Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Et bilde blir til ...

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-07, 18:32   #21
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et bilde blir til ...

Dypt imponert!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:09   #22
Nisilla
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 11
Nisilla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Et bilde blir til ...

Stilig. Så flink du er!

Nisilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 00:18   #23
xena
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 60
xena har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Et bilde blir til ...

Wow så flink du er. Kjempe stilig!

xena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 11:52   #24
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et bilde blir til ...

Kommet litt lenger, syns det var litt moro å ta bilder etterhvert.
Jeg er ikke verdens tålmodigste når det gjelder maling,
men jeg må nok bare finne meg i at det tar litt tid om det skal bli bra. Mest bare pirkearbeid igjen nå tror jeg..


Sist redigert av cilen : 27-09-07 kl 18:11.
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 22:15   #25
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et bilde blir til ...

Utrolig stilig!!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 22:19   #26
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.789
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et bilde blir til ...

Wow så stilig det blir. Du er utrolig dyktig

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 22:35   #27
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Et bilde blir til ...

Det ble knalltøft, så flink du er!

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 09:25   #28
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et bilde blir til ...

Dette er ikke kritikk. Men syntes det var dritkult når det bare var svarthvitt. Fint når det var ferdig og, men kanskje enda finere i svarthvitt.
Uansett kjempebra!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 09:55   #29
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et bilde blir til ...

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Dette er ikke kritikk. Men syntes det var dritkult når det bare var svarthvitt. Fint når det var ferdig og, men kanskje enda finere i svarthvitt.
Uansett kjempebra!

Ja, svart/hvitt er kjempefint. Har lenge tenkt på å lage enkle svart/hvitt bilder. (men med motiv da). Særlig etter jeg fikk opp svarte og hvite gardiner i stua. Har flere tomme lerret liggenede, så bildene mine heller mot den stilen framover tenker jeg..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 10:45   #30
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et bilde blir til ...

Stilig! Så flink du er!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 11:17   #31
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et bilde blir til ...

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Ja, svart/hvitt er kjempefint. Har lenge tenkt på å lage enkle svart/hvitt bilder. (men med motiv da). Særlig etter jeg fikk opp svarte og hvite gardiner i stua. Har flere tomme lerret liggenede, så bildene mine heller mot den stilen framover tenker jeg..

Kjempekult å lage de helt svarthvitt, men med feks en liten rød detalj eller noe. Gjorde masse sånt når jeg gikk grafiskdesign for noen år siden. Så kan man også bare putte på litt "knallfarger" så blir det mer popart (som jeg ELSKER).

Fikk litt til å male jeg også nå.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 11:45   #32
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et bilde blir til ...

Ja. Jeg lagde 2 protretter for en stund siden. Ikke helt svart/hvitt men litt linfarge og sort. Kule på hvit vegg!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 11:50   #33
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et bilde blir til ...

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.


Fikk litt til å male jeg også nå.


Får jeg se?

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no