Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

ESC Malmø 2013

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-13, 00:20   #1
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

ESC Malmø 2013

Vi må jo ha tråd!
Jeg gleder meg som en unge til uka som kommer! For første gang siden 1995 liker jeg virkelig det norske bidraget, og har stor tro på at vi kan gjøre det bra. Margaret gjør det aldeles strålende på øvelsene sine, her fra i går kveld, satt som et skudd! Og endringene på kjolen er ikke så dumme de heller når man bare får vent seg til det. ser for meg at paljettene og stenene skal få silhuetten hennes til å skinne idet hun går på scenene, og lyssettingen kommer fra siden:


(Kilde: youtube.com)


Er ellers litt svak for Italias smørsanger:


(Kilde: youtube.com)


Også er det som vanlig noen ravende gale sinnsvake innslag som man bare må elske om man vil eller ikke:


(Kilde: youtube.com)



(Kilde: youtube.com)

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv  
Gammel 13-05-13, 00:29   #2
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Gleder meg!
Elsker mgp/esc!

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 13-05-13, 00:35   #3
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Leste/hørte en plass at det så stusselig ut på scenen med bare henne og trommisen. Nå er tre kordamer kommet så da kan det vel ikke være mer å utsette på vårt bidrag.

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 13-05-13, 00:39   #4
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Leste/hørte en plass at det så stusselig ut på scenen med bare henne og trommisen. Nå er tre kordamer kommet så da kan det vel ikke være mer å utsette på vårt bidrag.

De tre kordamene var til stede i Oslo også, men da var de gjemt bak scenen. I finalen er ikke det lov, men det minimalistiske uttrykket opprettholdes siden kordamene kles i svart, og gjør samme bevegelser som Margaret. De ser nærmest ut som skyggene hennes, og blender veldig godt inn. Blir spennende å se hvordan hun blir seende ut i kameraet på TV, det tror jeg blir ganske likts som under MGP.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 21:45   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Ingen her som kommenterer det de sa om Norge?

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 21:48   #6
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ingen her som kommenterer det de sa om Norge?

Åh, jeg fikk ikke helt med meg den. De viste plakat med at Norge var et dyrere land enn Sverige?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 21:53   #7
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ingen her som kommenterer det de sa om Norge?

Det er jo sant da.

Likte montenegro sin da! Syns hun jenta/dama sang fint!

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 20-05-13, 11:26   #8
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Må man være svensk for å syne at en del (men ikke alle) av pauseinnslagene var morsomme? Som det med statsministeren og kaffekoppen? Og så syns jeg at programleder Petra Mede som jeg ikke kjente til fra før (det begynner å bli lenge siden je flyttet fra Sverige) gjorde det bra!


Sist redigert av Pelen : 20-05-13 kl 11:34.
Pelen er ikke aktiv  
Gammel 20-05-13, 11:27   #9
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.418
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Jeg driver og nynner på operasangen.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 20-05-13, 11:31   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg driver og nynner på operasangen.

Romania? Både jeg og 9-åringen er besatte av den og hører på den hele tiden. Jeg venter spent på at den skal komme på Spotify!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Gammel 20-05-13, 11:47   #11
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.418
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Romania? Både jeg og 9-åringen er besatte av den og hører på den hele tiden. Jeg venter spent på at den skal komme på Spotify!

Ja, han, ja.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 20-05-13, 11:30   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Må man være svensk for å syne at en del (men ikke alle) av pauseinnslagene var morsomme? Som det med statsministeren og kaffekoppen? Og så syns jeg at programleder Petra Mede som je ikke kjente til fra før (det begynner å bli lenge siden je flyttet fra Sverige) gjorde det bra!

Jeg elsket pauseinnslagene. Lo så jeg grein både av statministeren og kaffekoppen, og av hun britiske damen som var på sightseeing i Sverige, haha.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Gammel 20-05-13, 11:35   #13
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg elsket pauseinnslagene. Lo så jeg grein både av statministeren og kaffekoppen, og av hun britiske damen som var på sightseeing i Sverige, haha.

ja, jeg syntes det var skikkelig morsomt, men vet ikke om all ironien kom frem til alle. Dansende kjøttboller kunne de hoppe over, men jeg syntes ikke det var flaut når hun sang. Hun er en komiker og det kom frem, syns jeg.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 20-05-13, 11:49   #14
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Må man være svensk for å syne at en del (men ikke alle) av pauseinnslagene var morsomme? Som det med statsministeren og kaffekoppen? Og så syns jeg at programleder Petra Mede som jeg ikke kjente til fra før (det begynner å bli lenge siden je flyttet fra Sverige) gjorde det bra!

Jeg lo så hikket av pauseinnslagene. Særlig det musikalaktige innslaget om sverige. Dansende kjøttboller og menn som danser med barnevogner. Det blir ikke bedre.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 13-05-13, 07:53   #15
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Gleder meg! Ifølge alt av forum og poller rundt omkring, så er sjansen stor for at det blir en duell mellom Norge og Danmark.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv  
Gammel 13-05-13, 08:27   #16
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Gleder meg! Ifølge alt av forum og poller rundt omkring, så er sjansen stor for at det blir en duell mellom Norge og Danmark.

Danmark ligger milevis foran på bettinglistene med 2,88 i odds mot Norges drøye 11,2, på andreplass finner vi faktisk Zlata fra Ukraina med 10-something i odds, så vi får se... Personlig liker jeg ikke den danske låten, synes jenta synger stygt, og det irske i låten kler liksom ikke Danmark, spesielt siden jenta ikke har irske aner overhodet.
Zlata skal få et plusspoeng i margen fra meg for å la seg bære inn på scenen av den 2,39 m høye Igor i trollkostyme Ellers er låten hennes et veldig typisk østeuropeisk innslag som verken er banebrytende eller nyskapende på noen måte, men hun er en ung, pen jente som garantert får mange stemmer.
Det spiller ingen rolle om vi vinner eller ikke når man bare VET at man har den beste låten, og at hvis resten av kontinentet ikke skjønner det, er det de som er dumme, ikke vi fjellapene i nord

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv  
Gammel 20-05-13, 12:29   #17
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Hvilke sanger er på Spotify nå? Anouk og Birds er det.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 13-05-13, 09:08   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.018
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Jeg ble ikke direkte overrasket over at det er du som starter denne tråden.

Vi kommer nok til å se på på lørdag, men snuppa er ikke lenger like engasjert.

Jeg synes ikke låta vi sender er så himla bra. Men jeg så at det fikk skryt fra ende til annen på dette "oppkjøringsprogrammet".

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 13-05-13, 09:45   #19
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Jeg synes låta vår rett og slett er kjedelig *dukker*
Men men- folk flest har ikke samme smak som meg

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 19:05   #20
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg synes låta vår rett og slett er kjedelig *dukker*
Men men- folk flest har ikke samme smak som meg

Jeg er enig med deg, iallfall.
Og tittelen på låta er bare helt... håpløs.

Kommer ikke til å se på ESC i år.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no