sånne klær og ønsker å vise frem kroppen sin på en måte de synes er attraktiv. Mange tror jeg ønsker å bli sett. Og jeg tror ikke det er mulig å frikoble det fra kjønnsdrift. Det virker som om du tenker på det som negativt, hvorfor må det være det?

Hvorfor må man ha regler mot trening i singlet på treningssenter? Hvorfor velger jentene shorts som er så liten at rumpa synes når de trener? Hvorfor minst mulig bikini på stranda? Utfordringa er å få det man ønsker av oppmerksomhet, men ikke det man ikke ønsker når man beveger seg i det landskapet der.

Takk for oppklaring.

Jeg synes fortsatt det er synd at disse reglene fins, jeg skulle ønske man fikk vise frem mer av kroppen sin uten at det nødvendigvis skal kobles mot noe seksuelt/kjønnsdrift.
Jeg vil kunne gå i mine korte skjørt uten at jeg skal være nødt å forholde meg til at noen skal koble det mot at jeg ser ut som en prostituert eller er ute etter mannfolk.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 21:18   #183
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Jeg liker bedre korte skjørt enn lange skjørt, og har ikke noe behov for å skjule beina mine heller. Ergo går jeg ofte med skjørt som går til rett over knærne, uten at jeg bevisst tenker "nå skal jeg jammen vise fram beina her!". Det handler om vel om hva jeg synes kroppen min kler, tror jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 21:53   #184
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Altså, det er helt vanlig å kle seg sexy, utfordrende, avslørende, framhevende osv for å fange andres oppmerksomhet, for å føle seg lekker og som mål at andre skal synes du er hot. Jeg har utallige ganger kledd meg utifra at andre skal synes jeg er fin, at menn skal synes jeg er sexy. Framhevet pupper, smalt liv, pene bein. Come on, så lenge det finnes kjønnsdrift så vil dette også være tilstede. Det er fortsatt ikke likhetstegn med at menn kan klå, trakassere eller voldta. Men at man ønsker å flørte, få anerkjennende blikk eller oppmerksomhet er ikke usannsynlig, dog ikke bare basert på klærne. Så får man jo da håndtere at man evnt får oppmerksomhet eller blir sjekket opp. Alt er heller ikke trakassering eller klåing. Man kan ikke forvente total kjønnsnøytral oppførsel i alle situasjoner.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 22:18   #185
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg liker bedre korte skjørt enn lange skjørt, og har ikke noe behov for å skjule beina mine heller. Ergo går jeg ofte med skjørt som går til rett over knærne, uten at jeg bevisst tenker "nå skal jeg jammen vise fram beina her!". Det handler om vel om hva jeg synes kroppen min kler, tror jeg.

DET ser ikke jeg på som korte skjørt. Bare for å ha sagt deg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 22:22   #186
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Hvis du ikke kan bøye deg uten å vise fram rumpa da har du kort skjørt. :btdt:

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 23:07   #187
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Hvis du ikke kan bøye deg uten å vise fram rumpa da har du kort skjørt. :btdt:

Det er min definisjon også.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 14:17   #188
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Hvorfor tror du de velger slike klær?
Hva tenker du er intensjonen til kvinnen med slik påkledning?

Når jeg tar på meg kort skjørt, høyhælte støvletter, kjole med åpen rygg eller (fremhever ELLER her, jeg pleier ikke hive alt inn på en gang. ) et plagg som fremhever min ganske snasne rumpe, så gjør jeg det fordi jeg vil at folk skal se på meg og syns at jeg er flott og attråverdig. Hvis jeg skal være litt vulgært ærlig. Ikke at de skal ta på eller gjøre tilnærmelser, men de dagene jeg føler meg fin og snasen så syns jeg det er stas om andre også ser på meg og syns jeg er fin og snasen. Det gjør ærlig talt ikke noe om de sier at de syns det heller.


Når jeg har på meg en classy drakt eller trendy kjole, så er det fordi jeg vil se classy eller trendy ut.


Så stiller man i dyp utringning så er det ganske åpenbart at man gjør det fordi man har lyst til å vise frem litt mer hud og se litt mer sexy ut. Og det syns jeg er helt fint. Hvis man IKKE er komfortabel med at kolleger ser på en og tenker "sexy!", så bør man unngå plagg som er sexy.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 15:07   #189
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Når jeg tar på meg kort skjørt, høyhælte støvletter, kjole med åpen rygg eller (fremhever ELLER her, jeg pleier ikke hive alt inn på en gang. ) et plagg som fremhever min ganske snasne rumpe, så gjør jeg det fordi jeg vil at folk skal se på meg og syns at jeg er flott og attråverdig. Hvis jeg skal være litt vulgært ærlig. Ikke at de skal ta på eller gjøre tilnærmelser, men de dagene jeg føler meg fin og snasen så syns jeg det er stas om andre også ser på meg og syns jeg er fin og snasen. Det gjør ærlig talt ikke noe om de sier at de syns det heller.


Når jeg har på meg en classy drakt eller trendy kjole, så er det fordi jeg vil se classy eller trendy ut.


Så stiller man i dyp utringning så er det ganske åpenbart at man gjør det fordi man har lyst til å vise frem litt mer hud og se litt mer sexy ut. Og det syns jeg er helt fint. Hvis man IKKE er komfortabel med at kolleger ser på en og tenker "sexy!", så bør man unngå plagg som er sexy.

Yes. Er jeg ute etter å få meg et ligg, prøver jeg jo å få det til å se ut som om jeg er digg. (Ja, det rimer. )

Det betyr ikke på en flekk at det er noe mer lov til å tafse, klå eller overgripe.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 15:42   #190
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Jeg syns det er grei å se digg ut også når jeg ikke er ute etter et ligg, jeg, da. Noen ganger.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 15:44   #191
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns det er grei å se digg ut også når jeg ikke er ute etter et ligg, jeg, da. Noen ganger.

Jo. Men det er forskjell i måten å se digg ut på da, og man velger å kommunisere forskjellige ting med forskjellig styling. Det var vel det jeg prøvde å kommunisere før jeg rotet meg bort i at det var gøy med rim.

Og igjen - NEI, om du så tusler rundt i en paljettbikini er det ikke noe mer greit å trakassere, tafse, klå eller overgripe.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 15:45   #192
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Det er et par tiår siden jeg gikk inn for å se digg ut for å få meg et ligg, så jeg kan ikke helt huske om jeg har skilt på det?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 15:47   #193
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er et par tiår siden jeg gikk inn for å se digg ut for å få meg et ligg, så jeg kan ikke helt huske om jeg har skilt på det?

Men du skriver jo selv at du du kler deg snasent for å bli sett på som snasen, og classy for å bli sett på som classy? Potatopotato.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 15:53   #194
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Jo, men altså, man kan vel gå inn for å se sexy (eller snasen) ut uten at man vil ha et ligg? Eller? Signaliserer man at man vil HA sex dersom man kler seg i noe "9 av 10 på gata" vil syns faller i kategorien "sexy antrekk"?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 15:55   #195
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jo, men altså, man kan vel gå inn for å se sexy (eller snasen) ut uten at man vil ha et ligg? Eller? Signaliserer man at man vil HA sex dersom man kler seg i noe "9 av 10 på gata" vil syns faller i kategorien "sexy antrekk"?

Nei, som jeg skrev i forrige innlegg, det har jo også med andre signaler man gir, utenom klær og stil. Men man trenger jo ikke bli overrasket over om noen menn fatter interesse...

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 15:55   #196
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jo, men altså, man kan vel gå inn for å se sexy (eller snasen) ut uten at man vil ha et ligg? Eller? Signaliserer man at man vil HA sex dersom man kler seg i noe "9 av 10 på gata" vil syns faller i kategorien "sexy antrekk"?

Nei. Men man (kan!!!) signalisere at man gjerne vil at andre skal ha lyst til å ha sex med deg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 16:03   #197
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Ah, ja, det ligger vel i definisjonen av "sexy", kanskje. "Lyst til" som i "et tankeblaff" er vel det jeg sikter mot, kanskje, ikke vill kåtskap.

Herregud, høres jo helt slutty ut.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 19:07   #198
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jo, men altså, man kan vel gå inn for å se sexy (eller snasen) ut uten at man vil ha et ligg? Eller? Signaliserer man at man vil HA sex dersom man kler seg i noe "9 av 10 på gata" vil syns faller i kategorien "sexy antrekk"?

Nei. Om alle hadde den holdningen tror jeg burka hadde vært vanlig i vår kultur også. Grensen for «sexy antrekk» er ikke en konstant. Jeg ser at enkelte argumenterer for at det er sånn, menfolk legger for mye i disse «signalene» de mener de ser overalt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 20:23   #199
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Nei. Om alle hadde den holdningen tror jeg burka hadde vært vanlig i vår kultur også. Grensen for «sexy antrekk» er ikke en konstant. Jeg ser at enkelte argumenterer for at det er sånn, menfolk legger for mye i disse «signalene» de mener de ser overalt.

Ansvaret for grensen ligger hos mottaker. Ikke avsender.

Om jeg velger å kle meg i lårkort må omgivelsene forholde seg til det som nøytralt inntil jeg evt sender et tydelig signal om at jeg har et underliggende motiv med det.
Jeg forbeholder meg retten til å kle meg lårkort/utringet/hvasørendet ennskullevære uten at noen skal tilegge meg et annet motiv enn nettopp det at det var det jeg valgte som klesdrakt den dagen.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 21:27   #200
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Jeg skjønner ikke helt hvor du vil hen, Nextlife? Man kan jo åpenbart ikke kontrollere hva folk tenker og synes; hverken motivene til dem som ønsker å kle seg "sexy" eller hvordan folk tenker rundt det. Man kan helt klart sette krav til oppførsel, og jeg tror alle her er enige i at man ikke hverken slutshamer eller tafser på andre ubedt, helt uavhengig av klesdrakt?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no