Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Noter, jul i svingen

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-17, 14:19   #1
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Noter, jul i svingen

Hjelp!
Sangboka finnes ikke i salg lenger, det er kun Deichmanske som har boka av de bibliotekene jeg har søkt på -og de har venteliste.
Er det noen som har et eksemplar å selge? Eller kan scanne/ta bilde av to sanger m/noter for meg? Trenger Kjenningsmelodien og Santa Lucia.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-17, 14:22   #2
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noter, jul i svingen

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Hjelp!
Sangboka finnes ikke i salg lenger, det er kun Deichmanske som har boka av de bibliotekene jeg har søkt på -og de har venteliste.
Er det noen som har et eksemplar å selge? Eller kan scanne/ta bilde av to sanger m/noter for meg? Trenger Kjenningsmelodien og Santa Lucia.

Åh! Jeg hadde gjerne også fått en kopi av Santa Lucia!

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-17, 20:03   #3
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noter, jul i svingen

Er det denne?
https://bibsok.no/?tnr=1294667
Se under Bibliotek som har denne om det er noen i nærheten av deg.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no