Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-18, 11:10   #41
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.270
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Jeg kan starte bilen, det andre har jeg ikke hatt behov for i de 20 årene jeg har hatt lappen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 11:32   #42
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.919
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Hva er aldersgrensen for å fylle bensin? Ante ikke det var en grense. Her har en unge fått "fylle", dvs holde i håndtaket.

Det står på bensinpumpene hvis jeg ikke husker helt feil. Det er jo en del sikkerhetsregler (som ingen følger) rundt dette med å fylle bensin. F.eks. at motoren skal ha vært avslått i minst 3 minutter, ingen bruk av mobiltelefon etc. (Mulig at noe er endret siden jeg så det sist, jeg får ta forbehold om det.)

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Banana: Det siste året har jeg begynt å tenke at å ta lappen på automat kommer til å funke helt fint i framtiden.

Angående å fylle bensin, spylevæske eller å starte bilen, så kan jeg ikke helt forstå at det er spesielt viktig å begynne med i god tid for å bli en god sjåfør?

Det kan godt være at det holder med automatgir om noen år, men jeg kan ikke se for meg at vi der allerede i 2020. Eller, jeg tenker at det gir større fleksibilitet å ha begge deler for en fattig 18-åring som ikke kan kjøpe den nyeste bilen på markedet. Men jo, jeg ser vel det komme på litt lenger sikt, at det holder med automat.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 12:00   #43
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.494
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Eh, at det var?? Forstå trafikkbildet og se reglene fungere i trafikken SAMTIDIG som 2 føtter og 2 armer skal operere synkronisert men uavhengig av hverandre? Gjerne i en oppoverbakke, med stor dyr bil rett bak? Gripepunkt, svidd gearkasse, hylende motor - hvis du da ikke endte opp med å kvele den? Snakk for deg selv.

Nemlig.

Bakkestart med manuell. Kjære vene. Tilslutt, i desperasjon, omtrent brølte kjørelæreren til meg " men hva pokker er det du ikke skjønner da????". Det viste seg at ingen hadde sagt fra om at jeg kunne holde bilen på clutchen. Så jeg trodde bare man måtte være råkjapp fra bremse til gass og samtidig treffe med vlutchen. Kjære vene.

(Jeg ble, og er, flink til å kjøre både manuell og automat nå altså. )

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 12:03   #44
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.494
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

Og de bør lære vettuge ting som å kunne skifte dekk, peile og fylle olje, skifte viskere etc.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 12:35   #45
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

Giringen gjort på 4sekunder?

Jentungen lærte å kjøre bil da hun var utvekslingsstudent, kun automat. Hun var flink på å lese trafikkbildet, men trengte å trene en god stund for å bli trygg på giringen. Jeg mente den gang at det var dumt å lære å kjøre med automat, men ser at nr 2 nok hadde hatt mer lyst til å ta lappen hvis vi hadde hatt bil med automatgir som hun kunne lært seg å kjøre med.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 12:45   #46
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

16 åringen har allerede kjørt mye med automat. Langturer i opptil tre timer og fjellovergang på vinterføre. Hun er kjempeflink på trafikkbilde og avpasning av fart.
Hun øver litt på manuell sammen med kjæresten min, men ser at hun helt klart foretrekker automat.
Greit å kunne begge, syns jeg.

Lurt å lære seg det mer tekniske med bilen også, det har vi ikke tenkt så mye på. Hun har tanket drivstoff.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 12:55   #47
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.830
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Eh, at det var?? Forstå trafikkbildet og se reglene fungere i trafikken SAMTIDIG som 2 føtter og 2 armer skal operere synkronisert men uavhengig av hverandre? Gjerne i en oppoverbakke, med stor dyr bil rett bak? Gripepunkt, svidd gearkasse, hylende motor - hvis du da ikke endte opp med å kvele den? Snakk for deg selv.

Dette var grunnen til at eldste aldri kom seg ut av div parkeringsplasser for å øvelseskjøre på vei da vi begynte øvelseskjøring. Det er grunnen til at det nesten ble hull i gulvet ved passasjersetet etter min "bremsing" og "clutching" også

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 13:22   #48
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

De får spørsmål om kjøretøyet under oppkjøringen. F.eks hvilken type drivstoff bilen bruker, om dekkene har riktig lufttrykk osv, så jeg ser ingen grunn til å ikke lære dem tekniske ting om bilen fra starten av.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 13:28   #49
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.791
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Jeg kan starte bilen, det andre har jeg ikke hatt behov for i de 20 årene jeg har hatt lappen.

Ikke jeg heller.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 13:31   #50
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

Jeg tror virkelig giring er en kunnskap som er helt unødvendig å ha inne om veldig kort tid. Innen 2025 skal vel bilene som selges i Norge være nullutslippsbiler, og det er vel ingen av de som har/vil ha gir?

Det kan være GØY å kunne, da, giring gjør kjøring morsommere, men nødvendig er det virkelig ikke.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 13:35   #51
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.919
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tror virkelig giring er en kunnskap som er helt unødvendig å ha inne om veldig kort tid. Innen 2025 skal vel bilene som selges i Norge være nullutslippsbiler, og det er vel ingen av de som har/vil ha gir?

Det kan være GØY å kunne, da, giring gjør kjøring morsommere, men nødvendig er det virkelig ikke.

Tatt i betraktning at bilen som nå holder på å dø for oss har vært i vårt eie i 16 år så tror jeg jo at biler med manuelt gir vil være på veiene i et par tiår til, minst. Og kanskje være de som er overkommelige å kjøpe for unge med lav inntekt. Men man jo ikke kunne kjøre det.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 14:03   #52
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

Det vil jo finnes lassevis av rimelige og etter hvert gode elbiler å få kjøpt. Ganske nye i-Miev og lignende er jo allerede på markedet for under 70 000.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-18, 00:56   #53
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

Jeg tenker at det viktig å kjøre opp med manuell hvis man ser for seg å ha en jobb der man må kjøre biler man ikke selv kan velge. Feks hjemmesykepleie, elektriker, anleggsgartner, el.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-18, 01:03   #54
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.674
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

Vi har kvittet oss med den med manuell nå når vi kjøpte elbil. Det er såpass lenge til sønn nr 2 skal øvelseskjøre at vi byttet alt nå. Han får kjøre automat hjemme og manuell på kjøreskolen. Han skal kjøre opp manuelt, det synes jeg er vikt nettopp mtp det HP skriver over her.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-18, 01:09   #55
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.727
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

De får spørsmål om kjøretøyet under oppkjøringen. F.eks hvilken type drivstoff bilen bruker, om dekkene har riktig lufttrykk osv, så jeg ser ingen grunn til å ikke lære dem tekniske ting om bilen fra starten av.

Jeg husker godt at mine foreldre fortalte meg om skilt, ulike midtstriper og trafikkregler når vi var ute og kjørte i ganske mange år før jeg ble gammel nok til å øvelseskjøre og ta lappen. Veldig greit, for jeg seilte igjennom teoriprøven uten å ha lest i det hele tatt. Så det prøver jeg å gjøre med mine egne barn også.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-18, 01:35   #56
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.422
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg tenker at det viktig å kjøre opp med manuell hvis man ser for seg å ha en jobb der man må kjøre biler man ikke selv kan velge. Feks hjemmesykepleie, elektriker, anleggsgartner, el.

Eller politi, pizzabud, servicetekniker, taxi, eller journalist.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-18, 20:09   #57
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

Nja, tviler på at mange av dem kjører biler med manuelle gir om ti år (forhåpentligvis ikke med fossilt brensel heller).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-18, 20:12   #58
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.422
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

Nei, men nå var det snakk om de som skal lære å kjøre nå. Ikke om ti år.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-18, 20:15   #59
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nja, tviler på at mange av dem kjører biler med manuelle gir om ti år (forhåpentligvis ikke med fossilt brensel heller).

Kanskje/Forhåpentligvis har du har rett når det gjelder det offentlige og store firma, i byer. Noe man må ta med i vurderingen.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-18, 02:21   #60
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Nei, men nå var det snakk om de som skal lære å kjøre nå. Ikke om ti år.

Jamen de som skal begynne å lærekjøre nå, 16-åringer, er vel ikke i jobb på de neste 5-10 årene.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no